- 165 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ GENÇ KARDEŞİM,
SEVGİLİ GENÇ KARDEŞİM,
Bu mektubu seninle, kalbinin derinliklerine ulaşmak ve sana bir davet sunmak için yazıyorum. Belki hayatın akıp giderken içinde bir boşluk hissediyorsun, belki de aradığın gerçek mutluluğu bulamıyorsun. Fakat sana söylemek istediğim bir şey var: O boşluğu dolduracak ve gerçek mutluluğu bulmanı sağlayacak bir yol var. O yol, Allah’ın dostlarıyla tanışmak ve onların izinden gitmektir.
Allah dostları, bu dünyada Allah’a olan sevgileri ve bağlılıklarıyla tanınan kişilerdir. Onlar, her an Allah’ı anan, O’nun rızasını gözeten ve yaşamlarını O’na adayan insanlardır. Onlar, kalpleri Allah sevgisiyle dolu olan ve bu sevgiyi herkese yaymaktan çekinmeyen kimselerdir.
Genç kardeşim, sen de bu yolun bir yolcusu olabilirsin. Sen de kalbini Allah’a açabilir ve O’nun sevgisiyle dolabilirsin. Bu yolculukta, doğru yolu bulman ve ilerlemek için rehberlerin olacak. Kuran’ı Kerim ve Peygamber Efendim iz’in (s.a.v.) hayatı, sana bu yolda ışık tutacak en büyük kaynaklardır. Ayrıca, Allah dostlarının yaşamlarını örnek alarak ve onların öğretilerinden faydalanarak bu yolda ilerleyebilirsin.
Unutma ki, bu yolculuk kolay olmayabilir. Zorluklarla karşılaşabilir, bazen tereddütler yaşayabilirsin. Ancak her zorluk, seni daha da güçlendirecek ve yolun sonunda seni bekleyen gerçek mutluluğa bir adım daha yaklaştıracaktır.
Sen de bugün bu davete kulak ver, kalbini aç ve Allah dostlarının izinden gitmeye başla. Göreceksin ki, bu yol seni iç huzur ve mutluluğa doğru ilerletirken, sen de etrafına bu huzuru ve mutluluğu yayacaksın.
Yolculuğun başlangıcı şimdi, karar senin. Seni bu güzel yolculuğa katılmaya davet ediyorum.
Sevgi ve selamlarımla,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.