Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 20:19:53
Büyük bir yürek..
Ankara sevdalisi ve de isyancisi üstü kapali.

Bu bü/yüklüge yorum yapmaya korkuYorum, hakkini veremem diye.

izninizle..

Saygilar baskentteki yürege.

Nar-ı Çiçek tarafından 1/31/2010 8:20:29 PM zamanında düzenlenmiştir....

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 20:09:48
Inanca sigdirilan sevgi..
Tarz degisik musiki bir hava,
ney'lesin nar bu degere yorumu, bu saatten sonra.

sevgimle.
Tırnak izi, @Mesture
27.1.2010 11:17:19
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 19:52:44
Doğarken alınlarına yazılmış kaderleri/ Hayir!!! Büyükler lakin kücük düsünenler eylemis kaderi bu yola, kader mana olmus bu talihsizlige/


Zindan karası zihniyetlerin aydınlanması
Berdel denilen belanın dibine kibrit çakılması

/umarim fazl...

Berdel, @NURCAN CANDAR UYGUR
31.1.2010 02:39:50
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 19:43:14
Allah affetsin bizleri..
Diken diken oldu hislerim okurken.

saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 19:41:27
"ihanet"

Cehenneme ates, kisiye azap.
Magdurun kalbinede kor.

Eden kendine, sadece kendine de dgil birde edilene eder.

saygimla, Dogrulugu alkisliYorum.
İhanet, @nevzat taşkıran
31.1.2010 19:07:01
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 19:32:49
"Şehirler karanlık suskun gezdiğimiz, sokaklar sensiz"

Cok tanidik bu benim yüregime.


Allah gönlünce versin "nur" yagsin ömrüne.

sevgimle
Sensizlik, @nur87
31.1.2010 13:06:14
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 19:28:56
hece hece...Yürek yansimis kagida yine bu gece.

Muhtesemdi..
AliYorum yüregime, tekrar okuma yüceligine ereyim diye.

sonsuz saygimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 02:00:54
Aglamak düsmüsse sevda babinda kadere..
neylemeli..

Saygi ile.
Sevdam ellerimde, @osman türüdü
28.1.2010 00:23:03
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:59:48
Herseye ragmen sen demis yürek "ille de sen"..

Vuslat görünsün ufuklarda insallah ..

ve
Hosgeldiiz efendim deftere, sefalar getirdiniz,
gelisiniz hayirlara vesile olmasi dilegi ile.
Sensizlik, @SİBEL BİLGE
27.1.2010 00:08:36
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:54:58
Agitlar yakiyor yürek sevgiliye.

Kutlamali mi...?

KutluYorum "seven yüregi"
N e y l e y i m, @lazuşağı
31.1.2010 00:00:30
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:53:08
Ayşe tok gözlüydü, sevgisi kıttı
Esma’nın huyları bana çok zıttı
Zehra en sempatik, sevecen zâttı
Emel mi Birgül mü Mehri mi desem...

AliYorum bu kismi..
Mükemmeldi desem..

saygi ile.hayirli geceler
Desem..., @oktayzerrin
30.1.2010 03:17:05
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:51:34
AnlatamıYorum…

Lal oldu dil sadece okuYorum...
Anlatamıyorum ..., @yigitce2007
28.1.2010 00:00:17
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:49:44
Sizce vecap verebilecekmi soruya?

Keske verse, keske gecerli bir sebebi olsa.

Seven yürege, saygimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:48:27
Ah saire/m..
ah sevdasi karalim..
böyle mi olacakti sevginin mükafati..
diye diye Agit yakiYorum dizelerde.

Sevmek neydi ki biri bize bir söylese ?

sevgilerimle
Sensiz yaşamak, @kübra er
29.1.2010 15:52:21
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:36:07
Kadir kıymet bilmeze inandı taptı gönül.
Görür görmez başına aşkı dert yaptı gönül.
Bir çift kahve gözlere aldandı saptı gönül.
Seni gördüğüm güne kadere okuyorum.
Senle geçen zamana ağıtlar yakıyorum.

7+7 hece ölcüsünde, (beceremedigim bir ta...

Ağıtlar yakıyorum, @HATAYLI
31.1.2010 00:22:54
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:16:38
Sevmeyi bilen yürege ne demeli ki?

KutluYorum...Nadir yüregi.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:15:06
Herseye ragmen mi?
Sevginin yüceligi bu olsa gerek, herseye ragmen sevmek.

Sevginiz huzur versin yüreginize.

sevgimle
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 01:00:10
Kiymet bildi mi peki?

Birakin ne hali varsa görsün vefasiz/lar.

saygimla
Vefasız, @ARİF BARAN
31.1.2010 00:18:44
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 00:44:44
Oysa gece beyaz, gündüz karaydı…
Bu figan notaları içinde
Evren sessiz, evren sensizdi…

Tek sebep O'ymus O'ysa..

Hep "o"larmi kaldi yürekte kabuk baglamis haliyle, herseyde bir eksiklik, her yerde hemde.

Bugulu bir anlatim gec...

Figan notaları, @Turgay COŞKUN
31.1.2010 00:18:45
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Ocak 2010 Pazar 00:42:31
"geri gelsin sessiz huzur eski gün"

Ne mümkün efendim...

saygimla
Üç elma, @aslı durak
30.1.2010 17:56:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.802
Şiir Okunma
656.033
Yazı Okunma
138.760
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL