(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK ANASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK ANASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nilufer Hocam yine yurekten vurdunuz beni bu ne guzel bir siir yuregini yurekten kutlarim valla agladim okurken dizelerinizi:'( Vatan askiyla yanan yureginiz var olsun omrune saglik bereket canim ablam basarilarinizin devamini dilerim Ayse Hasan (Kuzum Ben)
Ayşe’sin, Fatma’sın; Halide, Satı Gecen ve gündüzün duayla geçer. Kuşakta taşırsın hançer, pusatı Sana sataşanlar ölümü seçer. ****************************************** Şiirlerde yaşatacağız artık Milli Bayramlarımızı... Böyle güçlü kalemlerin çığlıklarıyla, göğsümüz coşkuyla kabaracak...
Erini cephede yalnız koymayan Nene Hatun’ları unutma sakın. Tarihte zafere asla doymayan Geçmişe dönerek şöyle bir bakın.
Tarihimizdeki, bu analara, Allah cc, den bol bol rahmet diliyorum, mekanları Cennet olsun inşaAllah...bu Vatan kolayına alınmadı...harika bir şiir tebrikler usta kaleminize şairem, sevgilerimle...
Anadolu kadını en güzel şekilde bu manzum şiirle anlatılmakta. Çile dolu hayatın kahramanları onlar.cümlesinden Allah razı olsun. coşku dolu akıcı bir çalışma.tebrikler.
Milli bir hisle yazılmış güzel bir şiir okudum tüm anaların ayaklarının altını öpüyorum Türk anası olmak ulvi bir değerdir. Güzel eseri yazan kalemini yüreğini kutladım selam ve DUA ile muhabbetle kal şairem.
Otuz ağustosu unutan nesle Hatırlat, sen kimsin; kimin neslisin? Evladını helal süt ile besle Ve anlat, sen kimsin; kimin neslisin?
Ayşe’sin, Fatma’sın; Halide, Satı Gecen ve gündüzün duayla geçer. Kuşakta taşırsın hançer, pusatı Sana sataşanlar ölümü seçer.
ÇOK DEĞERLİ KALEM ; İLK CUMHURBAŞANINI ,TÜRKİYENİN BAŞKENTİNİ.. CUMHURİYETİN İLANINI BİLMEYEN BİR (kadın -erkekfarketmrz) NESİLDE EĞİTİMCİLER.. ÜLKE YÖNETENLERİ KANUN VE SİSTEM KURUCULARI VE DAHİ ANNE BABA OLARAK HER SORUMLULUK SAHİBİ KENDİNİ SORGULAMADIKÇA BU ÜLKEDE BUGÜNKÜ VURDUM-DUYMAZ BİR HAYAT SÜRDÜĞÜMÜZ ŞU GÜZELİM ÜLKEYİ BİZE BIRAKEN VE EMENET EDEN KAHRAMANLAR NE KADAR RAHAT UYURLAR BİLMİYORUM.. YARINDAN ENDİŞE EDEN BİZLERİN TEK TESELLİSİ VE UMUTVAR OLMAMIZ SİZİN GİBİ DUYARLI YÜREKLERİN OLMASI..HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÖNÜL SAYFANIZDAN...ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Tarihte Türk kadınının neler yaptığına çağrışımla cennetmekan analarımızı örnek gösteren nefis ve manidar bir anlatım, ki burdan hareketle şimdiki kadınlarımızın da öyle olması salık verilmekte şiirde; Zafer Haftasına çok uygun bir güzel şiir okuttunuz, Allah razı olsun.... Selam ve saygılarımla...
Mehmed’in anası evinde sultan Sen, ey Türk anası; tacını takın. Adını yazdırdın tarihe destan Çok çileler çektin, cennettir hakkın.
Erini cephede yalnız koymayan Nene Hatun’ları unutma sakın. Tarihte zafere asla doymayan Geçmişe dönerek şöyle bir bakın.
adı üzerinde ana ana nerede bulunur yanar anaalrın yürekleri damlar gözleri istemesede içten ağlar yanan yürği akıtır göz yaşlarını izinsizce sesizce tebrkler içli iir okurudm sesimiz oldunz saygılarımla efendim
Vatan askiyla yanan yureginiz var olsun omrune saglik bereket canim ablam
basarilarinizin devamini dilerim Ayse Hasan (Kuzum Ben)