Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Nisan 2010 Cumartesi 00:24:04
Güzellik yüzde değil iyi düşün dildedir
Sevgi için dürüstlük anladim gönüldedir
Hürmetli değer vermek insanin elindedir
Çok seven insanin kıymetini bilmedin

İnsan çok değerli kiymetini bilmeli
Ömründen geçen yılın hakkını vermeli
Akıllı olup ...

Bilmedin, @Asker Omur
28.3.2010 14:48:04
Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Nisan 2010 Cumartesi 00:19:04
Biliyorum!
Hemde çok iyi biliyorum ki,
Benim bir tânem unutmaz,unutmayacak...
Bekleyeceğim
Aylar, yıllarda geçse
Dönecek bana! Dönecek...
Ben! Senin
Bana dönüşünü sevdim...




BANA DÖNÜŞÜNÜ SEVDİM NE MUTLU,GÜZEL ŞİİRDİ KUTLARIM ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Nisan 2010 Cumartesi 00:16:40
Senin kara sevdana tutulmuştum
Kendimden kalmamıştı umudum
Biliyorsun ölmeyip kurtulmuştum
Muradım mahşere, kaldı sevdiğim.



KOMANİYİM ölümüne sevmiştim
Ömrümü yar hemde sana vermiştim
Dünyadayken umudumu kesmiştim
Muradım mahşere, kaldı ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
3 Nisan 2010 Cumartesi 00:13:57
Ey sevgili,
Korkma gök gürültüsünden,
O başında acıdan haykıran yüreğimin sesi,
Sakın yağmurlardan korkma,
Onlar seni ısıtsın diye döktüğüm,
Sıcacık gözyaşı seli,
Bak yine derin mezarın başında bekliyor sevgili.



ŞİİRE VE YORUMA TEBRİKLER...

Derin mezar, @Aykut KARAGÜLMEZ
30.3.2010 19:58:22
Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Nisan 2010 Cuma 23:46:53
Hak yolundan sapanlar başlar kendiyle harbe
Kıskançlık ateşiyle nefretten gelir kibir
Benlik habire yerken darbe üstüne darbe
Ham kalmış ruhu ile oldum sanır ekâbir



İşte ruhların piri(!) kil gibi mütevâzi
Bil ki sevgisiz günler ömre bir z...

Tülay Aslan
@tulayaslan
2 Nisan 2010 Cuma 19:04:37


ŞİİR YAZMAKLA AŞMIYORMUYUZ? CİNSİYET AYRIMINI ,BİZ ÖNCE İNSANIZ KENDİMİZİ SEVER SAYARSAK EMİN OL KARŞIMIZDAKİDE İNSAN OLARAK BAKACAK,SEVECEK SAYACAK,ERKEK EVLATLARIMIZA İYİ EĞİTİM VERİRSEK MEDENİ TOPLUM OLURUZ.

ERKEĞİDE KADINLAR DOĞURUP BÜYÜTÜ...

Kadınım ben, @güher
1.4.2010 22:41:11
Tülay Aslan
@tulayaslan
1 Nisan 2010 Perşembe 23:57:10
Makam, mevkii döndürmesin başını
El’le paylaş, ekmeğini aşını
Yetimi sev, öksüzün sil yaşını
Onu sevgi şefkat ile sar oğul...

İtibarın olmasın hiç yalana
Aman verme yakıp yıkıp çalana.
Adaletli davran masum olana
Zengin veya fakir heps...

Oğula nasihat ( 3 ), @kulhilmi
1.4.2010 09:58:40
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mart 2010 Çarşamba 22:52:44
Seni annem kadar sevdim vefasız
Sen başıma düşman kesildin bu ne?
Bukadar da zalim olma vicdansız
Mekanım eyledin barı meyhane

Bizim aşkımıza leke mi sürdüm ?
Başka yar mı sevdim hangi gün hürdüm ?
İhanet etmedim ben sana kördüm
Aşkına delir...

Vefasız, @Sevi-esin
26.3.2010 12:51:13
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mart 2010 Çarşamba 22:44:53

:) MERHABA :)

Sarsam seni buram buram kokumla
Dagitsam saclarimi dalga dalga bagrina
Dalsam senin gögsünde rüyalara
Kapatsam gözlerimi geceye koynunda
Uyansam yine seninle güne desem MERHABA



KISA VE ÖZ GÜZEL ŞİİRDİ FUNDACIĞIM YÜREĞİ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mart 2010 Çarşamba 02:19:38
Derde kedere takmadığımı
aksine acılarla daha da mutlu olacağıma karar verdim
bedenini al götür uzaklara
gönlüm nasıl olsa hayalinle avunmayı başarabilmenin
yollarını umut ışığıyla yakalamanın azminde uğraş vermektedir.
Gönülden gönüle yol var...

Canım sevdiğime!.., @ms-solmaz
28.3.2010 23:05:28
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mart 2010 Çarşamba 02:14:04
Bana acı yaşatmaktan
Bin zevk alan yaratıktan
Al gülle karşılamaktan
Üzülürüm geç kalmaktan

Yapılan yapının adı
Gönül sarayı olsaydı
Gönüllerde sevgi tadı
Ebediyen taht kursaydı


YAZAN KALEME YAZDIRAN YÜREĞE SAĞLIK.GÜZEL ŞİİR OKUDUM KUT...

Gönül sarayı, @ms-solmaz
30.3.2010 20:59:19
Tülay Aslan
@tulayaslan
28 Mart 2010 Pazar 00:40:09

Günahım boynuma sarılmış
Cehennem narından korkar EFENDİM
Farzı kıldım sünneti de yadedeyim,
Dillerim amin der demez ordayım EFENDİM



HEMŞERİM USTA KALEMİNİ KUTLUYORUM.MÜKEMMELDİ,ŞAİRE VE ŞİİRE TEBRİKLER ALKIŞLAR.YÜREĞİNE SAĞLIK.DUA VE...

Efendim(s.a.v), @kulhasan
22.3.2010 20:21:17
Tülay Aslan
@tulayaslan
28 Mart 2010 Pazar 00:29:55
Sevdalandım sevgili yok,
Eser rüzgâr, yar yeli yok,
Bağımın gonca gülü yok,
Olmalı bir gül her erde.

Ayrılınmaz sohbet koyu,
Kemana sürterler yayı,
Sevdamız çok olmaz sayı,
Gidelim dost izin ver de.


BENDE GELDİM GİRDİM DOSTUN DRGAHINA ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
28 Mart 2010 Pazar 00:27:32
Neyse verdiğin zarar topla götür çöplüğe
Sonra yaz iki satır dök içini dörtlüğe

Haydi uzat elini yüreğinle tut sarıl
Merhamet duygusuyla kin ve nefrete darıl

Dinle! bak ne deniyor ;Kulağına küpe yap
Kalpler Allah’ın Evi ister yık , ist...

Allah'ın evi, @nene hatun
27.3.2010 09:28:01
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Mart 2010 Cumartesi 23:35:46

İki yürek bir olur aynı gayeyle atar.
Yaşlıların sevdası halkın gözüne batar.
İlk aşklar unutulmaz yaşamına renk katar.
Birbirine tutkundur,ayrılamaz erinden.

Gözlerden gönüllere bir elektrik akar,
Nasıl bir akımdır ki, gönlü kor gibi yakar....

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Mart 2010 Cumartesi 23:00:12

istesem de
kaçamam deruni bakan bakışlarından
ve
kendine kalbimi
nakış nakış işleyen canından
öte bir canana gidemem
gidemem senden başka bir aşka
gidemem
edemem



GÜZEL ŞİİRDİ OKUDUM HAZ ALDIM.TEBRİKLER.SAYGILAR.
Cane, @meselci
27.3.2010 10:02:24
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Mart 2010 Cumartesi 22:56:51
bak
gece içti ışığı şaşkın bakışları tınlamadan

dokundu

biçimsizliği biçti
bir adam yarattı
susmuş sesin kuvvetinde takatsiz bedenimin üzerine devirdi

dudaklarım bitti önce
sonra ben tükendim sessizce


GÜZEL ŞİİRDİ BEĞENİ İLE OKUDUM...

Canıma d/okunanlar, @dfn
5.1.2010 00:17:07
Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Mart 2010 Cumartesi 22:50:15
Kırdılar kanadımı kolumu,
Nefessiz kaldı toprağım..
Hani benim olan gökyüzüm?
Nerede gün ışığım?
Hani sonsuz sevdam?
Nerede sevdiklerim?

Gökkuşağım;
Mahzun gözlerim sanki…
Topladım gözyaşlarımla sağanaklarımı…
Dökül artık dide...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Mart 2010 Cumartesi 22:48:12
Canda can olmayınca,neylesin can canansız canı,candır canın yoldaşı.
Aynalara inanmam artık onlar kördür,göremezler başımdaki tacı.
Nazlı yâr için ölmezse eğer bu beden,haram ederim damarlarıma her damla kanı..



Yoldaş kardeşim güzel şiirdi b...

Tülay Aslan
@tulayaslan
27 Mart 2010 Cumartesi 22:40:10
Ve;
Ben gitmiştim
Ama;
Orada bitmiştim

Şimdi ise
’’Gel’’ diyorsun bana
Gelemem ki sana
Yetki sırası gururda
Bırakmıyor ki beni sana



Harika şiir kutlarım.Tebrikler.Selam ve saygılar.


*** gurur ***, @Elif Masal
27.3.2010 19:12:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.931
Şiir Okunma
872.430
Yazı Okunma
63.766
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL