Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 04:53:46
Muhteşem!..Kokuşmuşluk cehalet, kokuşmuşluk zillet..Kadim sular ne demek idrakinde Bu Millet..Kaleminiz daim olsun.Tokat gibi bir şiir..Sağlıcakla..Saygıyla.
Kadim sular, @Sahir Neva
19.7.2022 04:15:30
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 01:54:41
Muhteşem!..Şiir ve görsel..Kısa değil aslında çok uzun bir sel..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Hiç, @MOR
19.7.2022 01:49:59
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 01:32:36
Muhteşem!..Yine nefes kesen bir şiir.
Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Siz gerçeklerim, @Ferda,ca
19.7.2022 01:26:39
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 01:20:00
Bekleyenlere gelsin!..Zıpkın gibi , kurşun gibi bir şiir..Kaybedecek bir şeyi olmayanlardır hayatta dik duranlar.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Daha çok beklersiniz, @gevdan
19.7.2022 00:18:42
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 01:07:41
Umut vagonları lokomotifle
Hareket kazanır doluysa eğer.
Yakıtı helal mal, dumanı bulut.
Büyük şans insana tükenmez umut.

Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
Umut vagonları, @Alptekin Yazar
19.7.2022 00:56:38
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 00:55:53
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
İnsan olmak, @Nuh Ali Berk
19.7.2022 00:53:01
neneh.
@neneh-
19 Temmuz 2022 Salı 00:30:48
Hiç işte..Kime ne?..Ama şiir bu kadar güzel olunca kayıtsız kalınmıyor güne geliyor..Kutluyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
Sana ne, @Selma Şanal
18.7.2022 07:13:59
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 23:41:40
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 23:25:36
Muhteşem!..Kaderi güzel olsun..Vatana hayırlı..Sevdikleri ve sevenleriyle sağlıklı ve ömrü uzun olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Hâsılat, @Mustafa Çoban
18.7.2022 07:46:04
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 23:08:20
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..

Yeter çekilen gayri beceriksiz güruhtan.
Millet çok çekti kardeş geçilmiyor ki ahtan.
İnanıyorum güneş doğacaktır ufuktan.
Anadolu'm MARAL'IN ellerine emanet.
Yetti gayri Ülkemde masumlara...

Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 21:54:08
Merhaba hüzün..Ustaca yazılmış muhteşem bir şiir..Girince bahçeye ayrılmak ne mümkün..Hatta kendine gelebilmek..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 21:35:09
Muhteşem!..Gönülden bir sesleniş..Kaleminiz daim olsun..Sağlıcakla..Saygıyla..
Gönül neye benzer, @Gülfer
18.7.2022 21:02:59
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 21:18:57
Daha çok ünlülerin ünlü sözlerinden örülü beşlik..İlk paylaşım..Hoş geldiniz.Saygıyla..
Fetih, @yörük bilgin
18.7.2022 18:14:10
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 21:05:17
Muhteşem şiirinizde kendi yürek çırpınışlarını gördüm..Ben de bu zulümleri görünce ve duyunca dünyayı ve yaşamı sevmiyorum.Duygularım depreşti yeniden şiirinizi okurken.Duyarlı yüreğinize selam olsun..Sağlıcakla..Saygıyla..
Yalvarış, @meryemkarapinarr
18.7.2022 20:58:45
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 19:51:18
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 19:35:00
Muhteşem!..Sağlıcakla..Saygıyla..
Şan verenler, @Hilaloğlu
18.7.2022 18:29:07
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 16:42:40
Zinhar!..Hece saymak da yorucu Üstad..Serbest şiirleri de seviyorum ben..Aruz vezni usta işi zaten..Bir şeyler çiziktirmeye çalışıyoruz işte.Hangi başarıdan bahsediyorsunuz Üstad?..Başardım diyen başarıya giden atı kaçırmış demektir.Başarı hep ilerid...

Heceleri sayarım, @Eğitimci
18.7.2022 15:13:24
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 16:36:34
Muhteşem!..Matematiği sevmek hayatı sevmektir..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 05:01:55
Muhteşem!..Şiir güzel..Görsel güzel..Yorum güzel...Yaşamak güzel..Kalem güzel..Bir zevk şiirlerinizi okumak..Hep yazın.Sağlıcakla
.Saygıyla..
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
18 Temmuz 2022 Pazartesi 04:10:05
Muhteşem!..Bu ne coşku böyle..Okurken yükselten bir tınısı var..Var gücümle yetişmeye çalıştım şiire hızla sürükleyip çekiyor içine sanki..Günümün şiiri..Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Ferman, @Ferda,ca
18.7.2022 02:47:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.005
Şiir Okunma
1.346.240
Yazı Okunma
99.044
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL