- 686 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİRESUN GÜNLERİ Daha Güzel OLACAK../ Hikmet OKUYAR
İstanbul Büyükşehir Belediyesi başta olmak üzere birçok ilçe belediyesinin çok iyi bilmesine ve Her hafta 4 gün hissedilen Feshane çevresindeki ve bağlantılardaki ULAŞIM rezaletine rağmen; FESHANE Giresun Günleri ZİYARETİM ÇOK VERİMLİ GEÇTİ..
ŞEBİNKARAHİSARLAR YARDIMLAŞMA DERNEĞİ Yerleşkesinde KÜTÜPHANE İÇİN KİTAP BAĞIŞI YAPTIM..YOLLARIN ÇİLESİ / Hikmet OKUYAR deyişime; sadece 1 SAYFADA 100.000 BEĞENİ yapıldığını söyledim.. Hikmet Okuyar Kültür Sanat Etkinlikleri ile ŞEBİNKALE ŞİİR SENLİKLERİ organizasyonlarına 21.ŞEBİNKARAHİSAR TURİZM KÜLTÜR ŞENLİKLERİ organizasyonlarına yoğun destek olduğunu müjdeledim..
FESHANE GİRESUN GÜNLERİ kapsamında İSTANBUL SARIYER BELEDİYE BAŞKANI HEMŞEHRİM Şükrü GENÇ İLE ŞEBİNKARAHİSARLILAR YERLEŞKESİNDE TEBRİKLEŞTİK..
BAŞKAN Genç hemşerime hazirun ve medya huzurunda ŞEBİNGÜLÜ armağan ETTİM.
’’ SARIYER de KADIKÖY gibi BAKIRKÖY gibi KÜLTÜR SANAT MERKEZİ OLSUN ’’ DEDİM..
Yerleşkede BAŞKANLAR Avni İŞCAN ve Av. Hakan ÖZBAY ile SANATÇILAR, FOKLÖRCÜLER, DERNEK ve VAKIF YÖNETİCİLERİ İLE TEK TEK SELAMLAŞTIK.. ŞEBİNKARAHİSARLILAR DANIŞMA MECLİSİ EŞ BAŞKANI, Şebinkarahisar İl Tertip Komitesi Genel Koordinatörü İşadamı Ahmet KARAASLAN’a ŞEBİNGÜLÜ ARMAĞAN ETTİM.. Yıllarca süren araştırma ve çalışma ile hazırladığım ve İÇİNDE Şebinkarahisar Türküsü / Hikmet Okuyar deyişi de bulunan ’’ Şiirlerle Şebinkarahisar’’ eserimi armağan ettim. BİRAZ DA ana başlıklarla Şebin GÜNDEMİ KONUŞTUK..
Ziyaretçi akını sırasında Şebinkarahisarlı Sanatçılarımızdan THM Sanatçısı Yasin YEŞİL ve Gürsel EKİNCİ ile selamlaşıp tokalaştık.. ŞAİR Dursun AVCI, ZURNACI Erdal ASİL ve TANIDIK SANATSEVER ŞEBİNKARAHİSAR SEVDASI Hayranları ile HASRET GİDERDİK..
Göreleliler Yerleşkesinde Ayhan YÜKSEL ile zaman tünelinde GİRESUN ÖZLEMİ yaşadık. HASAN ALİ YÜCEL EVİ mutlaka MÜZE olsun DEDİK. Göreleli Şairler Şiir Yorumcuları ve Yazarlar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Nihat ÇELİK ESERİ yayınını kutladık.
KEŞAP yerleşkesinde GİRESUNLU EĞİTİMCİ ŞAİR Vahit KAYA için neler yapılabileceği KONUSUNDA kısa MESAJ verdim. GİRESUN GECELERİ / Hikmet Okuyar deyişim ile GURBET ve HASRET TÜRKÜSÜ isimli eserim çok okunsun dedim.. ALİŞARLI VATAN ŞAİRİ NURHAYAT SAKARYA muhteşemliği de sık sık hatırlansın İSTEDİM.. İnternet kullanması bilenler YOLLARIN ÇİLESİ / Hikmet Okuyar deyişine bir kez daha baksın dedim..
’’
Trebolu’ya Tren, Eğribel’e TÜNEL, Şebinkarahisar Kılıçkaya Baraj Gölüne FERİBOT, Şebinkarahisar’a DA yeniden VİLAYETLİK İSTİYORUZ hemen şimdi..’’ dedim..
Şebinkarahisalılar ile irtibatlı etkinliklere tüm yöre sanatçıları ayırım yapılmaksızın davet edilmeli ücretleri de eşit oranda ödenmeli dedim..
Giresun Günleri FESHANE’ye geldiklerinde Hikmet Okuyar buralarda mı YOKSA Eğribel Tepesi yakınlarında mı diyenlere TEŞEKKÜR ederek SELAM SEVGİ SAYGILARIMI ilettim.
Şair Şiir Yorumcusu Fotoğraf Sanatçısı Şebingülü Dostu Serap Ertence ile Av. EŞİ saygıdeğer Dostlara inşallah bir daha buluşalım dedim..
Giresun Öncüleri İsmail Kahraman ile Zeki Al’a verilmek üzere uzun süredir bekleyen kaznılmış hizmet ödülleri de yine zaman tünelinde beklemeye girdi...
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.