Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
SANAT,HALKIN GÜNLÜK YAŞAMINA KARIŞABİLDİĞİ ÖLÇÜDE YÜKSELİR.
TUĞAL  KÖSEMEN

TUĞAL KÖSEMEN

@tugalkosemen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 8 Şubat 2015'den beri üye
  • 77

Şiir Yorumları

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 16:15:58
Çok güzel dizeler.
Emeğinize sağlık,kutlarım.
Sevgiyle,saygıyla...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 16:07:20
Birincisi kadar güzel bir eser.
kutlarım emeğinizi,sevgiyle...saygıyla...
Vesaire vesaire -2-, @glenay
7.10.2015 13:56:13
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 16:07:09
Birincisi kadar güzel bir eser.
kutlarım emeğinizi,sevgiyle...saygıyla...
Vesaire vesaire -2-, @glenay
7.10.2015 13:56:13
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 16:02:37
Özgün bir serbest çalışma.
Keyif verici dizeler.Böceği hak eden bir şiir.
Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...saygıyla...
Vesaire vesaire, @glenay
6.10.2015 13:43:30
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 15:51:33
Yüreğinize sağlık,dost.
Gönül gözüyle,teşhis ve tespitler,derslik öğütler.
Kutlarım,gönül güzelliğinizi,sevgiyle...saygıyla...esenlik dileklerimle...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 10:19:51
Çok güzel bir içerik...ve nefis bir sunum.
Beğeni ile okudum bu anlamlı dizeleri.
Kaleminize sağlık.Sevgiyle...saygıyla...
Sükunet, @Mücella Pakdemir
6.10.2015 23:06:52
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 10:14:35
Harika.Çok güzel bir serbest çalışma.
Değerli dostum,sayfadaki 2001'ci şiir vesilesiyle de ayrıca tebrik ederim.
Sevgiyle...saygıyla...selamlarımla...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 10:11:04
Nefis bir serbest şiir okudum dost kaleminden.
Şiir her şeyiyle mükemmel.İçerik,kurgu,anlatım,sunum gerçekten dört dörtlük bir eser.
Bütünüyle güzel ve örnek bir serbest şiir.Kutlarım değerli kaleminizi,kaleminize aşık kelimelerinizi.
Yürekten,sev...

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 10:02:30
İşin içine,Deniz,Martı girdi mi,aklı sevdaya çalışır insanın.
Bütün,aklın ve yüreğin kıvrımlarında gizlenmiş duygular
çıkar gelir insanın karşısına.Hele bir de serde şairlik varsa,
bir şeyler yazmamak,ne mümkün..Güzeldi "o anlık" dizeler,
duygula...

Yüzleşme!, @Özlem ÇETİN
7.10.2015 09:50:55
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 09:52:08
Duyarlı yürekten,günceli anlatan harika bir hece şiiri.
Şair yaşadığı ortamda,algıları daima açık ve hassas bir
ruhla yaşar.Her şeye duyarlıdır sizin gibi.Naif bir yürek
taşır,sizin gibi.Çok güzeldi içerik ve kurgusu.Şiir tekniği
açısından,mükem...

Fakir, @suzan çelik
7.10.2015 00:47:47
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 09:43:47
Harika bir Hiciv ve taşlama şiiri...ozanca.
Yüreğine sağlık kardeşim,çok hoş ve de çok güzeldi şiir.
Kaleminiz kavi,ilhamınız daim olsun...sevgi ve selamlarımla...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 09:39:06
Merhaba değerli kardeşim.
Epey bir zaman oldu,ayrı düştük birbirimizden !
Çok güzel bir şiir okudum,her zamanki tadında.
Selam ve sevgilerimi gönderiyorum,kutluyorum
yürek sesinizi...sevgimle...
Ömrüm / …, @Çağlar ABDAL
29.8.2015 00:07:49
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Ekim 2015 Çarşamba 09:35:51
Mekanları Cennet olsun.
Duyarlı yürek sesinizi kutlarım.
Sevgiyle...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Ekim 2015 Salı 10:03:55
Nefis bir şiir,usta kalemden.
Kutlarım dostum sevgiyle,saygıyla,selamlarımla
Sömürge çocukları..., @Kemnur
23.9.2015 08:43:31
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Ekim 2015 Salı 09:56:17
Evet,çok güzel,harika bir "EYLÜL" şiiri okudum ve çokça beğendim.
Çok güzel bir serbest çalışma olmuş dostum,tebrikler.
Sevgi ve selamlarımı,esenlik dileklerimi iletirim...
Eylül, @Kemnur
22.9.2015 15:50:33
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Ekim 2015 Pazartesi 19:05:25
Güzel bir çalışma,bir sitem şiiri.
kutlarım emeğinizi,sevgiyle...saygıyla...
Olmasan da olur., @Özlem ÇETİN
5.10.2015 10:28:46
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Ekim 2015 Pazartesi 19:00:02
Arı-duru,su gibi bir şiir.
Kurgu ve sunum mükemmel.
Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...saygıyla...
Düştü, @-Yavaşım Birle
5.10.2015 01:23:08
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Ekim 2015 Pazartesi 18:56:42
Muhteşem,ders niteliğinde ve de düşündüren dizeler.
Kutlarım,sevgiyle...saygıyla...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Ekim 2015 Pazartesi 18:54:16
Harika bir sevda ve sitem şiiri,güzel yürekli kardeşimden.
Dizeler öyle içten ve öyle sıcak ki,şiir sıcaklığını okuyucuya da naklediyor.
Duygu yoğunluğunda bir eser.Kutlarım,can kardeşimi,sevgimle...saygımla...selamlarımla.
Sevsen ne çare, @vahap ünsal
4.10.2015 01:05:01
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Ekim 2015 Pazartesi 18:47:42
Duyarlı yürek sesinden gerçek içerikli güzel bir şiir.
Kutlarım,sevgiyle...saygıyla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.602
Şiir Okunma
493.824
Yazı Okunma
27.715
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL