kayboluşların paslı tembelliğinden sıyrılıp,
şimdi,,, şu anda,,hemen,,,,,,,,,,
koşmak,sarılmak koklamak vardı ,,,
kalplerimizin kilidini kırıp,anahtarını fırlatmak,yarlara,,
kapanıp aynasız ,taş duvar odalara,
tek seni,tek beni,tek bizi yaşamak ...
Ertelememeli,,,,,,,,,,,,,,,
@-canan-
6.8.2012 02:00:07