Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
onurumsun

onurumsun

@onurumsun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 17 Temmuz 2008'den beri üye
  • 57

Şiir Yorumları

onurumsun
@onurumsun
11 Ağustos 2009 Salı 10:58:39
Yalnız bir gün değil yaşadığımız her günün belli bir saatinde çocuk olmayı ve yüreğimizde hiç kaybetmediğimiz çocukluk duygularını ortaya çıkartmayı başarabilmiş olsaydık dünya çok daha farklı ve yaşanabilir bir yer olmaz mıydı sevgili şairim.

Te...

onurumsun
@onurumsun
11 Ağustos 2009 Salı 10:55:35
Çok sevdiğim beş dizeli hece şirleri buralarda bulup okumak gerçekten çok güzledi.

Dizeleriniz türkü türkü akmış ve her bir dize nağme nağme szaın telinde söylenmiş adeta. Ben okurken besteledim şiirnizin her kitasını haberiniz olsun.

Özel bi...

onurumsun
@onurumsun
11 Ağustos 2009 Salı 10:53:03
Dilek ağaçlarına bağladığımız bezlerin getirmeyeceğini biliriz bize kaybettiğimiz sevgiliyi. Ama yine de umut eder her bulduğumuz bei değil, ikimiz için özel olan parçaları bağlar ve bekleriz belki yeniden döner diye geri.

Umut ya bu, kaybetmemel...

onurumsun
@onurumsun
11 Ağustos 2009 Salı 10:46:51
Gittiğim yol sarptır dönülmez geri
Aşk ile doldurdum, bende ki seri
Kavuşmak imknasız dönemem geri
Bu yüzden gözlerim, yaslı sevgilim....... Türkan DİNÇER

Çok geç kaldığım bir sayfa ama geç kalmışlığıma rağmen bu kadar özl duygu ile yazılmış...

Gittinde dönmedin, @rıfati
8.7.2009 09:29:25
Etkili Yorum
onurumsun
@onurumsun
11 Ağustos 2009 Salı 10:33:28
"Seven anlar sevenin halinden" diye başlıyordu şarkılar çünkü sevmeyenlerin sevgi denen duygunun kişiyi ne hala koyduğunu ve yalnız gecelerde neler yaşadığını, hangi rüyaları gördüğünü, hangi hayalleri daldığını ve sevdiğini yanında nasıl istediğini ...

onurumsun
@onurumsun
11 Ağustos 2009 Salı 00:03:08
Zamansız gelivermiş ise yüreğimize aşk belki de onun içindir ölümü bu kadar çok arzuluyor oluşumuz. Gerçi sevamenin yaşı var mıdır diye soracak olursanız bana " her yaşta aşk güzledi ve yaşamaya değer derim" her fırsatta.

Sevgili abim özlemişim ş...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 23:18:48
Atiye DANIŞ. Ne çok anlam ifade ediyor bu isim bende. Yürek, sevgi, gurur, umut ve mücadele. Şiir ve makale. Konuların üstüne yiğitlikle gitme.

Ben bu yüreği okumayı ve bu yürekten akanları almayı seviyorum.

Şiir çok özel ve düşünüren dizeler...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 23:15:29
Öyle çok özlemişim ki şiirlerinizi her birini teker teker okumaya çalıştım bir anda.

Çok sevdiğim beş dizeli hece şirlerini sizin kaleminizden okumak bir başka mutlu ediyor beni.

Şiir baştan sona muhteşem. Hangi kıtasına veya hangi sözcüğüne ...

Etkili Yorum
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 23:11:02
Ben bir yörük kızıyım. Şiirnizde kendimi gördüğüm an neler hisettiğimi ve neler yaşadığımı size kelimelerle ifade etmem mümkün değil inanın.

Evet bziler önyargısız ve iyi niyetle yaklaşırız insanlara. Erkek ve kadın ayrı değildir bizde. Her işi e...

Yörükler ..., @HakanKurtaran
31.7.2009 10:04:25
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 23:00:24
Ban bir hikaye anlat ve bana bir şiir yaz demişti sevgili.

Şöyle bir düşündüm kaşımı gökyüzüne kaldırıp tek bir söz söyledim. Yazdığım her şiir yalnmız sana yazılır, anlattığım her hikayede ytalnız sen varsındır. Bilrimisin sevgili ben her anımda...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 22:52:23
Tekrar sayfanızda olmak ve yüreğinizden dökülen güzel ama hüzünlü duyguları beyit beyit okumak ve kusursuz bir hece şiir ile karşılaşıp kendi eksikliklerimizi tamamlamak benim için çok özeldi.

Uzun bir aradan sonra böylesine güzel yazılmış şiirl...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 22:27:57
Gerçekten çok güzel bir şiir. Neyin ve kemanın sesini duyuruyor bizlere ve söz ile söyşenen şarkılar iniyor ruhumuzun en derin yerine.

Uzun bir aradan sonra tekrar şiirlerle buluşmak çok güzeldi benim için.

Kutluyorum kaleminizi ve saygılar y...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 22:24:27
Suya değil yüreğe yazılmış ise sevda ne kadar acı çekersek çekelim, ne kadar özlersek özleyelim ondan başkasına yazamayız ki biz sevda şiirlerini. Unuttuk desek de her anımızda o vardır biliriz.

Muhteşemdi dizeleriniz.

Kutluyorum kaleminizi v...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 22:11:53
Acılar yaşanmadan mutluluğu bulmak imkansız oluyor galiba yaşadığımız hayatta. Keşke hiç birimiz acı çekmeden sevgileri ve mutlulukları yakalaybilsek. Belki o zaman bu kadar hüzün yağmurları yağdırmazdık yeryüzüne.

Şiirniz baştan sona çok özel. S...

Çakıldım yere, @cansever
10.8.2009 11:48:49
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 21:59:56
Belirsiz bir yola gitmek ve yarin yüreğinde dolaşmanın hiçte kolay olmadığını bilerek yine de oralarda taht kurup kalmayı denemeye çalışmak, küçük bir aksaklıkta vazgeçmemek gerçek anlamda zor olanı seçmek demek değil midir?

Yine size yakışır bir...

Yol belli değil, @hoşkelam
9.8.2009 20:11:12
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 21:56:04
Hecenin ustasından ustaca yazılmış kusursuz bir hece şiir okumak çok güzledi hocam

Aadığınız ve beklediğiniz tüm güzelliklere ulaşabilmeniz dileği ile Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Aradım, @Murat Arıcı
24.7.2009 12:05:02
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 21:06:08
Sevgili şairim çok geç kalmış bir kutlama olacak benimki ama yine de kutlamadan ve şirinizi okumadan geççek istemedim.

Şiir baştan aşağı çok özel yazılmış ve bu özel şiiri okuduktan sonra geçmiş kandilinizi kutluyorum

Sevgiler yüreğinize.
Beraat, @Saadet Ün
7.8.2009 02:07:14
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 20:53:25
Ne hayaller ile başlıyoruz ilk aşklara ve ölümsüz olacak diyoruz her tarafa bir de bakıyoruz ki o ölümsüz dediğimiz aşklar bir anda yitiveriyor elimizden ve biz acılar içinde hayallerimiz de alınmış şekilde kalıveriyoruz ortada. O anı düşünüyoruz ile...

onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 20:47:15
Çoçukluk yılalrımızı ya da tüyalarımızı da alırlarsa elimizden ne kalacak ki hayata ttunmak için elimizde.

Bıraksınlar hiç değilse çocukluklarımız ve rüyalarımız kalsın bize. Gerçek dünyadan da şaşmamak şartı ile.

Çok özel bir şiir ve anlatım...

___im şiirler___11, @kutbo
10.8.2009 01:48:16
onurumsun
@onurumsun
10 Ağustos 2009 Pazartesi 19:44:24
Beyit beyit aşkı okumak ve o beyitlerin içinde kendimize ait olanları almak gerçek anlamda çok güzeldi.

Aşkın yolu hiç bir zaman dikensiz ve düz değildir. Ve bizler o yolları aşabildiğimiz sürece aşkı yaşarız. Eğer düz yoldan gider isek zaten aşk...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.963
Şiir Okunma
511.690
Yazı Okunma
243.981
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL