Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Ocak 2010 Pazar 21:15:10
………………………………………………..
Heykel miyim Allah’ım ,can ver şu bedenime
Cevap aramıyorum ,kimime nedenime

…………̷...

Ordan burdan 2, @Kadir YILDIZ
7.1.2010 20:38:50
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Ocak 2010 Pazar 21:06:44


Yüreğin dert görmesin harıka şiir harika yorum,yine güzeldi ,kalemini ustaca kullanıyorsun,ya sesinle şiire can katıyorsun,kutlarım.Emeğine sağlık.Kalemin solmasın.O duygulu güçlü nefesine sesine sağlık.hemşerim.tebrikler.selam ve saygılar.
Hz yusuf, @Mustafa Doğan.
9.1.2010 00:37:33
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Ocak 2010 Pazar 11:16:57


GÜZEL ŞİİRDİ ,TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Ocak 2010 Pazar 11:13:58


BİR MALATYA'LIYIM AMA GÖNLÜMÜ ORADA BIRAKTIM,TEKRAR TOPRAĞIMIZDA OLMAK DİLEĞİYLE, GÜZEL ŞİİRDİ KUTLARIM.TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR HEMŞERİM.
Elveda malatya, @crazyxml44
25.6.2009 18:09:27
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Ocak 2010 Pazar 10:13:50



Sayfanızdan güzel şiir okudum .Kutlarım .Değerli kaleminiz solmasın,emeğinize sağlık.Tebrikler.selam ve saygılar.
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Ocak 2010 Pazar 10:08:39
İşte adalet anlayışınız , insanları mağdur etmek
Gidiyor bak bir anda , dört C ile bütün emek
Güvenmek mi suçumuz , yoksa size oy mu vermek ?
---------- Tek isteğimiz var sizden , sosyal hakla istihdam
---------- Dört C li işe hayır , el-insaf b...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Ocak 2010 Cumartesi 00:58:35


USTA KALEMİ KUTLUYORUM.HARIKAYDI TEBRİKLER.YÜREĞİNİZE SAĞLIK,KALEMİNİZ SOLMASIN,SELAM VE SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Ocak 2010 Cumartesi 00:56:26
Çalışırsan yolun sonu selamet
Bitime beyaz saçların alamet
Hesabı unutma yarın kıyamet
Şaşırıp da ardına bakma yolcu

Düşersen bir kere aşkın harına
Bu ateş ki taşır seni yârına
Akıl mı erer kısa gün kârına
Yâr katına eli boş çıkma yolcu

...

Yolcu, @yunusi
9.1.2010 00:08:53
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Ocak 2010 Cumartesi 00:50:42
Gözyaşımdan ıslanan nice mendil kuruttum
Derbeder yüreğimi yine kendim avuttum
Yosun tuttu bu gönlüm sevmek nedir unuttum
Beni bana küstüren kullara alıştım ben.

Bin yara var bağrımda binbir olsa ne çıkar
Ne bu beden acıdan ne acı benden bıkar...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Ocak 2010 Cumartesi 00:44:14
Sevene hüzün hep gözyaşı revamı
Aşk denilen gerçekmi yoksa rüyamı
Dar ağacında kalsamda ver artık selamı
Bir tekmede sen vurda kalayım dünya

Hasret türküleri söylerim canı gönülden
Bıktım artık şu gurbetin elinden
Hayatın çoşkun akan kirli se...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Ocak 2010 Cumartesi 00:35:53


GÜZEL ŞİİRE VE YORUMA TEBRİKLER.USTA KALEMİ VE YORUMU KUTLUYORUM.YÜREĞİNE SAĞLIK,SELAM VE SAYGILAR HEMŞERİM.
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 22:07:33
Çık şu Anadolu ya, vardır da her milletten,
Yıllardır birlik yaşar, kin ve nefret etmeden,
Ne oldu da karıştı birden, onlar hep dostken,
Bilmez mi o hainler, bu vatan bir bütündür,

Gelin birlik olalım, şu belirsiz günlerde,
Ağlamasın ay yıldız...

Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:52:08
Büyür sana özlemim, bulutlara karışır.
Yaş olur gözlerimde, yağmurlarla yarışır.
Yorgun düşer bedenim, hasretinle barışır.
Düşündükçe içinde şimşekler çakar mı yar?

Gül peri’nin gönlüne, taht kurduğundan beri,
Hicranın, mutluluğu bana ...

Gönlümün mihrabı, @gül peri
8.1.2010 15:06:37
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:48:52
Umut bu ya beklerim kapıda pencerede
Araya dağlar girdi, bilmem şimdi nerede ?
Yar beni anlamazsa erermiyim murada ?
-- Tek ona söylemiştim yüreğimin sırrını
-- Bu nasıl bir sevda ki koydu gitti yarini.

RABATLI gün aşıyor yine çökmüş karanlık...

Koydu gitti yarini, @RABATLI
8.1.2010 00:04:34
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:46:45
Vuslâtımı yaşadım, bir günüme başlarken?
Umudum, arzularım sonsuzluğa taşarken,
Ölüm bile koymazdı! sensizliği yaşarken,
Yandı gönül âh’ından, bir güzel muradından

Özlemin hasretindir, gönlüme ektiklerim,
Aşk dediğin bu mudur? revâ mı çe...

Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:42:49
Sensiz bu hayatım ne işe yarar,
Özlemin acısı aklıma zarar.
Göklerde dolaşıp çılgınca arar,
Gezdiğin yerleri yoklarım hala.

Hüzünlü gözlerim maziyi süzer,
Her anı taş olur bağrımı ezer.
Lafını edenin sözünü keser,
Bütün suçlarını aklarım hal...

Cefa tacı, @Hatice Katran
29.12.2009 23:26:12
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:37:42
Denizi okşayan bir kum gibisin
Şekersin tatlısın lokum gibisin
Kalbime yazılmış hüküm gibisin
Senden başkasını sevmeyeceğim




TEBRİKLER GÜZEL ŞİİRE VE YORUMA.EMEĞE SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:35:49



GÜZEL ŞİİRE VE YORUMA TEBRİKLER.GÜZEL OLMASA BÖCEKLENİRMİYDİ HAKAN ARKADAŞIM KALEMİN SOLMASIN,YÜREĞİN DERT GÖRMESİN.SELAM VE SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:33:09
BİR YIL DAHA GEÇTİ

Günler haftalar aylar derken
Acı tatlı karıştı yine
Yaşamdan parçalar koparken
Bir sene daha geçti bile

Bahar yaz hazan kış beklerken
Yağmurlar karlar yağdı yine
Naçar kalpler ümit ararken
Bir sene daha bitti böyle

H...

Bir yıl daha geçti, @GÜLDESTE
31.12.2009 17:08:08
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Ocak 2010 Cuma 21:25:52
Aşkına yandığım, duysa gam yemem
Beni sevmiyorsa ,ben onu sevmem..
Kerem olup aşkına ,hemde yanmam
Bir hayırsız yare ,yandım giderim..

Komaniyi saldı, kara sevdaya
Yarıp baksalar, içim dolu yara..
Bir kez olsun ,gülmedi bahtım kara
Yaralarim...

Batar giderim, @aşık komani
7.1.2010 21:31:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.993
Şiir Okunma
872.663
Yazı Okunma
63.793
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL