Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
os

osmaneser66

@osmaneser66 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2010'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:42:29
Kutlarım sizi şairim çok güzel şiiriniz gönlünüze sağlık tebrik ederim bozok diyarından selamlar
Nerde kaldı, @AHMET ACAR
4.2.2011 01:05:45
osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:35:22
Gönlünüze sağlık ğüzel olmuş kutlarım
osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:32:12
Ğüze olmuş kutlarım sizi gönlünüz keder görmesin
Can gibi, @balam
1.12.2010 01:19:10
osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:28:43
Güzel yazılmış yüreğinize gönlünüze sağlık
Beyaz zambaklar, @gül peri
2.2.2011 12:22:23
osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:23:32
Çok anlaml yüreğine sağlık kalemin daim olsun
Ahir zaman mı?, @Mustafa Sade
26.1.2011 11:31:58
osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:21:06
Gönlünüze sağlık kaleminiz daim olsun tebrikler
Hangi iklimlerden....?, @ŞİMAL34
14.1.2011 00:11:50
osmaneser66
@osmaneser66
5 Şubat 2011 Cumartesi 01:16:34
Çok güze ve çok anlamlı kutlarım sizi.
Anlamıyorsun, @Ahmet Moran
30.1.2011 00:14:14
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 11:53:59
Tebrik ederim güzel dostum ne güzel insana haz veriyor böyle şiirler,bozok diyarından selamlar
Günah !, @cennet cennet
29.1.2011 21:22:19
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 11:48:21
Tebrik ederim güzelyüreğine sağlık
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 11:43:56
İnsan olmak çok güzel olgudur ne mutlu baki dünyaya insan olarak gidene tebrik ederim ,bozok diyarından selamlar
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 11:33:58
Kutlarım sizi çok güzel tebrikler bozok diyarından
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 11:31:42
elinize dilinize sağlık kaleminiz daim ollun kutlarım
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 11:30:02
kUTLARIM SİZİ ÇOK güzel idi zevkle okudum
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 10:01:33
Yüreine gönlüne sağlık bu güzel şiirinizi kutlarım, boaok diyarından selamlar
Bağlanmayacaksın 2, @sevgi nehri
30.11.2010 19:53:07
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 02:43:48
Kalemin daim olsun güzel yazılmış
Benmi suçluyum, @ruya_06
26.1.2011 14:23:42
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 02:41:33
Çok güzel gönlüne sağlık beğenerek okudum
Yanar dururum, @tuncozan
7.12.2010 23:37:08
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 02:39:16
Kutları sizi gönlüne sağlık kalemin daim olsun.
Bodrum (3), @ayşe1
31.8.2010 07:18:02
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 02:36:25
Gönlünüze dilinize sağlık güzel yazılmış tebrikler.
(22)sen nerdesin, @seyfi betik
3.2.2011 00:03:42
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 02:31:53
Güzel yzılmış gönlüne sağlık
Düş'e düştüm, @ummueytem
26.1.2011 14:10:25
osmaneser66
@osmaneser66
4 Şubat 2011 Cuma 02:28:43
Çok güzel ve yeinde yzılmış tebrik ederim
Benim dilim türkçe !, @GÜLDESTE
22.12.2010 00:31:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
14.115
Şiir Okunma
207.296
Yazı Okunma
34.770
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL