Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
1 Aralık 2011 Perşembe 12:39:41
VAZGEÇTİM....:))

RAHAT BIRAKIN...





Nagihann tarafından 12/1/2011 12:43:39 PM zamanında düzenlenmiştir.

Nagihann tarafından 12/3/2011 12:54:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öl !, @Hypochondriac
1.12.2011 12:34:20
Nagihann
@nagihann
1 Aralık 2011 Perşembe 11:53:32
Kahroldum,,,sen başkasını sevdin.
Başkasını sevdim,,,kahrettin.
Bilmiyorum ki içimde nasıl bir yer ettin.
Kimi sevdiysem senden sonra bu güne dek,
Hep aklıma sen ama sen geldin...
Söyle bana sevdiğim,Saat kaç dı ki ?
Gönlünden ne zaman hareket ...

Nagihann
@nagihann
1 Aralık 2011 Perşembe 10:39:03

Bilir misin ben deli doluyum,
Ne kadar çok sevsem de,
Aklım estikçe, bütün denklerimi toplar,
Yola koyulurum…
Sakın izin verme, bakma asi tavırlarıma…
Ve kimsenin sesini kullanmadan,
Kendi sesinle ’gitme’ de...
O zama...

Nagihann
@nagihann
29 Kasım 2011 Salı 23:31:17
Gecenin büyülü gizemine vuruyorum kendimi
dilime avuntu türküleri doluyorum
ağlamak yaşları biriktiriyorum gözlerimin deltasında
ruhumun hazan örtülü uçurumlarında med-cezirlerimi
gizliyorum
her geçtiğin duraklara “Sen” numaralı...

Nagihann
@nagihann
29 Kasım 2011 Salı 17:35:07


gidişi olmuş dönüşüde olur inşallah....

( şımarık arabalı kızın )


kutluyorum....
Şımarık kız, @zirve_kentli
29.11.2011 16:08:09
Nagihann
@nagihann
28 Kasım 2011 Pazartesi 15:20:27
Yıllardır kendi kulemde
Yüreğime buyruk yaşadım aşkı
Özgür kulaçlar attım sarı denizlerde
Her kelime küle dönüştü kalemimde
Başka bir dünyaydı sana sevdam
Ellerimle söndürdüm bütün ateşleri
Sev dedin sevdim
Gel dedin geldim
Özlemin pınarların...

Nagihann
@nagihann
28 Kasım 2011 Pazartesi 15:04:38
Rengarenk güllerle karşıla, geldiğimde yanına
gamzende heyecan titreşsin
gözlerinde sevdalı bakışlar gezinsin
sen beni kocaman bir sevgiyle sar sarmala.

kutluyorum...
Sar sevginle, @hayatgülbahçesi
30.9.2011 14:00:11
Nagihann
@nagihann
28 Kasım 2011 Pazartesi 12:57:11
BENÍM BÍR SENÍM VAR YETMEZMÍ....


yeterr hem de fazlasıylaa....

kutluyorum....

Nagihann
@nagihann
28 Kasım 2011 Pazartesi 10:31:02
Sen LaL olmaya devam et sevgili
Ben Coktan buldum Seni
Narin Seslim..
Bilki içindeki sesleri duyuyorum.

Sen diyemesende sevdiğini
Ben Haykırıcam yegane sevgimi
Biliyorum korkuyosun
Korkma tut elimden...
Birlikte yürüyelim bu yolda
Birl...

Yegane sevgili, @BekirErdem
29.6.2011 08:07:59
Nagihann
@nagihann
27 Kasım 2011 Pazar 11:11:04
Riyakâr sevgini artık istemem

kim ister ki...


kutluyrum...
Kırgınım, @dağ gülü
27.11.2011 01:33:35
Nagihann
@nagihann
27 Kasım 2011 Pazar 09:42:05
Seninle konuşmak cennet provası bana.
Hiç kötü düşünemem, büyük günahmış gibi

neden günah olsun...
insan sevdiğiyle beraberse...
günlerdir bekliyordum ne zaman okurum lale hanıma yazılacak şiirleri diye ....

sevginiz daim olsun s...

Lâle asildir, @muharremali
27.11.2011 02:39:35
Nagihann
@nagihann
26 Kasım 2011 Cumartesi 12:51:16
Ne iz bulacaksın nede bir anı
Ben affetmem asla aşkı satanı
Kaderin eline bıraktım canı
Anladım ki bu aşk yürümeyecek..

Sokağında puslu sis olacağım
Bir duman içinde kaybolacağım
Hayatından çıkıp yok olacağım
Baksada gözlerin göremeyecek..
...

Nagihann
@nagihann
25 Kasım 2011 Cuma 19:35:32
Soğuk şiirler biriktiriyor ellerim.
Her sonbahar geldiğinde,
ayrılığı aşkla vurup
Seni dinliyorum şarkıların dilinde
Ve hâlâ ,sende ağlıyorum
Dön diyor yüreğimin gözyaşı...

Bir günah gibi
Dökülsün takvimlerimden
hasretinin dünleri
Yeniden ...

Nagihann
@nagihann
25 Kasım 2011 Cuma 19:28:47
Her gece seni görsemde rüyamda ,
Sonra Hayır olsun deyip kalkıyorum bir anda ,


:))

tebrik ediyorum...
Unuttum artık seni, @GÜL AĞACIM
25.11.2011 19:26:22
Nagihann
@nagihann
25 Kasım 2011 Cuma 19:25:03
şeyi seninle öğrendim ben

Mesela
Hiç sebep yokken gülebilmeyi
Delice neşelenmeyi mutlu olmayı
Ama öyle böyle değil
Bayramı yaşayan bir çocuk gibi
Özlemeyi sonra
Özlemek ki anlatılır gibi değil



kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
24 Kasım 2011 Perşembe 23:55:14
Bana sevgilerden aşktan bahsetme
Ben sevdim mi adam gibi severim
Sevmiyorsan bu ömrümü tüketme
Ben sevdim mi ölümüne severim

kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
24 Kasım 2011 Perşembe 11:55:14
Hayatım bir defter bir silgi aldım,
Aşkının ateşine suları saldım,
Sensiz bir rüyaya bu gece daldım,
Yerini alan var yar güle güle.

zaten yerini alan olmasaydı biraz zor unutulurdu :))

gönülden kutlarım...
Yerini alan var, @NECMETTİN BARKIN
21.10.2011 20:28:31
Nagihann
@nagihann
24 Kasım 2011 Perşembe 10:28:07
Kim istemezdi ki ..
İstemezmiydin?
Her sabah güneş gülümsesin
yüzüne
Günaydın desin
Okşasın yüzünü -dokunsun tenine
Doğruca sarılsın bedenine
Dokunsun saçlarına
Ve hatta tarasın uzun süre
Koklasın usulca
İstemezmiydin??

İstemezmiydin?...

İstemezmiydin, @sad_spring
24.11.2011 10:25:59
Nagihann
@nagihann
24 Kasım 2011 Perşembe 10:14:04
ben ad koyamadım bu hallerime,
sen bir ad versen ne dersin,
sen de ve bende aynı anda yaşayanan bu hallere,
duydum birileri sevda ,
başka birileri aşk dermiş ya,
ben hala bir ad bulamadım,
bulamadım ya
sen aklıma gelende yüreğim titrer,...

Nagihann
@nagihann
24 Kasım 2011 Perşembe 10:02:50
Benim babamdı o herşeyden ırak
Allah a ve bana yakın adam
Ölümün hayatının ikizi olduğunu
Söyleyip giderken elvedasıyla
Merhabaladı refik i alasını

Bense şimdi sönmüş bir kandille
Aynı suskunluğun yangınıyım
Hergün çarmıha gerdiğim akşamları...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.036
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL