Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Körler pazarında ayna satmaya çalıştığımın farkındayım, farkında değiller.!
Volkan70

Volkan70

@volkan70 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Mayıs 2010'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Volkan70
@volkan70
5 Nisan 2013 Cuma 13:55:43
anam bana borçlu öldü..vatan için öl dedi..bayrak için öl dedi..öldüm..kadavramı medya kedileri kaptı..yedi..bitirdi..babam da anama borçlu ölmüşti..dedm neneme...
A n a !, @necva kıyak
8.5.2011 09:06:06
Volkan70
@volkan70
2 Nisan 2013 Salı 21:07:56
kardelenler de açar birgün elbet
kardan adamlar havuçtan burunlarıyla
binyıllık yalanı fısıldar..
Kar..., @necva kıyak
22.1.2012 08:45:25
Volkan70
@volkan70
2 Nisan 2013 Salı 21:05:37
övündüklerime güvenemedim..
övünemediklerimle dövünüyorum şimdi..
Övünmek..., @necva kıyak
27.3.2012 08:02:28
Volkan70
@volkan70
21 Şubat 2013 Perşembe 00:50:29
oyun henüz yazılmamıştı ki..
Oyun bitti, @La Luna .
11.8.2012 06:22:32
Etkili Yorum
Volkan70
@volkan70
15 Şubat 2013 Cuma 09:25:14
hisedeince kızılca kıyamet koptu..çünki çocuk bir kez daha çalınmıştı..sustu çanlar eğildi mabedlerin soğuk yüzü..kardelenler fışkırdı..umudu döllemeğe hazır..umarlı tepelere kar yağmadı hiç..
Volkan70
@volkan70
8 Şubat 2013 Cuma 05:56:06
Kaktüs gibidir ayabatan çiçeği..senede bir gece açar dolunay taşırınca denizleri..O geceyi bekle diyor, beklentisi yarıda..mısraları yarımlıklarda kalanlar..
Volkan70
@volkan70
8 Şubat 2013 Cuma 05:52:33
anlam kattı bakü dan son gelen nefes..Karardı Denizin kan kokan kızıllığı..onbeşkez çığlıklara büründü umut tarlaları..oraklar yetim kaldı..demirler paslandı..meydanlarda hayaleti dolaşır kefensiz .. kefilsiz yitti.yetimsiz..öksüz kaldı tıknefes..Ved...

Volkan70
@volkan70
8 Şubat 2013 Cuma 05:46:17
Vahiyler yağdı karanlık gökyüzünden, kara taşlara yazıldı dörtköşe; dört dişiyle karar kıldı.. gılmanları da caba..arafta kalanlar iğdiş edildi..haremağalığına soyundu Devlet-lü hünkar..etlet satışia çıktı KaraKöy zifiri..!
Anlamlıydı..yazdırdı..
Volkan70
@volkan70
3 Şubat 2013 Pazar 16:02:16
Lilithi yaratmışsın anmamışsın kutsal kitaplarında nedendir, sual olunmaz derler hep..Ya kaburgasız olsaydı Ademin..!
Tefekkür, @leb-i şima
2.2.2013 12:30:33
Volkan70
@volkan70
3 Şubat 2013 Pazar 15:59:24
düşleri olmayan düşer düşeş atamadan kapılardan..
Hikâye, @leb-i şima
3.2.2013 07:54:13
Volkan70
@volkan70
29 Ocak 2013 Salı 15:27:37
cehennemi yaşamak daha sıcak; kapkara gözlerinde..zifiri..
Nefes, @leb-i şima
24.1.2013 15:43:02
Volkan70
@volkan70
29 Ocak 2013 Salı 15:25:02
kaosta herşey hiçti..hiç kalacak..zaman kekeleşmişcesine susacak..
O zaman, @La Luna .
2.11.2012 01:50:04
Volkan70
@volkan70
14 Ocak 2013 Pazartesi 12:19:46
dünya duyarsızca yavrularını yemeğe devam edecek.. savaş tanrıları böyle buyurmuş..piyasa tanrılarının elinde açlık kırbacı..farkedenler çekecek acıyı satır satır..görebilecekler sancıyı sağaltılmamış yangın yerlerinin..
Volkan70
@volkan70
11 Ocak 2013 Cuma 02:08:26
valla iyi yere düşmüşsünüz Arafta dolaşmaktansa..
Vâveyla, @leb-i şima
10.1.2013 10:25:15
Volkan70
@volkan70
13 Aralık 2012 Perşembe 05:18:05
ciddiye alınca yaşamı ne hamak kaldı ne salıncak..
Çapraz âşk ateşi, @leb-i şima
7.11.2012 05:09:01
Volkan70
@volkan70
13 Aralık 2012 Perşembe 05:14:07
örtmesin üstünü, çırılçıplak kalsın nefesin..duru ve taze..bekleyeni olmayan . Hiç..

Volkan70 tarafından 12/13/2012 5:15:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
G/îz, @leb-i şima
12.12.2012 13:00:29
Volkan70
@volkan70
11 Aralık 2012 Salı 08:24:26
godot yu beklerken Havva çıkarmış karşına..o zaman ne yapsın samuel amca..?
Bekleyiş, @leb-i şima
10.12.2012 13:30:12
Volkan70
@volkan70
11 Aralık 2012 Salı 08:14:26
taş-lama yapayım derken, kzıltaşı unutup tası tarağı..öne almışsın..lugat-ı sikeşte ül yaman yapmışsın..aferin..
Taş'ın getirdikleri, @Vertigo
7.12.2012 11:07:36
Volkan70
@volkan70
29 Kasım 2012 Perşembe 12:53:07
son satir katir tepmesi gibi inmeli namus bekcilerinin yuzune yuzene.. ama onklarda yuz ne arar breh dost..!
Veled-i k/ayıp, @leb-i şima
28.11.2012 13:00:26
Volkan70
@volkan70
29 Kasım 2012 Perşembe 12:50:42
korkularindan korkmamayi becerebilirsen karada olum yok bre dost!
Yüz yüze, @leb-i şima
29.11.2012 12:35:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
23.662
Şiir Okunma
288.199
Yazı Okunma
59.676
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL