- 1181 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gökyüzüm
Uzun süredir yazmıyorum sana.
Daha demin farkettim daha az konuşuyoruz artık ama yok biliyorum ayrıyız biz.Bizim dostluk ipimiz çok sıkı bağlı. Önüme mezuniyet fotoğrafları geliyor. Gitmek istemediğim mezuniyetimin olmayışına üzülüyorum şimdilerde.Seninle bir mezuniyet fotoğrafımızın olmayışı kötü geliyor bana nedense. Hani diyorum ya büyüyoruz diye büyürken eksikliyoruz farketmeden.Hiç sevmediğim arkadaşlarımı dahi özlüyorum bugünlerde.Kopya yazdığımız,uyuduğumuz,adımızı karaladığımız bazen gözyaşlarımızı damlattığımız seninle beraber oturduğumuz eğlendiğimiz o sırayı özlüyorum.seni özlüyorum.beraber yaptığımız onca şeyi çok özlüyorum.
Soğuk olan içimi ısıtan, canımın içi,canım dostum,dosttan ötem..
Bilmiyorum gelecekte neler bekliyor bizi.Canımız daha çok yanacak mi ? bilmiyorum.Ben yanında olacak mıyım ? bilmiyorum.3 5 ay sonra farklı yerlere gittigimizde neler gelecek başımıza çok merak ediyorum. Kalp ağrılarını hissedecek miyim uzaktan ? bilmiyorum. Hayat bize ne süprizler hazırladı acaba...
Kader çizerken yolumuzu beni senin yanına koydu mu ?
Aklıma gelmişken mektup yazalım mi ? Kimbilir belki veda mektubu olur.
Seninle ayrılsak bile yok ya biz ayrılmayız sadece koparız bence, yoo olmaz öyle şey deme bizim de basimiza gelecek biliyorum ben,bizim hayalimizdeki gibi değil gerçek hayat..
Ama biliyorum ki yeniden hep biz sürekli bir araya geleceğiz zamana inat..
Çünkü daha aşık olacaksın sen biliyorum ben seni, deli gibi tutulacaksın birine.Heyecanla anlatacaksın bana gün gelecek hayatını birleştireceksin biriyle ve sonra beni arayıp belki yanıma gelip ağlayarak teyze oluyorsun diyeceksin.
Sen benim küçük kız kardeşim olacaksın.Ben hep seninle, mutluluğunla mutlu olacağım.Kopsak bile ki biz kopmayız çünkü kalplerimiz bir, paramız olunca deli gibi alışveriş yapacağız seninle...
Hani sana hiç seni birakmayacagım diyorum ya. Eğer olur da hissettmezsen beni yanında, bırakmışsam seni,ellerini kesin ölmüşümdür yok bir açıklaması...hadi gel bir anlaşma yapalım seninle
Bazen düşünceler sıkarsa seni hep gökyüzüne bakacaksın beni,benim ne diyeceğimi biliyorsun.
Gökyüzü rahatlatir düşünürken seni..
Olur da yolda yürürken gelirse aklına düşüncelerin dur otur bir yerde tam karşında olacağım o zaman.
Senin gördüğün,görmek istediğin her yerde ben olacağım..
Neyse daha veda konuşması yapacağım belki yapmam ama yapacağım içime doğuyor..O yüzden susuyorum şimdi.
Zaten ben hep susmadım mı ? Ben sustum kelimelerim konuştu..Şimdi onlarında susma zamanı çünkü vedalar sessiz olur..Sen benim için hep sesli dur..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.