Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
21 Temmuz 2022 Perşembe 00:01:47
Rabbim afetinden korusun.Büyük geçmiş olsun..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 23:48:48
Muhteşem!..Durumlar açık açık yazılmış.Üstadlara selam olsun..Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 21:33:13
Şiir her zamanki gibi muhteşem..İçimizdeki çocuğu naganttan uzak tutalım..Merdivenlere azami dikkat..Zira gönül ile aklın arasında uçurumlar gizlidir..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Zulamdaki ikili, @Ferda,ca
20.7.2022 00:50:55
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 20:56:40
Üstadı selamlıyorum..İyi ki yazdınız..Yazmak rahatlatır , okumak gibi..Sağlıcakla..Saygıyla..
Cinnet, @AliERDİNÇ
20.7.2022 20:24:15
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 18:20:07
:)) Muhteşem!..Tam günümüzün tasviri..Şeyhlerden uzak durun naçiz tavsiyem..Üstadı selamlıyorum..Saģılıcakla..Saygıyla..
Uyuz oldum abi, @Ahmet Coşkun 1
20.7.2022 00:57:05
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 18:06:30
Hoş geldiniz Üstad..Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 17:47:05
Muhteşem!!..Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla.
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 17:41:57
:))Soluksuz kitap okumak yazınca..bir an nefes alamıyorum sandım..Oysa kitapları okurken soluk almak okuduğumuzu sindirmek gibi bir şey..Uzun şiirler de de öyle..Şiiri okudum ve teneffüsteyim kahvem ve ben..Kaleminiz daim olsun.Kendimize zaman ayıral...

Hayat bir yolculuk ise, @redfer
20.7.2022 16:05:00
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 17:29:28
Günümün şiiri..Sömürüye hayır..Kaleminiz daim olsun..Sağlıcakla..Saygıyla..
Bir umut, @glenay
20.7.2022 17:07:48
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 12:04:05
''Irkımın Ak Denizde bir zaferi var.
Yurdumun Mersin'den öte bir devamı var.
Girne'den Yol bağladık Anadolu'ya.
ŞANLI ORDUMUN KIBRISTA BIR ZAFERİ VAR..""

Uyanır uyanmaz dilime dolanan beste...Yabancısı değiliz biz bu deryaların..

Yüreğinize ...

20 temmuz, @Suat Zobu
20.7.2022 11:55:07
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 10:27:42
Muhteşem!..Kutluyorum..Hüzün yüklü bulutların seyir hali ve nostalji...Özlenenler..Özlemler..Şiirdi..Sağlıcakla..Saygıyla..
Yine yıkılan ben oluyorum, @dali
19.7.2022 15:35:22
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 10:19:35
Muhteşem!..Kutluyor ve Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 10:05:06
Muhteşem !..Kim bilir belki de bestelenmiştir..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla..Saygıyla..
Sen hâlâ geleceksin..., @Aksakal
20.7.2022 00:14:14
neneh.
@neneh-
20 Temmuz 2022 Çarşamba 09:57:42
Muhteşem!..Ozanca bir selamlaşma..Selam olsun Ozanlara..Sağlıcakla.Saygıyla..
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 12:03:45
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
Teftiş et, @Osman Akçay
19.7.2022 11:47:05
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 11:36:22
Muhteşem!..İşte hayatın özü..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 11:30:34
Derdi köklü olanın geleceği yüklü olur kim bilir?..Şiir muhteşem ötesi..Bir sanat abidesi..Kaleminiz daim olsun.Saygıyla..

neneh. tarafından 7/19/2022 11:30:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aşım elem, yas benim, @hosoglu
19.7.2022 11:16:28
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 11:25:32
Durum vahim..Rabb'im Ümmeti Muhammed'i muhafaza eylesin.Üstadı selamlıyorum.Saygıyla..
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 10:30:02
Muhteşem!..Taşıma su değirmeni döndürmez.
Köprü-bina-bahçe sürüneni kaldırmaz.Ne kadar haklısınız..Üstadı selamlıyorum.Saygıyla...
Boş işler, @Ahmet Coşkun 1
19.7.2022 09:16:18
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 09:54:13
Evet...Ve sadece yansıtan..Her şey cihana böyle yansıtılmıyor mu zaten ?..Tecelli..Kaleminiz daim olsun.Şiirlerde buluşmak dileği ile yazmaya devam..Kalemi ve derya gibi yüreği selamlıyorum.Sağlıcakla..Saygıyla..
Ayna parçası, @NAWSO
22.12.2021 02:19:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.003
Şiir Okunma
1.346.233
Yazı Okunma
99.044
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL