Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 16:23:38
duygu yüklü hüzün ve sitem dolu güzel bir manzum eser.
yalan bir sevgiden arta kalan yaralı bir yürek ve çektiği acılar mısralarda.
buruk bir hazla ilgiyle okundu şiir.
tebrikler.
Ölsem..., @yasemen akyürek
27.10.2012 02:46:58
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 16:20:33
kaleminize sağlık.farklı bir anlatım ve bakış açısı,
aşkın esir aldığı bir yüreğin duyguları şiire yansımakta.
tebrikler.
.aşk, @Ayvazım Deniz
27.10.2012 01:21:16
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 16:12:58
usta kalemden derin manalar yüklenmiş çok güzel bir manzum eser.
yüreğinden yaralı,dostlara ve sevdiğine dargın bir gönlün sızıları şiirde.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 16:04:54
galiba isteğinize ulaşacaksınız.az kaldı kızım.güzelbir çalışma.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 16:03:16
maalesef hemde ağır ağır yer canını yakarak.
güzel anlamlı sözler şiirde.tebrikler.
Pişmanlıklar, @guler birsozu
26.10.2012 23:24:15
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 15:58:42
nereye gittiğimiz insanımızın ruh halinden belli değil mi üstadım.
kimseye dokunulmuyor.Kibir tevazu almış başını gidiyor.
herkes kendine sultan olmuş.
anlamlı mısralarda insanımızın ahvali dile gelmiş..güzel bir manzume.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Ekim 2012 Cumartesi 15:52:43
ülke insanımın geldiği son nokta güzelinden mısralara yansımış.
toplum bu halde maalesef.bakmayın siz yönetenlere.onlara göre ülkemde pembe tablo...
ama halkın içine bir girdiğimizde çivisi çıkmış nerdeyse.
inananda bir garip inanmayanda.
ders do...

mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 21:09:05
duygulu güzel bir manzum eser.
yüreği yaralı bir gönlün sızıları şiirde.
umutla beklenen fakat gelmeyen bir sevgilinin hasreti.yinede sevgiliye güzel bir merhaba deyiş.
tebrikler.
Canın sağ olsun, @Kahraman VARDI
25.10.2012 00:02:51
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 21:04:49
anlamlıydı...
tebrik ederim.
Hayırlı Byaramlar
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 21:03:45
duygu yüklü güzel bir çalışma.
geçmişin güzelliklerine duyulan özlem şiirin özünde.
tebrikler dost.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:57:07
savaşın anlamsızlığını vurgulayan mısralar şiirde.
Dünyayı yönetenlerde insan sevgisi yoksa ve kirli çıkarlar varsa bu savaşlar devam edecektir.
duyarlı kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:50:14
yazana ve çalana gönül dolusu selamlar.
ahenkli mısralar ve güzel bir manzum eser.
türkü güzelliğinde ve öylecede yorumlanmış.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:47:26
Üstadım güzel bir yorumun hazzında dinlendi şiir okundu özenle.
insanın naçar kaldığı dönemlerin şiire yansıması.
anlamlı güzel bir manzume.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:43:37
aşk üzerine kaleme alınmış duygu yüklü güzel bir çalışma.
nice sevenler göçüp gitti.
aşk hala aynı yerde ve yeni avlarını beklemekte.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:41:00
Bayramınız Kutlu olsun.
usta kalemden sevgi üzerine kaleme alınmış güzel bir manzum eser.
ahenkli ve sımsıcak sevgi dolu mısralar.
tebrikler.
Sevin ve sevilin., @türkmendağlı
25.10.2012 20:19:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:38:23
duygu ve akılın çok güzel bir karşılaştırması.
düzgün bir hece çalışması ile atışma biçiminde bir şiir.
tebrikler dost.
Söyleşi 1, @Mustafa Sade
26.10.2012 00:03:45
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:35:37
manası derinlerde çok güzel bir dörtlük.
Şamarın en acılısı Dost bildiğimizden yediğimiz tokattır....
tebrikler usta kalem.
Kurşun, @kul düşünce
26.10.2012 00:57:03
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Ekim 2012 Cuma 20:33:18
Bayramınız Kutlu olsun.
anlamlı vefa ve hasret dolu duygu yüklü güzel bir şiir.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Ekim 2012 Çarşamba 19:40:59
sana da hayırlı bayramlar.sımsıcak sevgi dolu bir şiir.
tebrikler.
Iyı bayramlar, @mecnun_60
24.10.2012 18:40:09
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Ekim 2012 Çarşamba 19:37:06
tesadüf bir karşılaşmanın doğurduğu bir aşk ve bir yürekte yaşattığı duygular şiire yansıtılmış.
duygulu, akıcı, sitem dolu bir şiir.
tebrikler.
Sen'siz, @baris78
24.10.2012 18:07:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.740
Şiir Okunma
856.294
Yazı Okunma
103.834
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL