Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Bir çiçek dalında güzel olduğu kadar bir kadının elinde de güzeldir.
superbaba

superbaba

@superbaba Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 2 Şubat 2009'den beri üye
  • Erkek

Şiir Yorumları

superbaba
@superbaba
30 Kasım 2015 Pazartesi 11:39:27
Aşk bu...
Ferman dinlemiyor.
Vefasıza da takılıyor...
İç yakıyor
Ve böylece
Şiirlere akıyor...

Çok güzeldi Dost.
Kutluyorum...
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:31:48
Ne kadar güzel.
Türkü gibi bir şiir olmuş.
Bence bestelemeyi dene Bekir kardeş.
Kutluyorum...
Ben sevda adamıyım, @bekir odaci
28.11.2015 19:13:34
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:27:49
Duygu dolu bir şiir...
Böyle bir şiiri ancak benim Özlem Kızım yazabilirdi.
Kutluyorum...
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:22:41
Bir şiirin dörtlükleri olmalı.
Üç bölümü okudum ama sürecek sanırım.
Kutluyorum değerli şairi...
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:15:30
Ah bu rüzgar...
Ayrılık rüzgarı olunca.
Uçurmasa da üşütür.
Üşütür gönülleri.

Kutluyorum Merve Bacım...
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:11:03
Gidişler böyle hüzünlü olur.
Kelimeler, satırlar yetişmez anlatmaya.
Duygusal bir şiirdi dost.
Kutluyorum.
Sen gidersin.., @Karaqulle
23.11.2015 15:16:32
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:07:29
Bence ödülü hak etmiş...
Çok güzeldi Suzan Abla.
Kutluyorum.
Mutluluk nedir, @suzan çelik
27.11.2015 10:36:20
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:04:00
Makber...
O şarkı çok duygulandırırdı bizleri...
Makber gibi anılara taşıdı güzel şiirin kızım.
Kutluyorum.
Makber..., @Gülüm Çamlısoy
28.11.2015 14:42:38
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:57:43
Olmayı en fazla istediğim iki meslekten biri öğretmenlik diğeri doktorluktu...
Eli öpülesi öğretmenler çok güzel dile getirmişsiniz.
Kutluyorum Nilüfer Hanım...
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:52:40
Aminnn aminnn aminnn.
Çok güzeldi Ayşe Bacım.
Mevsimleri şiirlerinizde yaşıyoruz.
Teşekkürler... Kutluyorum...

superbaba tarafından 11/28/2015 8:52:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gökyüzünde kavga var, @AYSE 09
28.11.2015 20:32:25
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:45:00
Ne kadar güzel...
Aslında ne yazılsa azdır.
Eli öpülesi öğretmenlerimize...
Öğretmenim, @mehpare gökçe
22.11.2015 00:11:05
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:20:24
Böyle güzel bir şiir uğur böceğini hak etmez mi?
Kutluyorum Serap Hanım...
Sen varsın ya !, @serapertence
21.11.2015 20:55:28
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:17:39
Haklısınız dost.
Aşk olmasa...
İçimizi doldurmasa.
Birçok güzelliğin
Ve yaşamın anlamı olmaz...

Kutluyorum güzel şiiriniz için.
Aşk olmasa, @Recep Şahbaz
26.11.2015 19:19:51
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:14:02
İşte sevgi bu olmalı.
Kutluyorum Vahap kardeş...
Burcu burcu.., @vahap ünsal
28.11.2015 00:43:00
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:10:18
Haklısın dost.
Onlar ne çocukları düşünür ne diğer insanları.
Gidiş nereye belli değil.
Anlamlı şiir için kutluyorum.
Sinek sever balı, @Hasan Özaydın
27.11.2015 09:44:17
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 20:05:07
Keşke dediklerini olsa Mehmetali Kardeş...
Güllük gülistanlık bir dünya olmaz mıydı.
Kutluyorum...
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 19:57:22
Evet kızım...

Ah dost dediğin
Uzağın da
Yakınında
Günün de
Yarının da
Var olan
Asil dosttur ..

O da zor bulunur...

Asil dostların bol olsun Kızım.
Güzel şiir için kutluyorum.
Asil dosttur!, @Şebnem Örs
24.11.2015 07:23:01
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 19:53:24
Doğru ve yanlış kişiden kişiye değişiyor Kızım.
Keşke bu değişimin nedeni "çıkar" değil de "mantık" olsaydı...
Çok anlamlı bir şiirdi.
Kutluyorum.
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 19:34:22
Ne kadar içten yazılmış bir şiir...
İçim lime lime oldu okurken.
Kutluyorum şair yüreğinizi.
Sağlıcakla kalın...
Masal'dı, @Ely
26.11.2015 16:35:42
superbaba
@superbaba
28 Kasım 2015 Cumartesi 19:26:03
Çok güzeldi dost...
Yunus'un şiirlerini anımsattı...
Kutluyorum.
Kaleminiz susmasın.
" yarab ", @zkrytsgn
28.11.2015 01:17:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
109.382
Şiir Okunma
954.092
Yazı Okunma
243.128
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL