Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
23 Temmuz 2011 Cumartesi 00:03:45

Bazen 5 mevsimdir hayat
ve 25 saattir umut...

Beklersin
beklerisin sabirlarina sabir ekleye ekleye...
sonra
sonra bitersin calinan bir sarkinin bir cümlesinde

y/aman ayrilik...

'
Kutlu/yorum.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Temmuz 2011 Cuma 23:53:56


Vefa
keske herkes anlayabilse bu sözün manasini.

Tebrikler
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Temmuz 2011 Cuma 23:44:57




Evet
6 kisi ve ortaya cikan 1 siir :)

gülümsetti önce lakin icerige inince derinlik göze carpiyor
toy bir kalemin kendi mürekkebini de okumak ister(d)im.

Nasip olur insallah.

Basarilar dilerim hayatinda genc kalem,

sevgiler
Eğer..., @sesiz_44
26.2.2011 13:53:30
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Temmuz 2011 Cuma 23:40:12
" iç sesinde yasamak"

insanin dis dünyada cokca sabir dileyip
ic dünya da bu sabrin karsiligini görmesidir
susmasidir belki cogu zaman hayata ama varliginin farkinda olmasidir cokca zamanlarda.

Benim salise girdabi dedigim anlar mesela
kisa ...

A h / d, @Razkumba
28.4.2011 20:46:46
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Temmuz 2011 Cuma 23:25:37


Cok cok güzel bir eser'di yine ...

Bu sayfada siir okumak hep iyi geliyor bana.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Temmuz 2011 Perşembe 23:30:49

Bu zamanda;
insan olmaktan utandigim bir dönemdeyim
insanliktan terfi edip yok olma provalarindayim, ne denli basarili olurum bilinmez
ama
sayili nefeslerin ertesindeyim.

inat belki zaferin müjdesidir yüregine sevgili Saire/m.

sevgimle. ...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Temmuz 2011 Perşembe 01:15:50


Öyledir
yazmak da zor
yasamak da...

Okumak gerek
emeklice okumak...

Emeginizin karsiligini bulmaniz dilegi ile.

saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Temmuz 2011 Perşembe 00:36:52


Varligin kiymetini bilmeyen
ve
yoklukta hayata tutunmaya calisan bir dünyanin özünü kaybetmis zamanlarindayiz

Mevlam hayirlari esirgemesin bizlerden...

Ahh sairem
neden bu halde ki insanlik ?
Market, @mahpeyker
20.7.2011 19:38:00
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Temmuz 2011 Perşembe 00:28:33


EvelAllah...

u/mutluyuz sairem.
Gün yine doğar, @Saadet Ün
19.7.2011 01:16:57
Etkili Yorum
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Temmuz 2011 Perşembe 00:26:29


Yunus misali...

Kalemin özlemleri öyle cok ki
öyle derin ki özlemi...

Insan önce ne diyecegini bilemiyor siir(d)e, durup kaliyor karsiisnda
öyle ya
tarifi zor bu hallerin, emsali belli...

Kalem
iyi ki yaziyor ve iyi ki okumama vesile...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Temmuz 2011 Perşembe 00:20:25


Sevmek
keske bu kadar actmasaydi insani...

Tebrikler güzelligi yazan yürege.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
18 Temmuz 2011 Pazartesi 11:12:07


Kutlu/yorum ...
Bitmeyen gitmeyen kuzey, @uranus
17.7.2011 13:21:24
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
18 Temmuz 2011 Pazartesi 11:07:11

Ah Sairem
ah sevgili Hazan...

Bak ne aldim kitalarindan bana, bak neler anlatti beni satirlarinda oku;

" An gelir
Anlatamazsın kendini
Sıralarsın alfabedeki o canım harfleri
En seçkin sözcüklerle hitabedersin ona
Güller serersin yolların...

Sezon finali..., @hazan444
17.7.2011 21:18:11
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
18 Temmuz 2011 Pazartesi 10:28:56


B/ak
ve
d/inle...

Cok cok derin ve d/inleten bir siir.

Kutlu/yorum
Bak hâlâ dönmedi, @~ Ş i m o ~
18.7.2011 00:03:54
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Temmuz 2011 Pazar 18:58:17


" siğınacak hiçbir özrümüz yok! "

Bence de:(
Güleyşan.., @Sevinç USLU
17.7.2011 17:54:32
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Temmuz 2011 Pazar 01:30:27


Özlü sözü
ve siiri bu dgerli kalemin

yine bas taci(m)sin...

Tebrikler
sevgimle
Gün basması, @Şükran AY
16.7.2011 10:11:55
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Temmuz 2011 Pazar 01:23:01

Kocaman bir s/onsuzluk...

Varsin bos kalsin tuval
varsin sus olsun sevdalar.
Resimsiz, @ÖmerNazmi
17.7.2011 01:20:53
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Temmuz 2011 Pazar 01:12:45

Ve susMA zamani idi siir okuyana...

Hatirliyorum;
Siirlerimin ilk sesi
bir siirime ses olmustu bu degerli Sair ve ben ilk kez bir siirimin sesi ile mutlu olmustum bana verilen bu deger ile.

Ki bu sair
okumaktan hic vazgecmedigim
yazdigi...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Temmuz 2011 Pazar 00:53:05

"idam edilen gülüşüdür yaşam!"

Kuruyan gözpnarlarima kaynak olan siir
siirin kalem i...

Baris olur mu dersin
insanlar yasamayi ögrenir mi Anne* diye sorsak mi yeniden?


insallah...
insallah ögrenir...
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Temmuz 2011 Pazar 00:48:04


Bu neydi simdi kimsesizligime özet mi kesmis saire
yoksa
kimsesizligime sonsuz bir fon mu...

Ney'di bu sairem

cokca derinlere götüren...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.798
Şiir Okunma
656.028
Yazı Okunma
138.758
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL