Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
bize bizden başkası "şair" demeyecekse redifler kalem kırsın şiirin üzerine!
Nurefşan.

Nurefşan.

@nurefsan- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 5 Kasım 2011'den beri üye
  • 48

Şiir Yorumları

Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 14:02:39
her kelimede ayrı bir anlam...kutluyorum birtanem yazan kalemini sevgilerimle
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 14:01:36
canım ablacım ne kadar güzel yazmış yine kalemin..sevgilerimle ellerinden öpüyorum..
Aşk-ı senem, @suzan çelik
2.9.2012 08:18:14
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 13:59:18
okumak ayrı bir zevk...dinlemek ayrı bir zevkti..

şiir hak ettiğini seçki kurulunca almış canım benim zaten...kutluyorum kalemini nasıl oldu anlamadım ama favorilerimden silinmişsin :(((

yazan kalemini hisseden yürek sesini kutluyorum sevgiler...

Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 13:57:48
özlemi nakış nakış işlemiş kalemi kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 13:55:38
ben hep diyorum aşk deyince...

önce vatan aşkı...başlığı okuyan başka bir şey umuyorsada:)) kaleminizi tanıdığım için galiba hiç şaşırmadım desem yalan olmaz..

her zamanki gibi duyarlı olan kaleminiz konuşmuş..

kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 13:54:08
yazan kaleminizi hisseden yürek sesinizi kutluyorum saygılarımla
Duy beni..1, @TC Sami Arlan
2.9.2012 12:38:40
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 13:52:38
canım benim özlemişim kalemini...

yorumunla da şiir öyle güzel bütünleşmişki..

kutluyorum birtanem yazan kalemini hisseden yürek sesini sevgilerimle..
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 13:51:29
Aşk denen duygular, kurudu bitti,
Yaşama sevincim, mahvolup gitti,
Gelsen de faydasız, bu seven yitti.
Harcadın ömrümü, sen bile bile,
Yaşamak anlamsız, gülmek nafile.

her kelime bir ok gibi insanın ta yüreğinin ortasından vuruyor...

karaka...

Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 03:38:16
bir bilmece vardı şiirin içinde anlayana anlayabilene

yazmış kalem yine her zamanki gibi kutluyorum...

saygı selam dua ile..
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 03:36:24
annelere yazılan her şiir ayrı bir anlam taşır kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Her şeyim annem, @edepli
22.5.2012 15:27:25
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 01:53:41
abicim sen şiirler yazcam diye beni unuttun :)) kutluyorum saygı ve sevgilerimle
Yıldız toksöz, @asiyildizi
1.9.2012 22:45:00
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 01:43:19
yazan kaleminiz hiç durmasın hocam saygılarımla
Mehmet'im, @İSMAİL SÜKLÜM
26.8.2012 00:03:03
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 01:42:01
yazan kalem hisseden yürek sesinizi kutluyorum saygılarımla
Köksüz iken, @BOZKIR'İ
1.9.2012 15:47:48
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 01:40:58
yıldızlar ve aşk...
muhteşem ikili...

yazan kalem hisseden yürek sesiniz hiç susmasın dileklerimle kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
2 Eylül 2012 Pazar 01:39:01
yazan kaleminizi kutluyorum saygılarımla hocam..
Nurefşan.
@nurefsan-
1 Eylül 2012 Cumartesi 20:19:05
meyzemmmmm süpersiniz..
romantica kardeşim süper seslendirmiş ama en çok fonu kıskandım :)))

kutluyorum canım sevglierimle
Beni özlersen, @Meyzem
1.9.2012 19:05:10
Nurefşan.
@nurefsan-
1 Eylül 2012 Cumartesi 17:14:14
EYLÜL...

DÜNYA BARIŞ GÜNÜ... benim için eylülün anlamı bu :))

tüm dünya barış içinde olsun dilerim...

sevgi saygı dua ile..

yazan kaleminizi hisseden yürek sesinizi kutluyorum..
Eylül'e, @(Mustafa Çetiner)
1.9.2012 14:25:47
Nurefşan.
@nurefsan-
1 Eylül 2012 Cumartesi 12:39:21
yazan kalemini kutluyorum arkadaşım sevgilerle kal..
Zinhar...!, @Ümmü AŞCI
22.8.2012 13:51:01
Nurefşan.
@nurefsan-
1 Eylül 2012 Cumartesi 12:24:10
sen de çocuk kal sakın büyüme emi
sakın yok etme çocukluk hayallerini
bir gün gerçekleşir
belki

hepimiz çocuk kalabilseydik keşke...

yazan kaleminizi hisseden yürek sesinizi kutluyorum sevgilerle..
Geçmişe özlem, @dağ gülü
19.8.2012 04:41:15
Nurefşan.
@nurefsan-
1 Eylül 2012 Cumartesi 12:10:18
Hangi gül, hangi söz avutur beni.
Hangi güç çıkartıp atar sevgi mi?
Son nefes son anım, kalmış olsa dahi.
Bu defter, bu kitap, kapanmaz anne.

kalemini kelamını sevdiğim dost kalem...


yürek kaç kere yanar bilemedim
içimdeki sevgiyi derip y...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
99.044
Şiir Okunma
881.778
Yazı Okunma
86.625
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL