- 308 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Lâlele
Sakin dingin olgun yaşamak tekdüze renkliliğinde bir yere yetişmek derdi yok her an ölüm meleğini kapıyı çalacağını bilerek hesap etmeden teslim etmek benliğini görevini tamamlamanın vermiş olduğu mutlulukla gülümsemek ben gidiyorum hoşçakalın demeye fırsat kalmadan en sevgiliye...
Hazırmıyız amel defterlerimizi daha da güzelleştirmek vakit çok geç olmadan terazi eşit ise nefes sayımı başlar sondan geriye...
Seher yelinin sitemini düşünüyor musunuz ezan vakti ile sarı kırmızı laleleri secdeye götüren sağa sola selam verdiren yağmur damlacıkları ile daha da alımlı gözüken bir müddet sonra da toprağın derinliklerine inen kabuğuna çekilen yeryüzünde neler yaşadığını unutmuş mudur sizce.." Lütfen koparmayın bizi, izleyin şükreden dua eden hallerimiz çok tatlı gizli".
Sessizce göğe gülümseyerek anlatır derdini bulutlar duyar hisseder düşünceleri sessizliğin sesiyle uyanır insan orada atar içindeki gamı bekleyenlere akıtıverir bulutlardan damla damla söylemeli incitmeden kırıp dökmeden sonuna geldik pazara bir kefen aldık döndük mezara.. Usul usul yükselen yankı efekti vardır yağmur damlasının ayrılma vakti süzülüverir kollarından bir daha buluşmak için söz verir misin bana dediği an kırılır secdeye varır öper alnıyla toprağı şükreder yaşadığı aldığı her nefese teslim olur en sevdiğine vakti gelince kardeş olur köklerine iner tek tek cenaze bir avuç toprak kokusunu çeker kefen diye giyer üzerine.
Coşku var elele tutuşup renkleri tutku ile karışmış incecik perdeyi arala gör bak ne var ne yok diyene kadar çok zaman geçsede ölmeden önce Tövbe-i Nasuh var gecikme faizi ile birlikte yüzleşerek barışı korumak için ışık yakıp kapı aralıyor tek secde edilen Allah gülümseyen yüz çizmiş sanatıyla sevgiyle sarmış özenmiş çirkinide güzelide merhameti ile farkında mısınız bilmiyorum...
Narince yaşamanın altında gizlidir köklerine savaşları arasında barış çağrısı duyuluyor çocuklar sakın korkmayın kıstırsalarda azgınlaşan nefisler göreceksiniz ki huzur İslâm ile gelecek adâletle yüzü geleceğe dönük sevgi tohumları yeşerecek sağlık ve mutluluk dolu bir hafta sonu diliyorum lâlele r...