Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 17:15:29
Harika bir şiir.....Eylül ayına yakışır cinsinden.Büyük bir beğeni ile okudum efendim.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Sanki ben çekmedim mi, @bekirce
10.9.2009 20:27:46
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 17:13:05
Devlerin aşkı misali...Muhteşem bir şiir üstadım.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
İyi mi gülüm, @bekirce
10.9.2009 13:31:52
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 17:06:52
Elinize sağlık efendim.Tabiki şiir için. :)Saygılarımla.
Kadayıf dolması, @siirce_
11.9.2009 02:02:01
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 17:03:28
Hoş görü üzerine..Muhteşem bir şiir.Kutluyorum ustayı.Saygılarımla.
Cümleyi / hoşgör, @hacı ali
11.9.2009 03:51:04
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 16:51:15
Allah bağışlasın efendim.Kaderi de güzel olur inşallah.Şiir muhteşem.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 16:47:58
Muhteşem bir şiir okudum kaleminizden efendim.Nazar boncuğunu usulca bırakıp çekiliyorum şiirin büyüsünü bozmamak için.Kutluyorum.Saygılarımla...



Gitme, @İhsan TURHAN
11.9.2009 01:26:21
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 16:42:38
Muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.

KÜÇÜK ADAM BÜYÜK AŞK












ben kıyıda hep sana bakardım
bir bilinmeze kirpiklerini satardın





şimdi deniz
şimdi aşk
şimdi hayat
ne kadar anlamlı gözümde bilem...

neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 16:31:51
Acının terapisi yine acıyla oluyor demekki.Kutluyorum yazan kalemi.Saygılarımla.

KİBRİT ÇAKTIM



Kalbime kibrit çaktım..!
Yanan kalbimde seni de yaktım..!
Yangın yangını söndürdü..!
Acıları dindirdi..!
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 16:29:02
Muhteşem.Hekattiği yerde zaten.Kutlarım yazan kalemi.Saygılarımla.

EYLÜL


Hüzün değildir bana sonbahar

Bir gülüştür eylül
Kuş cıvıltılarıyla dolu kocaman bir ağızdan yayılan

Bir geliştir telaşlı ve eteklerindeki eskileri döke saça

P...

Eylül, @bilgeperi
3.9.2009 17:55:15
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 15:55:46
Niye deli sansınlar birileri üstadım doğruları yazan şairi.Çölde balık yüzdüğü geçektir.Yıllarca o balık yüzmüyor mu zaten ?Amerika boşuna mı çölü adımlıyor, balık tutmaya gidiyor oralara.Bizim sazanlar düşüne dursunlar Türkiye' de varmıdır yok mud...

S e m b o l i k, @namikcemal
11.9.2009 14:41:16
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 15:39:57
İnşallah üstadım.Allah gönlünüze göre verir inşllah.Kutluyorum yazan ve yorumlayan güzel yürekleri.Saygılarımla.
Kâbeye, @ÖMER TOMBUL
11.9.2009 01:19:33
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 15:02:43
Sayın Hocam Ağlattınız bu garibi.Necip Fazıl Üstad Sakarya Türküsü şiirinde ne demiş?

Vicdan azabına es, kayna, kayna Sakarya,
Öz yurdunda garipsin, öz, vatanında, parya!

İnsan üç beş damla kan, ırmak üç beş damla su;
Bir hayata çattık ki...

Şehidim var., @MEHMET ÖZMEN
11.9.2009 13:02:50
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 14:20:54
Her yaratıkta kalp var.Kırılabiliyor da.Bence kadının en iyi yeri 6 ncı hissidir.Akıllı olup kalbinin kırılmasına fırsat vermesin.Düşündüren bir şiirdi.Kutlarım.Saygılarımla.İlla ki organlara bakacak değiliz değil mi?Zaten bu güne kadar et parçası o...

neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 14:14:05
Harikasınız usta kalem.Hep doğruları yazıyorsunuz.Kaleminiz/kelamınız bol olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2009 Cuma 14:10:12
Şiir muhteşem üstadım.Amma bütün cennetleri ayağımın altına serseler akıl olmadıktan sonra neye yarar efendim.Cehennemde yanmayı da ceza telakki edemeyiz ki zaten ozaman.Çıldırınca toptan yanmış olmuyor muyuz? :) Var olunuz efendim.Yoğun bir duygu at...

neneh.
@neneh-
10 Eylül 2009 Perşembe 22:18:57
Var olunuz SAyın Şair.Kutluyorum duyarlı yüreğinizi.Saygılarımla.

ŞEHİTLERİMİZE ALLAH2TAN RAHMET YAKINLARINA BAŞA SAĞLIĞI DİLİYORUZ.mEKANLARI CENNET OLSUN TÜM ŞEHİTLERİMİZİN.
^^şehitlerimiz^^, @esmerefsane
10.9.2009 21:44:14
neneh.
@neneh-
10 Eylül 2009 Perşembe 22:16:19
Hasret işli güzel bir şiir.Kutluyorum yazan yüreği.Saygılarımla.
Söyle yar, @RUMUZ4300
10.9.2009 11:04:30
neneh.
@neneh-
10 Eylül 2009 Perşembe 22:13:08
Muhteşem öğütler efendim.Aldım hisseme düşenleri.Yüreğiniz daim çağlasın.Saygılarımla.

EDEP DİYARI


Kelamı kibar ol adam sansınlar
Halden hareketten ibret alsınlar
İyi söz yılanı inden çıkarır
Çevrende insanlar halkalansınlar.

Kıskançlık...

Edep diyarı, @H.İbrahim SAKARYA
10.9.2009 10:11:36
neneh.
@neneh-
10 Eylül 2009 Perşembe 22:09:47
Kutluyorum efendim muhteşem dizeleri yazan yüreği.Saygılarımla.

Suyun yolunu kesmekle
Oraya onu, buraya bunu koymakla
Cehaletimiz belgelendi
Sınıfta kaldık hayat dersinde.

Al gözüm seyreyle dünyayı
Dinle bak ne güzel baş sağlığı mesajları
...

neneh.
@neneh-
10 Eylül 2009 Perşembe 22:03:42
Yürek efkarlanmış kalem muhteşem yazmış.Ne yollar tükenir ne de çile.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Sor yeter, @şair ibrahim
10.9.2009 08:38:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.406
Şiir Okunma
1.349.638
Yazı Okunma
99.212
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL