Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Hüzünbaz i mgelerin yaralı yüzüydü gözlerine açılan aralık..
Taylan KOÇ

Taylan KOÇ

@taylankoc Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Taylan KOÇ
@taylankoc
21 Mayıs 2008 Çarşamba 10:55:20
TEBRİK EDİYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ SAYGIMLA
Kurtulalım, @galatasaray
21.5.2008 10:43:03
Taylan KOÇ
@taylankoc
21 Mayıs 2008 Çarşamba 10:33:33
Her zamanki gibiydi muhteşem saygımla...
Taylan KOÇ
@taylankoc
21 Mayıs 2008 Çarşamba 10:26:01
çok güzeldi tebrik ederim kaleminizi...
Düşsel dünyamız, @Şükran AY
21.5.2008 09:55:03
Taylan KOÇ
@taylankoc
20 Mayıs 2008 Salı 18:23:19
çok güzeldi tebrikler arkadaşım...
Taylan KOÇ
@taylankoc
20 Mayıs 2008 Salı 11:44:40
NE KADAR DURU VE İÇTEN BİR ANLATIM
TEBRİK EDERİM KALEMİNİZ SAYGIMLA
Aşk (ım) !, @Teacher_
20.5.2008 00:45:03
Taylan KOÇ
@taylankoc
20 Mayıs 2008 Salı 11:38:34
BU ŞİİRE SADECE SUSULUR
SUSTUM!!!
TEBRİK EDERİM DOST KALEMİ...
Yetmez mi, @Esel Arslan
19.5.2008 03:35:47
Taylan KOÇ
@taylankoc
20 Mayıs 2008 Salı 11:31:26
Kendimi ne kadar kandırsam da hep seni anlatıyorum

Kendimizden kaçışlarımızda döngemiz yine kendimize ve hatıralarımız oluyor tebrik ederim kaleminizi...
Taylan KOÇ
@taylankoc
20 Mayıs 2008 Salı 11:27:14
şiirde gezen yürek,
şiirsel akışların hiç durmasın tebrik ederim
Taylan KOÇ
@taylankoc
20 Mayıs 2008 Salı 09:48:42
Dindirir misin?
Sabaha yakın bu ağrıyı...
TEBRİK EDERİM GÜZELDİ ŞİİRİNİZ SAYGIMLA
İçimdeki serseri, @çigdem
19.5.2008 23:41:50
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:24:22
oysa
ben toprağa düşmek isterim
çünkü
toprağa düşen her şeyin
“yeniden yeşerme” umudu da vardır
belki yürümesini de bilmem
ama -en azından- toprak olurum...

tebrikler derin anlamlı şiirinize dost kalem saygımla
Düşersem, @FIRTINADAN ARTA KALAN
19.5.2008 11:15:34
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:19:17
Ölüm gelecek elbet yaşayan her cana
Tüm kirlenmişlige inat
ölümü en saf haliyle karşılayana ne mutlu

Yaşarken unuttuğumuz ve sadece cenazelerde hatırladıgımız bu yaşam gerçegine dem vuran dizlerinizi tebrik ediyorum saygımla
Ölüm..., @betülcük
19.5.2008 18:46:44
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:13:38
SEVGİYE YAZILAN HER DİZE HER SÖZ GÜZELDİR YOLU SEVGİDEN GEÇENLERE
TEBRİK EDERİM DİZELERİNİZİ SAYGIMLA..
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:06:23
tebrik ederim kalemi...
Sen durana kadar, @ah Tamara
19.5.2008 20:27:00
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 21:04:57

Bir mavi düşünün?
Hiç kızıla dönemeyeceğine üzülen,
Birde
Kızıl bir deniz düşünün,
Hiç maviyi göremeyeceğine ürperen.
Hiç düşünmeyecegim bir şeyi sizin düşselinizden görüp düşündüm tebrik ederim dost kalemi çok güzeldi
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 20:51:55
müthişti dizeler can evimden vurdu her söylemi...
tabrik ederim hocam harikasınız saygımla...
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 20:39:25
Denizlerden toplamışım gülüşünü
Bin yıl beklerim dönüşünü...

sen gideli yüzyıl oldu,
ve ben binyıl yaşlandım ..
tebrik ederim güzel şiirinizi arkadaşım saygımla...
Bir deniz limanında bekle, @DemAN
19.5.2008 20:20:16
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 13:43:39
Asık yüzlü umutsuz bir toplum oldugumuz zamanlarda yaşama kirlenmişlige inat attıgınız kahkaha hiç bitmesin sevgili dost
şiir bütünsel olarak çok güzeldi tebrik ederim kalemini saygımla
Kahkaha attım, @bluecould
19.5.2008 13:25:14
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 12:44:03
Bırak hüzÜnleri
bakma bin yüzlü aynalara birdaha
Düş olsun geçen dünlerin ardılında

TEBRİK EDERİM YAZAN KALEMİ ÇOK BEGENDİM ŞİİRİ SAYGIMLA
Yaralı kuş, @çigdem
19.5.2008 12:08:22
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 12:36:35
Akdeniz akşamlarıyım ben
Sahilde el ele yürüyen sevgililere
Denizin ve mehtabın kıskanarak baktığı
Belki, romantik bir şarkı
Belki,çektiğim derin bir nefestir sigaramın dumanında.

AKDENİZ AKŞAMIYIM , İKLİMİMİN SEVDA SICAGINDA
TEBRİK EDERİM Y...

Akdeniz'im(ben) (im), @Teacher_
19.5.2008 12:19:03
Taylan KOÇ
@taylankoc
19 Mayıs 2008 Pazartesi 11:23:58
En güzel eserler hep hüzün ve acıların yazıtlarından çıkıyor sevgili hocam saygımla tebrik ederim
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
114.986
Şiir Okunma
1.114.062
Yazı Okunma
34.114
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL