Beyaz Zambaklar Ülkesi
Deftercisin sen diyecekler.. Suçum ne diyeceksin, suçsuzluğunu ispatla diyecekler?
İspatlayacaksın, yine de olmaz diyecekler.
Susmuyorlar ama ölüyorlar..
Var mı çevrenizde, KHK’lı, hain, terörist, ajan, fetöcü…! Salkım saçak küfürlere amade!! Lakin dik, gerçekçi, korkak, cesur, belki deli, terelelli, dansöz gibi kıvır yavrum, şöyle sağdan olmadı soldan… İyi sıhhat olsunlarcı, susmuş, pısmış, umudunu kaybetmiş, ne olduğunu hala anlamamış...
Öyle değil mi? Korkuyorsunuz.. Korkunun ecele faydası yok..Çocuklarınız ve Torunlarınız için ses vereceksiniz. Mecbursunuz.. Vermezseniz 10 yıl, sonra 30 yıl sonra bir başka darbe ve suçsuz insanlar at ile it izinde kaybolacak.
Birileri cumhurbaşkanlığı iştişare kuruluna atanacak.. Birileri sistemi değiştirecek.. Fethulla Gülen’e bin yılın yetiştirmiş olduğu ender Türk büyüklerinden diyenler Fetöcü avına çıkacak. 17-25 olaylarında hesabını sormazsam namerdim diyenler, devir döndü iş değişti diye başlayacaklar hakaretlere, adam dövdürmeye…
Kimi Darbe araştırma komisyonu başkanı olacak, kimi bankasyadan tmsf’ye atanacak…
Verecekler talkımı, yiyeceksiniz salkımı.. Öyle bir deyim mi vardı neydi ya hu!
Yanlış deyim de kullanmayalım..
Onlar KHK’LI
Gün gün ölecekler, gün gün kaybolacaklar… Siz de onlarla kaybolacaksınız..
Nerede diyeceksiniz, yok.. Kaybolmuş, gitmiş, puf olmuş…
Kpss çıktı, siyasi memur ve rüşvet çarkı bozuldu diye millet sevinirken...
Ona da bir kulp buldular, soru çaldılar...Bul o zaman hırsızı, çalanı. Nereden bulayım?
Bulacaksın kardeşim, milletin hakkını yiyeni de sallandıracaksın.
18-19 yaşındaki askeri öğrencilere el verecek, yaşadıklarını dramı yazacaksınız, bir ana yolca düşecek, müebbet yemiş oğlu için; yürüyor, yürüyecek, yarın bir anne daha, bir abla belki, bir eş çıkacak yola…
Devlet mi terör estirdi, devlet mi terörsitti diye soracak, ben evladımı devlete teslim etmiştim diyecek, durmadan, durmadan .. adalet istiyorum diyecek, hukuk işlesin diyecek..
Şuan toplumun yüzde 70 i 15 temmuz’a inanmıyor. Bu lekeyi KHK’lılardan temizleyeceksiniz.. Yoksa bu ülke iflah olmaz..
Devlet nedir diye sorgulamalar daha da artacak.. Artacak… Ve kötü devlet bir enkaz gibi yığılacak.. Yığılmazsa daha kötüsü olacak. Yasaların ters düz edildiği bir memlekette kimse güvende olamaz.. Khk lı dipte olacak siz de onların üstünde.. Altta kalanın canı çıkacak… İhtimal en üstte de suriyeli kardeşler olacak!
Sonra uygarlık diyeceksiniz, medeniyet diyeneceksiniz, hukuk diyeceksiniz.. Bir nesli heba edeceksiniz..
Dün de böyleydi, 82 darbesi mağdurları daha içerde belki de.. O dönem yurttan kaçanlar belki de ihtiyarlıklarının son deminde..
YİNE DE; ne idiğü belirsiz darbenin ardından, şüpheler gittikçe artacak
ve
Birkaç yiğit adam çıkacak twet atacak, basına açıklamalarda bulunacak, bunlardan biri şimdilik Mustafa Yeneroğlu olacak ve diyecek: Dudullu’da KHK’lı asker Adem Gürbüz camide kendini asmış diyecek, vebali omuzlarımızda, diye bitirecek sözünü..
Asacak yer mi kalmadı kendini be askerim, camide intihar edilir mi??
Ne anlatmak istedin intiharınla?? Neydi seni devletine ve adalete küstüren? Sağ sol türk kürten sünni alevi ayrımı ve fişlemelerinden ders almayan 68’in çakalları mı? (Hak yiyen üzerine alınsın)
Mustafa Yeneroğlu tvet adresi..
twitter.com/myeneroglu?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor
****
Birkaç yiğit adam çıkacak sıfatı Furkan Gönüllüleri Başkanı olacak, adı Alparslan Kuytul olacak, alacaksınız içeriye, fetöcü diyeceksiniz, o durmayacak, hakkı hukuku haykıracak.. Bırakcaksınız sonra mecburen, çünkü suçsuz… Sonra talimatla tekrar atacaksınız içeriye, sonra çıkaracaksınız, o yine susmayacak… Ve düşündükçe daha cesur açıklamalar yapacak, 15 Temmuzda derin bağlantılar var, gariple uğraşıyorsunuz, haksızlık yapıyorsunuz diyecek.. Susmayacak.. haykıracak…Çünkü onun inandığı Tanrı, Allah’ı cesur… Peki sizin Tanrınız ne kadar cesur??
www.furkanhaber.net/furkan-gonullulerinden-turkiyedeki-yargi-zulmu-konulu-basin-aciklamasi.html
"KHK Faciadir"
Bizim derneklerimiz de KHK ile kapatıldı, biz de KHK mağduruyuz, KHK hakikaten de faciadır, OHAL komisyonu kuruldu ama yetişemiyor, binlercesine mesleğe iade verildiği halde iade edilmiyor, kanun devleti olsa böyle olur mu, bu ne vicdansızlık, devlette şefkat esastır şimdi kin ve nefret merhametin yerini almıştır, adalet farz merhamet sünnettir, adaleti tesis etmediler ki merhamet etsinler ki. 61 yaşındaki abimi işten çıkardılar. İnsanların gözünü korkuyorlar. Ya da siyah gözlü adamlar gelip tehditte bulunuyorlar şimdi bu kanun devleti midir? Biz terör örgütü müyüz ki bize selam verenleri tehdit ediyorsun, ey siyah gözlüklü adam, buna sen mi karar veriyorsun? Hakim ve savcıların üzerindeki ellerinizi çekin, onları rahat bırakın. Bundan sonra ’Alparslan Kuytul’a özgürlük’ değil, ’Hakim ve Savcılara Özgürlük’ demeliyiz. Adamına göre kanun olmaz. Artık bu zulümler sonlandırılmalıdır. Tutuksuz yargılamak esastır. Neye göre tutuklu yargılamayı adet haline getirdiniz. Adaletin olduğu ülkelerde savcılar suçu ispat eder, adaletin olmadığı ülkelerde sanıklar suçsuzluğunu ispat eder. Bu dönem lanetle anılacaktır. Ülkede öyle bir kadro var ki ülkedeki özgürlüğü fazla bulmaktadır. Yaptığımız mücadele diktatörlüğe gidişi engelleme mücadelesidir. Dönem, Saddam’ın Kaddafi’nin dönemi değil, sosyal medya gibi bir medya var. Bu alanı elinize geçiremediniz, geçiremeyeceksiniz. Diktatörlük hayallerinizi bırakın. Yargıya sözünü geçirenler ’yargı altın devrini yaşıyor’ diyorlar. Türkiye’nin diktatörleşmemesi için mücadele etmek boynumuzun borcudur. Katılımlarınız için teşekkürler"
****
Birkaç yiğit adam çıkacak, sıfatı Khk’lı milletvekili, soyadı, Gergerlioğlu; “Başörtüsü yasağına karşı çıktım, "mürteci", Hrant Dink cinayeti sümenaltısına itiraz ettim, "Ermenici", her zaman Kürtlerin haklarına sahip çıktım "Kürtçü, PKKci" ,OHAL, KHK mağdurlarına zulme karşı çıktım, "fetöcü" dediler Bilmiyorlar ki sadece insan hakları savunucusuyum”
Çünkü o bir Yiğit, ak saçlı Dedem Korkut gibi… Çünkü onun Tanrı’sı cesur, Onun Allah’ı cesur.. Haksever, hukukbilir..
Peki, sizin Allah’ınız ne kadar cesur!
Khk’lılar platform kuracak haberleri aktaracak, diyecekler:
Khk’lıya ev satmak da yasak.. detayları verecekler. Niye yassağ kardeşim ev satıp iş kuracak KHK’lı??
Khk’lıya Mali Müşavirlik engeli diyecekler, detayları verecekler.. Niye yassağ kardeşim, yeterliliği yok mu??
Khk’lı ya işe girmek yasak, işe girdi, bankadan hesap açmak yasak …. Detayları verecekler. Ağacı kökü kaldı mı sizin oralar gönderin KHK’lıya madem..
Khk’lının kaskolu arabası kaza yaptı, sigorta khk’lı olduğu için karşılamadı diyecekler, detayları verecekler. Ne biçim sigortasın sen kardeşim..İsviçre kökenliler daha dürüst oluyor bildiğim kadarıyla, müslüman sigorta şirketin mi var da ödemiyorsun, yapmıyorsun sözleşmenin gereğini..
KHK TV’yi kuracaklar, tür tür, çeşit çeşit bir çok insan, farklı fikirden farklı tarzdan başlarına gelenleri anlatacaklar. Tıkayacak mısınız kulaklarınızı..
KHK TV LİNKİ..
www.youtube.com/channel/UCuVsfLTddZhecI9kGVA9jpA/videos
Boş kaldıkça her şair izlemeli bu kanalı, şiir yazacak bir çok konu çıkar, eğer yüreği varsa şairlerin!
Çünkü onların inancı cesur, sizin inancınız ne kadar cesur?? Sizin Allah’ınız korkak mı??
*****
Sonra siyah gözlüklü adam bir kafayı duvara vuracak, salkım saçak küfürler edecek, hain terörist, ajan..
Ne ile tehdit edecek; soda şişesiyle mi, eşinizle mi, ananızla mı?? Çocuklarınızla mı??
Siyah gözlüklü adamın Tanrısı cesur, Allah’ı daha da cesur..
Peki ya sizin Tanrınız ne kadar deli, ne kadar akıllı, ne kadar cesur??
Benim Tanrım efendiler, kendi söyler kendi dinler…
Sizin Allah’ınız kara karıncanın kara taştaki sesi mi duyardı öyle diyordu üstadı kamiliniz??
Ya sizin ki, konuşturunuz Tanrılarınızı, Allah’ınızı…
Ne diyecekler; cahil mi? deli mi? Yoksa şöyledir, böyledir, ölüm sonrası mı?? Cenneti bu dünyaya indirmek için neyi bekliyorsunuz??
Ve gün gelecek sizlere, defterci diyecekler, her üyeyi internetten ihraç edecekler..Yakınlarınız da internete giremeyecek.. Haber okuyamayacak, alış veriş yapamayacak, şiir yazamayacak, forum açamayacak, paylaşamayacak hiçbir şey..
Evet güzel olur diyeceksin içinden belki, kurtulurum 0 ve 1 kodlu bu dijital dünyadan..Keşke o kadarla bitiverse..
Sonra belki Suçum ne diyeceksin, sorma gereği duyacaksın mecburen..
Deftercisin sen diyecekler..
İrtibatın belirlenecek, kaç şiir yazmış, kaç yazısı var, kaç yorum yapmış… Tekeden süt sağar gibi..
Ama ben diyeceksin, dini şiirleri yazdım.
Ama ben diyeceksin, aşk şiirleri yazdım,
Ama ben mazlumu mağduru konu edinen yazılar yazdım,
Ama ben diyeceksin, öğretmenim önermişti o siteyi.. vb vb vb..
Siteye yardım etmişsin diyecekler, edebiyatın gelişmesi içindi diyeceksin? Başka edebiyat sitesi mi yoktu diyecekler. Olmaz mı diyeceksin, onlara neden gitmediğini, beğenmediğini anlatacaksın..Şu siteye de gittim işte kanıtı diyeceksin.
Toplanıp şiir günü yapmışsınız, niye diyecekler?
Diyecekler diyecekler.. Aklınızla oynayacaklar.
Sonrasında yazıyı baştan aşağıya tekrar okuyacak düşüneceksin.. Ve inanıyorum ses vereceksin..
Başörtüsü zulmünün bin katı, etö soruşturmalarının onbin katı daha fazla zulmedilen bu insanlardan??
60-70 kişi intihar etti, tam sayısı belli değil, 60 ile 70 arasında 10 insan var...
Ne için? Yüzde doksanı harama uçkur çözmeyen, rüşveti kabul etmeyen, yamuk yumuk işi olmayan, Torpille işe girmemiş, makam mansıp değil liyakat diyen insanlara terörist diyeceksin,
Zaten kendi yerleştirdiğiniz insanların hamili kart yakınımdır cinsinden listeleri yok mudur sizde?? Sayıştay her inceleme buluyor 3-4 maaş alanları, belediyelerden devlete, devletten belediyelere geçen bir çok torpilliyi...
Ses veren yok, yetimin hakkını soran yok ki memlekette,
Olanlar da kem küm ediyor..
KHK zulmüne susma, ses ver!
Site günün sözü:
İnsan ihtiyar olmaya karar verdiği gün ihtiyarlar. JEAN ANOİLH
Galiba ihtiyarladım..
YORUMLAR
Ekrem bu abin 68li hangi kuşağa ait oluyorum
rica etsem söylermisin kardeşim;))
Yinsani
y ler gaz pedalı kuşağı
z ler ihtimal otomatik şansıman kuşağı olacak gibi:))
müslüm babam, kimileri kuşak muşak dinlemez, kimilerini kuşak muşak ayıramaz.. eksik olma penceremizden.
saygılarımla..
https://www.egitimpedia.com/bir-kusagi-anlamak-x-kusagi-kimdir/
1965-1980 arası doğan kuşak..:)) x men abi..
X Neslinin Genel Değerleri
Önceki nesillerin aksine X nesli, çalışmak için yaşamak yerine, yaşamak için çalışıyor. Çalışırken eğlenmeyi seviyorlar. Örneğin, X nesline mensup yöneticiler genellikle mizahı ve oyunları iş faaliyetlerine dahil ediyor.
X ve Y Kuşağının Ortak Özellikleri
X kuşağının, kendisinden sonra gelen Y kuşağı ile ortak özelliklerinden en bilineni, her iki kuşağın da zaman yönetimindeki esneklikleridir. Hem akademik olarak hem de iş hayatında, çalışmalarını kendi saatlerine göre uyarlamaya oldukça meyilliler. X ve Y kuşaklarını kapsayan bir okul veya iş yerinde, yönetici pozisyonunda olanlara en büyük tavsiye ise, onların kendi saatlerini ayarlamalarına izin vermeleri (örneğin cuma günleri evden çalışmak gibi esnek çalışma ortamları yaratmaları) gerekliliği konusunda.
X ve Y Kuşağı Arasındaki Farklar
X kuşağı genel özellikleri bakımından, sadakat duygusu değişken, otoriteye saygılı, topluma duyarlı, iş motivasyonları yüksek, kanaatkar ve kaygılı olarak nitelendirilirken,
Y kuşağı sadakat duygusu az, otoriteyi zor kabullenen, bağımsızlığına düşkün, çok sık iş değiştiren ve bireyci bir kuşak olarak biliniyor.
MÜSLÜM BAYRAM
lakin
bana Y daha uygun;))
özgürlük benim karakterimdir zaten
baskı ruhuma ters
sevgilerimle
Düşünmeden edemedim. Defalarca okumadan da. Düşündüm, düşündüm durdum...
Uzun süredir haberleri dahi izleyemiyorum inanın sakinleştirici ilaç almam gerekiyor, ya da tv izleyemiyorum onun içinde ilaç kullanmam gerekiyor..şunu farkettim haberlere ve tv programlarını izlediğimde içinde büyüyen nefreti, dehşeti durduramıyorum...çekilmez, yıkım gücü olan biri haline geliyorum. Ben de elimde olan tek şeyi yaptim kesip attım. Izlemiyorim. Akıl sağlığını korumak için içgüdüsel bir davranıştı. Tabii ki bu ne olursa olsun aman bana bir şey olmasın hatta cebim dolsun kalan gebersin düşüncesinin uzantısı değildi. Sadece koruma içgüdüsüydü.
Yazıyı okuduktan sonra bana önerdiğiniz dizi geldi aklıma başladım bu arada. Uzaylılar gelip insanlığa çeki düzen veriyor....dedim ancak bu durum böyle düzelir...işimiz uzaylılara kaldı...( bu arada 2. Bölüme başlamadım durum nasıl ilerleyecek bilemiyorum)
Diyeceğim ; evet bir şeyler yapmak lazım ama kendimizi tüketip aynı çıkmazlarda kaybolmak da çok tehlikeli.
Her yolumun sonu umarım demeye çıkıyor bu beni çok üzüyor...
Bu arada tanrısı para olanların gözü başka bir şey göremez
Huzur diliyorum cesur kalemin ve yüreğin için.
Güzel akşamlar olsun.
Yinsani
sanal basından ekseri manşetlere bakarım zaten anlarım, detay gerkirse haberi tıklarım..
hafta da bir de khk tv seyrederim..tviter zaten başka bir alem..izlerim.. soyal medyam yok bu arada.. ısınamadım...
y kuşağını kaybedersek z kuşağımız zaten ham ham olur.. kime ham olur bilemiyorum belki dijitale belki ekonomik buhranda.. göz göre göre geliyor bir buhran daha dünyaya...öyle okunuyor dünya..
tükenmeden, tükeneceğimi sanmıyorum ama?? aması var işte..
bu çıkmazdan bir çıkar açılır, açarım da.. ne için? sıkıntı burada..
bir millet aynı deliklerden defalarca ısırıldığı halde hiç mi sorgulamaz?? hep mi aynı delikten ısırılır da o delik tıkanamaz...
her neslimize bir kin ve nefret bırakmışlar karşılıklı, çabalayıp duruyor her kesim, daha batıyoruz..
bu arada yazının adı: klabye düzlüğü olacaktı.. ilk konu eyt lilerdi.. 2. konu khk oldu... asgari ücret var, sırayla kendimce işliyorum işte...
gördüğüm sorunları yazmazsam ne hükmü kalır, kurtuluş savaşında kalem oynatanların nazarımızda??
saygılarımla
eksik olmayın..
y kuşağını bir şekilde ortak doğruda buluşur..bu yüzden seviyorum kuşağımı.. üstadlar alınmasın..
black_sky
Yorumlarda beğenmeyenler olmuş ama benim kolayına beğenmeme huyum yok ilgi çekici ve keyifli bir seyir oldu...
Bu tarz dizi ya da filmlerde ortak durum , evet insanlık sönümü kendi getirecek ama her şeye rağmen yaşamaya değer şeyler yapanlar var bir şekilde mücadele devam edecekler vs. Sanırım asıl çıkarım burada her ne kadar batarsa batsın bir şekilde ayakta kalmak.
Esenlikler dilerim.
Diğer onerileri izleyeyim.;)
Güzel Kardeşim;
yazdıklarına söyleyecek şeyim, bu halk için hiçbir zaman 'iyi ve güzel' şeyler kolay olmadı. Ne bi' Almanya Halkı kadar temiz yaşadık ne bir Fransa Halkı kadar sanat dolu yaşayamadı bu halk. Kötüler de var bakınca, Irak, Suriye, şimdilerde İran ya da bir Mısır'da olmadık, ortalarında bir yerlerindeyiz ama bazen bir tarafa bazende diğer tarafa daha yakın. Üzgünüm çünkü coğrafya gerçekten kader.
Benim Nesildaşıma naçizane tavsiyem, yeni hedefler koy kendine. Yaşımız kaç deme, Obama başkan olduğunda yaşı 47 idi yanlış hatırlamıyorsam, erkeğin yükselişi çeşitlilik gösterir kadına nazaran. Yüksek tut modunu ve yüksel Dostum. Hedef koy kendine ve yılmadan çalış, ne bileyim kitap çıkarmak mı olur, yazılım dili öğrenmek mi, başka bir lisan öğrenmek mi, bunlarla uğraş. Çünkü bu toplumun dönüşü yok artık. Ciddi dersler gerekli ve insan kendisini ve bir kaç sevdiğini sıyırabilir sadece. Bunun dışında yapacak hiçbir şeyimiz yok. Mecburuz bireyci olmaya, can yaksa da... Ben de çok üzülüyorum adaletsizliklere ancak gel gelelim ki çok sevdiğimiz doğa bile böyle işliyor.
Yürekli adamsın, bu benim için çok şeydir, sayısı gün geçtikçe azalıyor yüreği olan insanların. Kadınıyla erkeğiyle.
Seviliyorsun...
Yinsani
hep nesilden kuşaklardan bahsediyorum ya; şahsen benim veya bizim kuşak sınavlarda net sayısına göre hedeflendirirldi.. hedeflerim hep karneydi, sayılardı, şimdi bu sayıların yerine konacak bir şey lazım..
aklıma bir şey geldi ama o tıpar var mı yok mu:))
eksik olma nesildaşım, sağolasın..
hem iteledin hem de geri çektin..ortaladın da gol olur mu? kim bilir:)
saygı ve huzurla.,eskik olmayasın..
Yinsani
https://www.fullhdfilmizlesene.net/komedi-filmleri-izle/walter-mitty-nin-gizli-yasami-filmi-izle/
fırsatın varsa ve izlemediysen nesildaşım.. tavsiye..
var mı izlememi istediğin bir film...
Konsantre Karanlık Madde
Yinsani
diziler de tükendi yabancidiziorg takiler epey..
Konsantre Karanlık Madde
Yinsani
iskandinav coğrafyası vardı gezintide.. içaçıyor doğa..,
sert filmlerle gerilimle aram iyi değil bu ara..
irg yı izleyebilirimde neresi komedi diyen yorumlar gördüm:))
Konsantre Karanlık Madde
Sen boyle yazarsan olmazki
Kimse seni sevmez tıklama beyenmez
Yazın güne gelmez
Yalaka çakma kadrolu yorumcuları şairlerin hoşuna gitmez
Laylom gönül eğlendirmece yazıları şiirleri yaz ki değerin artsın
Doğruları yazmak sanamı kalmış
Ne diyim şimdi
Yüreğini ve cesur kalemini selamlıyorum
Eyvallah
Yinsani
ben y kuşağı??
ortalama yurdum insanı oluyoruz yani...
nfk için derler ki: diş biler adını anmayana
nazım için: manalı söyler amma saçma sapan
filozof rıza; derim kalındı yiyemediler der..
mehmet emin'e beyoğlu gezinen turan
salih zeki? kim bilmiyorum hiç okumadım..okumalıyım onu da..?istersen gönder salih zeki den bir iki şiir de muhabbetimiz ballansın? karar sizin..
belki halit fahri gibi içmeden dumanız işte...
beyaz zambaklar ülkesini zamanında ülkemizde kur'an dan sonra en çok alınıp okunan kitaplardanmış bunu da bugün öğrendim..
240 sayf.. yazalım mı bir nazire.. 240 sayfa.. anadoluya uyarlar yazarız.. nazire çırakların işidir zaten.
teşekkür ederim eksik olmayın..
da bizim durum işte keçi ve çelebi hesabı.. ben utanuyorum kendimden bunları dile getirmek bana düştü diye..o kadar üstadı azam dururken..
saygılarımla..