- 261 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İstanbulu kim mi feth etti
İstanbulu kim mi feth etti
Fetih ilmin gücündedir...İlme aşkla kul ol...İman varsa ilme de aşkla kul olursun Allahın rahmetine de...Allahın adaletine de aşık olursun kul olursun asker olursun...
İstanbulu kim mi feth etti."Akşemsettin derim çünkü Fatih bir ayna.Hz Muhammet fethetti derim...Allah fethetti.esmaya aşk fethetti
Fetih esmanın gücündedir.Şafiye sarıl İlme sarıl...hikmete ram ol...Allahın Rahmetine ayna ol...Kimya fizik biyoloji ilmine ayna ol.Hz Hüseyini Yezit yendi...Gazzede kassam tugaylarının kazaya kalmış namazları yok muş.Öğündüğün şey mi bu.Hz Hüseyinin kazaya kalmış namazları mı vardı hz İbrahimin gücü sineğin mağlup ettiği Nemruda bile yetmedi...
İstanbulu kim mi feth etti."Allaha aşk fethetti.esmaya aşk fethetti.Ulubatlının gücü kazandı topların ilmin gücü...
Mekkeyi kim mi feth etti
Hz Muhammet mi...hayır...mekkeden hicret edenin fethi mümkün değil der esmaya kul akıl ve vicdan...Ya kim fetetti...İlme stretejiye sarılmak fet etti.Streteji neydi.önce hicret sonra fetih.Gazzeli de streteji eksik...
Kerbela da kim mağlup oldu.hz Hüsyin. imanı yoktu mu diyelim eksiği Nükleri yoktu bu doğru.Nükleri olsaydı...yezit arabistanı terk ederdi korkudan.Nüklerliye saldıran var mı günümüzde...Irak lideri bir kaç füze attı...silindi gitti...2.Abdulhamit han İsraili satmam ...dedi...sildiler...
Ve imanlıyız iddiamız da bir vehim..."Namaz...oruç hac...zekat şehadet "İslamın beş şartı ama namaz olmuş günüm de cami sporu...Adam hem namaz kılıyor hem zinada...yoldan camiye gelinceye kadar göz zinası yapıyor...camiye gelince de siğarasını yakıyor ...cami avlusunda..."Namaz"cami sporu olur mu olur.Zekatsızın namazı"Oruç" aç kalmak olur."Okçuluk"spor oldu Nükler üretilince.Önceliklini doğru seç.
Eski hocalar nerdesiniz..."anne duası alırsan şu olur baba duası alırsan şu olur derlerdi eskiler."EL-Vafiye"kulluğa aşk aşılardı.O hocalar kalmadı...
Eski hocalar esmaya kulluğa davet ederlerdi..."Ezanlar" felaha salaha kurtuluşa gel diyor ama...Adam "Arab düşmanlığı yapıyor cami avlusunda...Araba benziyoruz diyor oysa Fransıza benziyoruz.Bari beynimiz Türk beyni kalsın...esmaya aşk olsun beynimizde.aklımız da vicdanımızda...
"evlenin"ayeti var"kardeş olun" ayeti var.Yaşayın.her ayete haz koymuş Allah.Allahın koruması var şifası var.rahmeti var.o ayette
Tarlayı sürüp ekiyorsun...Razzaka kulluk aşkı bu...ama besmelesizleştik...ne hasadı ekerken ne de toplarken besmele yok...Besmele ne mi...şeytana asiliktir...sömürücüye asiliktir...Besmele ne için mi esmele...düşman saldırısı olmasın diye besmele duaydı besmelemiz...Esmaya kulluğa kararlılıktı besmelemiz...mahsul kalksın "oğlumu evlendireceğim" derdik...okula gönderirdik torunu...Okusun ilme kul olsun Fatihin toplarını dökelim derdik ulubatlı hasanları hastalıktan koruyalım doktor olsun torunum derdik...şimdi eve koltuk alalımları önceledik...İsraf derlerdi eskiler şimdiki aldıklarımıza...yat kat derdini önceledi market sahipleri...büyük tüccarımız.İstanbulu ilim aldı ama o ilmi öncelemez olduk...
En İyi Koruyucu Allah’tır; Ve O Merhametlilerin En Merhametlisidir.(12/64)vatanını seven de ezanını seven de ilme sarılsın ilme sığınsın esmaya kulluğa sığınsın silah sanaine sarılsın...yat-kat olmuş derdi insanımız ama gazzelinin işte yatı da katı da yok oldu...
Ayete esmaya kulluklara haz mutluluk koymuş Allah her ayete kul ol."evlenin demiş...haz da koymuş."kardeş olun demiş diğer ayette
Üstün ırklar ya adaleti biz belirleyeceğiz diyorlar.ve müslümanlar eziliyor her yerinde dünyanın...işte hz Hüseyini korumayan iman bizi de korumuyor...Hz İbrahim gibiyiz sineğe mağlup olacak Nemruda bile mağlup oluyoruz."Sebe-sonuç "algımızı bozdular.İstanbulu ilim fethetti...şehitit o ilme aşık olan kul olan her insan o iş üzere ölürse...İlme kulluk üzereyken ölürse.Gazzede ölenden daha faydalı olduğundan daha da üstündür şehitliği de...İhlası şuuru stretejisi de zaten daha üstün gazzeliden...Gazzeli yanlış bir stretejidedir..."Önce hicret-sonra fetih...dedi hz muhammet...ölçün kim...Hz Hüseyin bile önce hicret etseydi sonra arabistanı feth deseydi...kerbela oluşmazdı fetih gerçek olurdu...Ölçüyü seç.kendi beynini o ölçünün önüne koyma...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.