Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Dost, dost gönlün ürünüdür.
Osman Akçay

Osman Akçay

@osmanakcay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 15 Temmuz 2020'den beri üye

Şiir Yorumları

Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 19:05:20
Öğretmenlerimiz hakkında yazılmış çok güzel bir şiirdi.

Öğretmen geçmişin öğreticisi geleceğin kurucusudurlar.

En önemlisi de yeni nesil öğretmenlerin eseridir.

Tebrikler.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Öğretmen!, @eğitimci/yazar
26.1.2021 16:29:35
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 19:03:09
Yaşam böyle. Birine çok acı verirken birini çok sevindirmekte.

Tebrikler.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Ömrün yılları, @hülya hicran
26.1.2021 16:03:31
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 19:00:37
Kulak vermedi çağrıma
Hançeri soktu bağrıma
Yalnızlık gitti ağrıma
Suçlu kader diyemedim.

Sitem yüklü dizelerdi.

Tebrikler.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Diyemedim, @Tahir Görenli
26.1.2021 15:57:39
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:58:50
Sükutum nefrete kinle karışır
Suskunluk öfkeye gider barışır
Tutulmaz bu yürek senle yarışır
Parlayıp patlarım barınamazsın

Sitem yüklü dizelerdi.

Tebrikler.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Bu evin senin, @mehmet gürgön
26.1.2021 15:05:20
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:57:34
Sen güllük gülistanlık ben sevda alazında,
Can çekişir dururum bozkırın talazında,
Sevdaları sel aldı bir sürgün malazında,
Yüreğime taşları sardığım günden beri!

Sevda yüklü dizelerinizi beğenerek okudum.

Tebrikler.

Kaleminize gönlünüze ...

Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:55:21
Kapansa kapılar bir bir yüzüme,
Değer verilmese hiçbir sözüme,
Yorgunluk çökse de iki gözüme,
Yine de dağları eşer gelirim.

Sevda yüklü bir şiir. Değerli Şair de Ferhat gibi dağları delmeye kararlı gözükmekte.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
...

Ölmezsem gelirim, @Sabri Koca
26.1.2021 17:36:40
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:53:24
Umut olmasa şiirde bu enfes dizeler olmazdı.

Mutlaka dönecektir.

Kaleminize gönlünüze sağlık.

Tebrik ederim.
Dönersin bir gün, @Midayet Kara
26.1.2021 14:17:48
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:51:33
Harika, yerli yerinde nasihatler.

Kaleminize gönlünüze sağlık.

Tebrik ederim.
Uyma, @Tuncay Akdeniz
26.1.2021 15:00:52
Etkili Yorum
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:49:40
Sevda dizelerinin değerli şairine selam olsun.

Kaleminize gönlünüze sağlık.

Tebrik ederim.
O gün - 2, @İsmail Civelek
26.1.2021 14:29:23
Etkili Yorum
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:46:53
Ben Anamur'u gezmiştim. Şiirle tekrar bir tur yapmış olduk.

Kaleminize gönlünüze sağlık.

Tebrik ederim.
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 18:44:35
Gerçek bir hikayeyi şiire harika aktarmışsınız.

Kaleminize gönlünüze sağlık.

Tebrik ederim.
Yare dedim, @DERBEDER-HAZANİ
26.1.2021 18:28:03
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:55:05
Tebrik ediyorum.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Etkili Yorum
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:54:37
Tebrik ediyorum.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Güz gelmiş, @Hasan Erkılıç
26.1.2021 13:10:43
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:51:23
Tüm yürekler hak, hukuk ve adaletle atmalı. Ancak maalesef her yürek böyle atmamakta, bu yüzden de yeryüzünü yaşanılamaz bir hale getirmekteler. Şu da asla unutulmamalıdır ki zerre kadar iyilik de kötülük de ebedi dünyada insanın önüne çıkartılacaktı...

Hak hukukla, @AYRIKOTU
26.1.2021 13:11:32
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:46:01
Tebrikler ustam.
Çelik leblebi, @Mahmut Cantekin
26.1.2021 13:30:31
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:28:23
Tebrikler üstadım.
Bu günler, @Suat Zobu
26.1.2021 00:10:02
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:24:11
Değerli Şair;

Bu anlam dolu şiirinde adeta bir erdem dersi vermekte.

Bazen insan susar. laf ağzından taşacak haldedir ama yine de susar. Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil durumudur bu.

Susmak çoğu zaman yapılacak en hayırlı iştir...

Edep, @Oğuzhan KÜLTE
26.1.2021 02:46:13
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:17:57
Uzaktan da olsa severim yine,
İstemem hiç keder vurmasın ona,
Huzur onun olsun hasreti bana,
Döküp gözyaşımın acı alını...

Duygu ve sevda yüklü güzel bir şiirdi.

Tebrik ediyorum.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Gözüm yok, @nur49
26.1.2021 02:18:54
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:16:31
Çok güzeldi.

Tebrik ediyorum.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Osman Akçay
@osmanakcay
26 Ocak 2021 Salı 13:15:04
Tebrik ediyorum.

Kaleminize gönlünüze sağlık.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
107.233
Şiir Okunma
925.542
Yazı Okunma
37.367
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL