Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
15 Aralık 2011 Perşembe 18:09:30

Yalan aşkın için mi dil döküyorsun
Kem küm etme suçunu sen biliyorsun
Ne yazık ki güzelim aldanıyorsun
Bu defa ben değil sen gidiyorsun

Gururun yok mu senin istenmiyorsun
Artık eskisi gibi özlenmiyorsun
Bu naz bu kapris ile çekilmiyorsun
B...

İstenmiyorsun, @Yazar.Dilek.Soyak
15.12.2011 18:05:41
Nagihann
@nagihann
15 Aralık 2011 Perşembe 15:03:43
**EĞER BİR YÜREK GERÇEKTEN SEVERSE BEDDUASI GERÇEKTEN TUTAR BEN BUNU CANLI YAŞAYANLARDANIM**


bende aynı görüşteyim ..

siz devam edin dualarınıza haklı iseniz mutlaka tutar.....

kutluyorum yüreğinizi...
Sevgiliye beddua, @suskun nokta
15.12.2011 02:47:28
Nagihann
@nagihann
14 Aralık 2011 Çarşamba 21:37:23
Kulaklarını aç ve iyi dinle beni !

Sen beni hayata bağlayan hava değilsin.
Sen benim canımda değilsin.
Can verenimde.

o ölmemişmiydi :))

Nagihann tarafından 12/15/2011 5:59:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nagihann
@nagihann
14 Aralık 2011 Çarşamba 12:43:59
Ve;
Sanma ki yalvarmaz Allaha,
Onun yerine beni yakın diyemiyeceğimi.
Sen demezsin biliyorum,
Hatta biliyorum senin yerine yansam bile,
Senin o ateşe odun taşıyıp getireceğini.!
O da yetmez bilirim,
Külüm bile kalmayıncaya kadar,
Ateş sönmesi...

Nagihann
@nagihann
14 Aralık 2011 Çarşamba 00:02:12
Rahmetlinin işi varmış ,ayrıldı hayatımdan...
:))

harikaa...
Bundan sonra, @Hasan Özaydın
14.12.2011 00:00:48
Nagihann
@nagihann
13 Aralık 2011 Salı 15:13:55
Yedin bitirdin. Karakiz
Sayen de ne güzel. Siirler. Okuyoruz
Sevgisine hayran oldugum karakiz...

Kutluyorum....



Nagihann tarafından 5/13/2013 10:23:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Karakız, @yaylakızı
13.12.2011 15:07:31
Nagihann
@nagihann
13 Aralık 2011 Salı 15:12:36

harikasınız tebrik ediyorum.....
Kendi halinde, @tamercan
12.12.2011 13:35:09
Nagihann
@nagihann
13 Aralık 2011 Salı 13:17:47
ohh işin kolayını bulmuşsunuz ne güzell :))



kutluyorum.....
Nagihann
@nagihann
9 Aralık 2011 Cuma 12:06:22
Asıl kabahat bende yoluna göz koyanda
Benimle çektirdiğin resimlerin dört yanda
Hiç mi arzu etmedin bir kez bile rüyanda
Buharlaşıp kuruyan sular gibi çekildim
Seni sevmek için ben ölüp ölüp dirildim..

o da aynı resimlere bakıyordur belk...

Nagihann
@nagihann
9 Aralık 2011 Cuma 11:10:21
MAHRUR MAHRUR BAKARKEN SANA GÖZLERİM
ŞİMDİLERDE YOK ARTIK ESKİ HİSLERİM
PRANGALARA VURUP ZİNCİRLEDİĞİM SENİ SEVEN BEDENİM
HÜKÜMSÜZDÜR ARTIK AŞKIM


tebRİKLeerr....
Hükümsüz aşkım, @suskun nokta
9.12.2011 10:43:54
Nagihann
@nagihann
8 Aralık 2011 Perşembe 13:36:35
kırıldı gönlüm...
zor bundan sonra.......





kutluyorum...
?, @kan damlaları
3.12.2011 00:11:54
Nagihann
@nagihann
5 Aralık 2011 Pazartesi 23:38:35
.

kutluyorum ...




Nagihann tarafından 12/5/2011 11:56:12 PM zamanında düzenlenmiştir.

Nagihann tarafından 12/7/2011 12:14:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Son hediye, @ediplaz
5.12.2011 23:32:48
Nagihann
@nagihann
5 Aralık 2011 Pazartesi 23:34:11
Zamansız aldı felek ellerini elimden
Canım kızım deyişin gitmiyor hayalimden
Benim için farksızdın Osmanlı’da alimden
Kelam kelam feyzini özlüyorum babacım...


Yavruna bir kartaldın alırdın kanadına
Öperdin saçlarımı doyamadım tadına
İ...

Özlü/yorum/babacım, @yurek_sesi
16.11.2011 01:25:10
Nagihann
@nagihann
4 Aralık 2011 Pazar 11:06:31
lale sargül hanım çok beğendim kutluyorum...

sevgiler......
Yar, @laylasarigül
4.12.2011 10:30:30
Nagihann
@nagihann
3 Aralık 2011 Cumartesi 18:40:55



amca teyzeye çookk kızmış :)

Nagihann tarafından 12/5/2011 10:16:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
İşaret, @Jir gnsk
3.12.2011 17:36:45
Nagihann
@nagihann
3 Aralık 2011 Cumartesi 14:32:21

bugün temizlik günümüz... :))
Temızlık, @Sebahat RASİMOĞLU
3.12.2011 14:27:23
Nagihann
@nagihann
3 Aralık 2011 Cumartesi 12:40:14
Bilirim hiç üzmezdin onu,
Onun yerine de ağlardın.
Bilmeseydin çekip gideceğini,
Cehennemde onun yerine yanardı..


bence yanmazdı :))

kutluyorum..
Azap, @Cleante
3.12.2011 12:37:44
Nagihann
@nagihann
2 Aralık 2011 Cuma 10:52:00
:))

o selamı biz verelim o zaman....

Baş başa..!, @NedameT
2.12.2011 10:46:33
Nagihann
@nagihann
1 Aralık 2011 Perşembe 13:59:11
’’Seni seviyorum sevgilim’’


söyleyebilseler :))



Uçan sözler, @ghost rose
1.12.2011 13:56:02
Nagihann
@nagihann
1 Aralık 2011 Perşembe 13:39:37
Kara gözlü nazlı yar tez gelsin ....


gelsin yani...:))
Tez gelsin, @hülvani
1.12.2011 13:31:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.037
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL