Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:58:15
Hayal kırıklıkları oluyor işte.
Umarım her şey gönlünce olur dostunuzun
sevgilerimle
C a n ı m dın ..., @esin aköz
31.1.2012 10:15:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:55:19
Harikaydı, türkü fonu eşliğinde ve türkü gibi sözler

Kutlarım emeğinizi
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:50:54
Barış silahlarla bozulur, kitaplarla yeniden kurulur.
Irk, din, dil ayrımı yapmadan insanı kucaklayan şiirdi.

Kutlarım, selam ile
Şövalye, @Serhat BİNGÖL
8.2.2012 00:02:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:47:31
Geçmiş olsun meslektaşımıza

Güzel bir dost hediyesi
selam ile
İrfan'ım, @Halil Manuş
7.2.2012 14:15:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:37:25
Bir adım, bir kelime yeter...
Kutluyorum, selam ile
Çok mu? zor, @cebirin defteri
1.2.2012 20:43:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:36:06
Seslendirme için de döndüm ve harikaydı gerçekten.

Çok içli okunmuş, kutlarım yorumlayan şair dostu da, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:31:21
Sahtekarlığın kurbanı oldu demek. Sapasağlam insanlar yargıdan kaçmak için hastahane odalarında vakit doldurmaya çalışıyorlar. Olan böyle gerçek hastalara oluyor arada.

Duyarlı yüreğinize sağlık, selam ile
O bir insandı, @mehmetmacit
8.2.2012 09:16:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:28:20
Dualarınız kabul olsun, çok güzeldi
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:25:07
Çok doğal, içten ve duygusaldı.

Şiirdeki yorum da aynen yansıtmış,

şiir ve yorumdaki emeklerini kutluyorum değerli şairlerimizin
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:11:30
Çok güzeldi, doğal bir yeteneğin var kesinlikle.
Sevgilerle
Sis, @DİLEK YILDIZI
8.2.2012 08:31:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 20:01:35
Bir nebze dışarı atıyor insan yazarak veya söyleyerek paylaşınca.
Biraz da ağlayınca tabi. Yoksa çatlardık sanki.

Emeklerinize sağlık, mutluluklar dilerim
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 19:57:25
Güzel günler dilerim, gün içinde yaşadıklarımızdandı.
Gönlünüze sağlık
Selam ile
Essalatü son uyku, @orhanafacan
8.2.2012 12:08:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 19:50:06
Kutlarım, harikaydı
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 03:02:50
Kibirliydi, imaları anlayıp özümsemek de güzeldi.

Aşk daim olsun, iyileşmek isteyen de olmuyor sanırım.

Kutlarım emeğinizi ve bu güzelliği
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 02:47:42
Dilerim gönlünüzce olur her şey

Çok güzeldi şiir, kutluyorum değerli şair dostu
selam ile
(40)sevdiğim, @seyfi betik
29.1.2012 10:43:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 02:40:55
Hüzün yansımış şiire şairimizin gönlünden.
Güzel dile gelmiş, kutluyorum
selam ile
Kırık kalpler..., @Tercanlı24
6.2.2012 08:40:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 02:39:47
Görüşmek dileğimle, sevgiler
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 02:38:29
Bu şiiri daha bir ayrı sevdim ben gerçekten.

Çok çok güzel yorumlaması da.
Şiir ve yorumdaki emeklerini kutlarım her iki dostumuzun.

selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 02:35:41
Ne kadar güzel bir şiir ve yorumlamaydı.
Kutluyorum değerli şair dostumu.

Yiğene dayıdan gönülden tebrikler yorumlaması için. Harikaydı, özlemişim sesini

dayı ben oluyorum, yiğen tayfun:)))

sevgimle
Seni beklerim, @ruya_06
25.1.2012 12:24:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 02:26:22
İnsanın içine hoşluk veriyor şiir.

Ne çok ihtiyacımız var böylesi güzelliklere
Emeğinize sağlık, kutlarım
selam ile
Sunam, @Güneri Yıldız
6.2.2012 14:27:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.912
Şiir Okunma
1.002.088
Yazı Okunma
104.982
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL