- 518 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye Sevdası 436. tanıtımı ATO Sergi Sarayı İLESAM yerleşkesinde yapılıyor../ Hikmet OKUYAR
TÜRKİYE Sevdası 436. TANITIMI, ATO Sergi Sarayında İLESAM tanıtım yerleşkesinde YAPILIYOR..
*
Yeni tanıtım, 11.Ocak 2016 günü Ankara, Çankaya’ da A T O Sergi Sarayı İLESAM tanıtım yerleşkesinde 12: 00 - 14: 00 saatleri arasında Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı Müzeyyen Keskin sunumları ve paylaşımları ile yapılacak.
*
Tanıtımlarda proje çalışmalarına eserleriyle katkıda bulunanlara övünçle daha çok başarı dilekleri ile tek tek teşekkür edilecek.. Bakülü Bahtiyar Vahapzade, Şebinkarahisarlı Hüseyin Hüsnü Tekışık, Nurhayat Sakarya Coşkun Öner, Hurşit Türk, Giresunlu Vahit Kaya, Hasan Öğütçü, Emine Usta, Bahtiyar Dayımoğlu, Kırşehirli Ramazan Kurt, Bakırköylü Gültekin Kutluk gibi ebedi aleme göç eden güzel sanatlar öncüsü dostlara da dualar gönderilecek..
*
Tanıtımlarda Türkiye Sevdası kaç lira ? ederi ne ? diyenlere de şaheserin proje çalışmasının başlatıldığı günden beri söylenen özdeyiş tekrarlanacak ’ TÜRKİYE SEVDASI PARA İLE SATILMAZ / Hikmet OKUYAR ’ mesajı paylaşılacak...
........................
Şiir Şenliklerinin Şöhretler Şehri Kelkit Vadisi Cazibe Merkezi Şebinklarahisar Kütküt Bağları - Köprübaşı ve Abdi Beğ aşkına; Bayburtlu Zihni, Kelkitli Dilaver, Sivaslı Veysel Tokatlı Arif Nihat Gönül Dostluğumuzda ve Şebingülü sunumlarımla arz edeyim ki..!
.......
11. Cumhurbaşkanı Sayın Abdullah Gül Bey’in döneminde başlatılan; -
’ Okuma Seferberliği ’ içinde dillendirilen ’ Türkiye Okuyor ’ kampanyasına;
’ OKUYAR ’ , ’ Türkiye Şiirlerle Tanıtılacak ’ diyerek doğrudan yüzde yüz katkı sağlamak için Giresun, Şebinkarahisar, Kütküt - Köprübaşı’nda; Süper Proje çalışması bazında Hikmet OKUYAR imzasıyla ve Güzel Sanatlar Öncüsü Kültür Sanat Dostlarının katkılarıyla özenle hazırlanan Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri TÜRKİYE SEVDASI ’nın; TANITIM ETKİNLİKLERİ devam ediyor.
*
Kaynak Eser’in; 434. tanıtımı, İstanbul Fatih’de,
435. tanıtımı; İzmir, Karşıyaka’da yapıldı..
*
Tamamlandığında; lüks kapak içinde, A - 4 ebadında, 4 renk baskılı 710 sayfa olarak arz edilmesi tasarlanan eserin yeni bölümünün 436. tanıtımı da; 06. 01.2016 günü Ankara, Altındağ’da yapıldı..
*
Yeni tanıtım , 11.Ocak 2016 tarih Ankara, Çankaya’ da ATO Sergi Sarayı İLESAM tanıtım yerleşkesinde 12: 00 - 14: 00 saatleri arasında Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı sunumları ve paylaşımları ile yapılacak.
*
Tanıtım ortamlarında Bayrak Şairi Arif Nihat Asya Şiir Etkinlikleri Haftası da hatırlatılacak..Amasya Genelgesi Dostları tarafından çok beğenilen ’ Amasya Sevdası.. / Hikmet OKUYAR ’ Deyişi ile ’ BAYRAK ŞAİRİ ARİF NİHAT ASYA.. / HİKMET OKUYAR ’ Deyişine yapılan Müzeyyen Keskin video sunumu ile Selami Tıraşlar video sunumu da aksettirilecek..
*
Güzel Sanatlar Öncüsü Kültür Sanat Dostu Canlar ve Hayranlar ile Süper Saygın Özgür Medya Mensubu Meslektaşlarımın ilgi yoğunluğuna;
Şebingülü sunumlarımızla, şiir yüklü duygularla teşekkür ediyoruz...
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı.
.............................
Türkiye Sevdası para ile satılmaz / Hikmet OKUYAR
*
Şiirlerle şöhretli ustaların özlemi..
Özellik ve güzellik bakışının gözlemi.
Dedem Korkut aşkının meydandaki sözlemi,
.....
Öz yurdumdaki ezan, bayrağımın düzlemi
Sevdalılar gönlünde can Türkiye Sevdası...
*
Sanki cennet köşesi denen yerin özü o,
Hikmetli çalıştayın, Okuyar da közü o,
Uğrunda seve seve ölen erin sözü o,
.....
Parayla satılmayan şaheserin tezi o..
Sevdalılar gönlünde can Türkiye Sevdası...
*
Hikmet OKUYAR
19 Mayıs 2009, Köprübaşı / ŞEBİNKARAHİSAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.