- 723 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YEŞİL SAVAŞÇILAR BÖLÜM 2
YEŞİL SAVAŞÇILAR BÖLÜM 2
Bölüm 2 Asa Efsanesi
Usta wu yorgunlukla çadırına girip yatağına uzanıp yatmıştı. Wu diye bir ses kulağında yankılanıyordu bu doğa ananın sesiydi. Wu sesi duyuyor ama doğa anayı görmüyordu doğa ana beni iyi dinle wu dedi. wu eskiden yaşan ilk insanlar zamanında poseidon ’nun asasını dünyaya düştüğü yer ise bu ada ben o asayı buldum. Zeus benim o asayı saklamamı emretti bende adanın tam ortasına sakladım ama senin isteğin üzerine ada ortadan ikiye ayrıldı asa ise adaların ortasında bir kum parçası üzerinde duruyor. O asayı bulmalısın yok etmelisin yoksa kızıl kabile bulur çabuk ol bu senin vazifen dedi. Usta wu yataktan kalkıp savaşçılar birliğini yanına alıp ilerlemeye başladı savaşçılar birliği komutanı nereye gittiklerini sordular. Wu anlatacak vakit yok dedi ve adaların bölüştüğü yere varır varmaz kızıl kabileyi gördüler.
-Burada ne işiniz var kızıl kabile.
-Poseidon’ un asasını almamıza engel olamayacaksınız yeşiller.
-Sizi durduracağız öyle bir şey yapmaya kalkmayın.
-Asla durmayacağız asıl siz durun çünkü bütün oklarımız sizin üstünüzde
-Sanki bizim öyle değil kızıl kabile
Kızıl kabile lideri asayı biz bulmuştuk doğa ana bizden çaldı diye gürledi .Köprülerini adalardaki boşluğa koydular Usta wu Zeus asayı parçalamamı emretti diye bağırdı ve uçurumdan aşağı atlayıp asayı ortadan ikiye ayırdı. Su usta wu ’yu kendi adasına fırlattı birden yer gürler gibi sarsıldı köprüler yıkıldı ve iki kabilede yere düştü yeşil savaşçılar atlarına binip oradan uzaklaştı. Usta wu çadırına girdi ve bir süre sonrada yatağına uzanıp uyudu.
ALİ EGE PEKMEZCİ
DEVAMI GELECEK......