- 701 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
HüZüN MeVSiMi
Elim yüreğimde kendimi seyrediyorum...
Yol boyu yürüdüğüm ağaçların dallarına hüzün asılmış. Kuş seslerinden eser yok .Ölü bir tabiatın kucağına düşmüş gibiyim bugün. Uzun zamandır böylesine kulaklarımı sağır eden bir sessizlik yaşamadım. Garip olan güneşin inadına göz bebeklerime hücum edip göğü kucaklamama izin vermemesi. Güneş gözlüğümü evde unutmasaydım güneşe meydan okurdum. Bir güzel bulutların tepesine kurulurdum .Görürdü o gününü diyor içimdeki çocuk. Çocuk işte hâlâ maviliğin derinliğinde yüzüyor benim gibi duygularını bastırmıyor. Esaret çektirmiyor hayal dünyasının ufuklara yelken açmasına.
Meğerse hüzün benimle arkadaş olmuş yanımdan ayrılmıyor. Ruhum hicret mevsimini çoktan yaşamış benimle değil sanki.Masum gülüşlerim onlar bile gamzelerime küs. Dudaklarımda ölü hücrelerimden arda kalan estirik tad .Nefesimi hohlaya hohlaya üflüyorum puste blumelere özgürce uçuşuyorlar. Demek ki yaşıyorum kalbim atmasa da .Bu iyi bir şey galiba.
Yollar tükeniyor eve geliyorum .Başımı kaldırdığımda duvarda annemin ve babamın resmi .Ellerimle seviyorum güzel yüzlerini.Sımsıkı sarılıyorlar bana. Ohh mis gibi anne , baba kokusu .Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor, ellerim sırılsıklam...
nagihan
YORUMLAR
Nagihan ERGÜL
Çok teşekkür ederim
Begenmene sevindim
Hoşgeldin..
O hüzne söyle, çabucak terketsin orayı.
İç sesini kısa ve öz, dupduru aktarmışsın.
Kalbin de yerinden çıkarsa, birlikte annen ve babanla oluruz. Çünkü o güzel kalbin içinde ben varım.
Bugün hava çok güzel.
24 derecelerde.
Ben de birazdan şehirdeki o bildiğin parka gidip, güvercinlerim ve hemen hemen beni tanıyanca koşuşan ördeklerimle muhabbet edeceğim.
Selâmını da söylerim onlara.
Beni görünce çok mutlu oluyorlar.
Gizlice besliyorum onları.
Birlikte fıstık yiyeceğiz annesi :)
Hüzün upuzak olsun senden.
Suyun sesini, yaprakların melodisini dinle; ruh dinlendirmeye bire birdir. Telefon yanındaysa bol bol resimlerini çek beyaz kuğuların.
Onlar o kadar masum ve mutlular ki...
Sevgiler çokça🍀🌺☕🦢🍀
Nagihan ERGÜL
Âhhh hüzün yaşama yapıştı
Gitse keşke çok uzaklara..
Bende sevgiler .. 🍀🐞