Keşke olaydım bir zamanlar da Yanmayaydım marmara çırası gibi şimdi.
Yıllara bir de tek canıma Meydan okuyan kadınım, Sevdiğim bağrı yanık kelimelerimin Hepsi senin yamacında biriksin. Tut ki karnın acıktı Benim yerime onları yersin. Olmaz mı sevdiceğim.
Duman gözlüm Bakışlarına Âşık olduğum.
Kör olaydım da Görmeyeydim şu halimi.
Tutumlu kadınsın vesselam Bir tuttun yakamı bırakmadın. Kurduğum sevgimsi hayallerim Hepsi kuş yuvasında halı olmuş. Bırak girsin ciğerlerime hava Yeryüzü beni tanısın biraz. Kıvrıla kıvrıla b/alık gibi oldum vesselâm.
Lâ Havle La Hatun kişim.
Eşhedu En La İlâhe İllâllah Şükür Rabbim’e gidiyorum ben kadınım.
Giderayak bir iyilik yapayım Yaklaş tatlı sevgilim. Boş ol… Boş ol… Boş ol... Kendimi azat ettim senden Diğer Dünyâ’ da sensiz kalayım bari.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâ Havale La Kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâ Havale La Kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan şiirlerinizi okuyunca -kendi adıma konuşsam iyi olur :)-hem tebessüm edip düşünüyor ve üstüne hüzünlenip sinir basıyor ...bütün duyguları içimizde dans ettiriyor :) tebrik ederim güzel şiirinizden dolayı
farklı bir anlatımın güzelliğinde derinden derine irdeleme var. Kolaylıkla kadını boşayan bir düşünceye dokundurmalar mısraların arasına gizlenmiş. şiirde verilmek istenen bir mesaj olursa anlamıda güzel olmakta. tebrikler.
Teşekkürler.. şairim.. sevgiler.. Biraz kadının dırdırına biraz da erkeğin ölürken bile cennetteki hurilere kafayı takması idi ve evet kolayca bitirmek ..
..iyidir lâ havle..birde şeytanî racim olmasa..yarı şakaydı tabii..iç ve dış seslerini işittim şiirin hem var hem yoktu ama geleneğiyle kültürüyle çok güzeldi teşekkürler tebrikler saygıyla selamlar...