Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
os

osmaneser66

@osmaneser66 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2010'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

osmaneser66
@osmaneser66
29 Ocak 2011 Cumartesi 20:03:43
"ALLAH"bizleri sır saklamasını bilenden etsin kinden nefretten çok uzak etsin.dileklerimiz bu olsun: selamlar
Sırrımız, @recepyasar
20.10.2010 22:32:14
osmaneser66
@osmaneser66
29 Ocak 2011 Cumartesi 19:50:51
Aynen dediğiniz gibi şairin kalemi işte böyle kağda dokunduğu zaman şairin parmağını durdurmaz yazar kalemin daim olsun
selamlar:.....bozok diyarından:
Şairin kalemi, @recepyasar
23.11.2010 17:55:56
osmaneser66
@osmaneser66
29 Ocak 2011 Cumartesi 19:44:40
Muhteşemdi okudum okudukca duygulandım.yüreğine sağlık allah hekesin arzu ve hislerini bilendir.kim nasıl ve ne yazmak
isterse önce isteğine göre aşk ve ilham verir yazıp dile getirmesi içnde şaire ruhsat verir şairde aynen sizin gibi
kalemi verile...

Mühteşem eserin, @recepyasar
27.11.2010 18:40:55
osmaneser66
@osmaneser66
29 Ocak 2011 Cumartesi 19:28:22
Hasret kalmakta özlemekte.insan fıtratında vaedır insan yüreği böyledir.zevkle severek okudum,okurken insan elbette-
Duygulanır bende çok duygulandım,yüreğine sağlık kalemin daim olsun:selamlar
Özledim seni, @sevgi nehri
28.1.2011 18:47:33
osmaneser66
@osmaneser66
27 Ocak 2011 Perşembe 22:18:35
Şiirinizi zevkle okudum ve son derece duygulandım bir hayat hikayesini acı gerçekleri ile dile getirmişsiniz bu acı ve tatlı-
yaşam insan oğlunun kaderine yazılan olaylar sizi tebrik eder sağlık dolu günler dilerim bahtınız açık olsun değerli hemşer...

osmaneser66
@osmaneser66
26 Ocak 2011 Çarşamba 13:12:42
Çok değerli dostum seni taktir eder kutlarım gönlüne sağlık şiirlerini okur şasınız teşekkür ederim selamlar
Yeni logonuzda güzel oldu
osmaneser66
@osmaneser66
18 Ocak 2011 Salı 20:15:58
Çayır alanının bütün meziyeti karakterini içinde tamamını güzel ahengide tolamışsın kalemine sağlık beğendim
osmaneser66
@osmaneser66
15 Ocak 2011 Cumartesi 01:16:02
Çok değerli muhterem şair kadeşim ilçemizin özelliklerini güzel dile getimişsin seni tebrik ederim :
osman eser .küçük çalağıl.
Sarıkaya, @ümit zeki soyuduru
11.1.2011 00:49:51
osmaneser66
@osmaneser66
13 Ocak 2011 Perşembe 16:40:38
son derce muhteşem gönlüne eline sağlık kalemin daim olsun selamlar
İsmail, @Erdoğan BEKTAŞ
10.1.2011 23:48:48
osmaneser66
@osmaneser66
13 Ocak 2011 Perşembe 16:38:00
İsmail, @Erdoğan BEKTAŞ
10.1.2011 23:48:48
osmaneser66
@osmaneser66
11 Ocak 2011 Salı 11:04:21
Kadere boyun eğmemiz lazım kısmet nereye atarsa orada geçicide olsa yaşamak lazım fazla takılmıyalım teşekkürler
osmaneser66
@osmaneser66
11 Ocak 2011 Salı 10:58:48
Bu içinde yaşadığımız fani dünyayı güzel dile getirmişsin çok güzel olmuş kalemin daim olsun ömrün uzun olsun sağ olun
osmaneser66
@osmaneser66
21 Aralık 2010 Salı 02:57:33
Çok muteşem .tek kelime ile,aslında geiş yoruma açık dizeler.yüreğine sağlık tebri eder kutlarım seni::::::::
Osman eser
O günden beri, @kemalakgül
12.11.2010 19:22:18
osmaneser66
@osmaneser66
14 Aralık 2010 Salı 10:49:03
Ne mutlu ölmeden kendini,ölüme hazırlayanlara,bu dünyada sefaletle ararsa insan.baki dünyada sefa bulacak olanlar
Allah haer her şeye kadir.huzurund utanmamaya gayret edelim .tebrikler gönül dostuma.selamlar osman eser.
Çok geç anladım, @kemalakgül
25.5.2010 00:09:14
osmaneser66
@osmaneser66
14 Aralık 2010 Salı 10:32:49
Ne kadar güzel olmuş,ruhları cezbeden güzel mısralar,kutluyorum o kalem tutan eli.selamlar osman eser.
Yakarış, @kemalakgül
27.10.2010 20:25:29
osmaneser66
@osmaneser66
14 Aralık 2010 Salı 10:04:55
Bence sevginin yolu bu, @AHMET ACAR
14.11.2010 12:47:31
osmaneser66
@osmaneser66
14 Aralık 2010 Salı 10:03:53
sevgili şair dostum,dert edemiyenler gamsız olur,bakar ama görmez olur,bula bilirse çekip alır,
yüreğine sağlık. osman eserden bol selamlar.
Bence sevginin yolu bu, @AHMET ACAR
14.11.2010 12:47:31
osmaneser66
@osmaneser66
13 Aralık 2010 Pazartesi 23:17:14
Çok güzel teşekkür ederim ,sayın gönül dostum.kalemi daim olsun.
osmaneser66
@osmaneser66
13 Aralık 2010 Pazartesi 23:10:35
Bu kadar anlamlı ve çok derin manalı sözlerinize-hayran oldum.saygılarımla selamlar,sizi yürekten kutluyorum.
osmaneser66
@osmaneser66
13 Aralık 2010 Pazartesi 23:00:41
Sizi gönülden tebrik eder yürekten kutlarım. kaleminiz daim,gönlünüz hoş olsun.bu güzel dizilerinizi okurken çok duygulandım .
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
14.107
Şiir Okunma
207.292
Yazı Okunma
34.768
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL