Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2012 Cumartesi 19:23:35
Aşk burada Neriman kılığında gelmiş, kutlarım gönlünüzü
selam ile
Neriman, @Vedatdündar8
11.2.2012 18:50:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
11 Şubat 2012 Cumartesi 19:22:20
Kırılmış gönül bir kere, ne kadar zordur telafisi.

Gönlüne baharın umutları dolsun, çok güzeldi
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 01:22:47
Çok hüzünlüydü, bu hüznü bu yürek nasıl taşır diye sorduruyor

Etkileyiciydi, kutlarım
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 01:20:54
Heybetli bir şiir geleceğini tahmin ettim, çok güzeldi.

Böyle anında geliveriyor ve ne güzel oluyor o anlar, ilhamlar eksilmesin
sevgilerle
Gitmesen, @Necla Kezban Turan
9.2.2012 21:59:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 01:14:55
Kısa anlar için çocukların oynaması güzel ama uzadıkça ve soğuktan mağdur insanlar oldukça kış zorladı gerçekten.

Çok güzel benzetmeler, yüreğine sağlık, sevgilerimle
Kış ortasında, @serapertence
8.2.2012 23:23:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 01:09:06
Memnun oldum meslekdaşımla karşılaşmaktan.

Gece ilham anlarını tarif eder gibiydi
Kutlarım, selam ile
Gece yarısı, @mim-şair
7.2.2012 01:11:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 01:04:12
Harika bir şarkı sözü güzelliğinde.

Kutlarım, zevkle okudum
selam ile
Buram buram, @osman aksoy
9.2.2012 16:28:28
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 01:02:14
Öyle yanmış ki yürek sitemler doruğa ulaşmış sonunda.

Kutlarım emeğinizi, dilerim her şey gönlünüzce olur.
Hüzün veriyor şiir, inşallah yalnızca şiirdedir.

Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Şubat 2012 Cuma 00:55:20
İnce bir çizgi var arada, bir adım ötesi Ya Mevla!

Her şey gönlünüzce olsun, kutlarım gönül sesinizi
selam ile
Ne kadar zormuş, @Barış İpek
29.12.2009 11:26:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2012 Perşembe 01:46:03
üşümüyor ellerim eskisi kadar...

Burada sevgi var, umut var, duygusallık var
dahası şiirin hası var
Kutlarım, sevgilerimle
Sevdalık, @Necla Kezban Turan
7.2.2012 14:57:10
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2012 Perşembe 01:39:21
Hüzün ırak olsun
sevgilerle
Ankara'dayım, @thaliafortuna
8.11.2011 23:24:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2012 Perşembe 01:35:02
Çok güzeldi, kutluyorum emeğinizi
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2012 Perşembe 01:30:37
Nice fidanlar bir sağdan bir soldan kelle hesabı ile asıldı.

İçimiz kan ağladı, çok aileler ızdırap çekti

Duyarlı yüreği kutluyorum

selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2012 Perşembe 01:02:28
Sayfadan çıkasım gelmedi, epeydir buradayım.
Harikaydı
Candan tebrikler, selam ile
Ağla yüreğim, @zaralıeren
8.2.2012 00:48:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 23:45:17
Kıymetim bilinmedi diye sitem etmesi gayet doğal.
Teknoloji öyle hızla gelişti ki birçok böyle meslekleri yok olma eşiğine getirdi.
Teşekkürler bu konuya dikkat çektiğiniz için, tebriklerimle
selamlar
Demirci usta, @yaylacik
6.2.2012 00:00:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 23:41:55
Büyüdükçe çocuk yanlarımızı tekrar canlandırmaya çalışıyoruz.
Özlemden kaynaklanıyor galiba.
Kutlarım şiirinizi, güzeldi
selam ile
Dün - bugün, @Ahmet ORMANCI
8.2.2012 15:07:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 23:31:13
Dünyada gerçek özlem bir annenin çocuğuna duyduğu özlem, gerisi ikinci planda.

Çok sevdim şiiri, değişik bir yaklaşımı vardı, kutlarım
sevgilerle
Elim sende, @hazan444
7.2.2012 22:15:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 23:26:10
Gönüllere hitap eden bir şiir elbet gönlümüzde yerini buldu.

Çok güzel ifade gücü vardı, daha bir farklıydı.

Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 23:19:27
Kutlarım değerli kardeşimi, sevda vardı şiirde, sitem vardı
Beyitler halinde güzel dile getirilmiş

Emeklerine sağlık, selam ile
Gittin işte, @Serhat ERTAŞ
8.2.2012 16:15:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2012 Çarşamba 23:14:19
Şiir zaten güzel, üstüne yorumun güzelliği ve resim sanatı eklenince tadına doyulmuyor sayfanın

Emeklerinizi kutluyorum, her yönden harikaydı
selam ile
Çabuk gel, @Entellektüel-41
6.2.2012 12:18:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.911
Şiir Okunma
1.002.088
Yazı Okunma
104.982
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL