Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 21:05:10
deniz ay ve nefis bir manzara
sımsıcak sevgi dolu anlatımında güzel bir şiir.
içten ve sade kaleminiz daim olsun hayırlı cumalar.
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 21:02:30
ahenk dolu anlatımında hüzün vardı.
özlemle beklenen sevgiliye sesleniş.
çok güzel bir hece. türkü sözleri gibiydi
tebrik ederim
Etme, @terki diyar
7.5.2015 14:54:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:22:26
hüzünlü bir şarkının sözleri güzelliğinde buruk bir ayrılık özlem şiiri.
yorum aynı güzellikte.Emek veren kalemleri tebrik ederim
Gözümde selsin, @Hasanyılmaz
7.5.2015 02:20:44
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:20:38
hüzünlü bir türkünün sözleri gibi şiir.
ayrılığın sancıları ve özlem mısralarda.
emek veren müzik yapan gönülleri tebrik ederim
Gitme ne olur, @nuran ölmez
7.5.2015 00:22:31
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:18:37
Azeri lehçesinin hoş anlatımında buruk bir özlem şiiri.
kaleminize sağlık üstadım.Hasret bir başka yakar insanı hele ileri yaşlarda.
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:16:30
maalesef toplumuzda bu yara hala kanıyor.
duyarlı kaleminizi ve bu güzel anlamlı şiiri tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:14:55
aruz veznini kullandığınız belli oluyor.
diğer şiirlerinizde de bu veznin etkileri hissediliyor.
Divan edebiyatının dili ağırdır lakin yüreğe hoş gelen bir ahengi vardır.
kaleminiz daim olsun
Sevsene!, @Yeganem
7.5.2015 00:00:37
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:12:23
doğanın güzelliği usta bir kalemin elinden dile gelmiş.
çiçekler daima dostturlar, kötülük bilmezler insanlar gibi.
akıcı anlamlı bir serbest çalışma tebrik ederim
Sevindiler, @CemalettinGÜRPINAR
6.5.2015 22:26:01
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Mayıs 2015 Perşembe 08:09:10
sevmesini bilmeyen (yada derin bir aşka düşen) bir yüreğe anlamlı ve sitemli bir sesleniş.
buruk lakin çok güzel bir hece şiiri tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 21:18:03
istemedende olsa gitti ablası uzak köylere gelin.
güzeldi üstadım bira hüzün olsada.
köydekiler kızmakla haksız sayılmaz neden verilir böyle güzel kız uzak köylere sanırım kadınlar kıskanırlar böylesi akıllı gelinleri.
aleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 21:10:43
dünyada meydana gelen anlamsız acımasız olaylara değinmiş üstadım şiirinde.
İnsanlık gaflet içinde doğruyu Hakk'ı düşünen bile kalmadı.
ne mutlu Doğru yolu bulan gönüllere
kaleminiz daim olsun
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 21:08:09
evet, sevgi gönülde yaralanmışsa yerini nefret alır ve içine kapanır yürek.
yalnızlık acısı dolmuş yüreğe ne söylese dinmez sancısı.
saygılarımla
zamanımın olmaması nedeniyle bazı şiir ve yazılarınızı okumaya fırsatım olmuyor.
bu nedenle kusura k...

Yoksun..., @Gülüm Çamlısoy
6.5.2015 11:32:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 21:05:04
kalemine sağlık üstadım.
duyarlı yüreğiniz acı bir yaraya dokunmuş.
anlatımı derin çok etkili ve güzel bir hece şiiri
saygılarım her daim
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 21:01:45
mana deryası güzel bir şiir.
düşündüren ders dolu anlatım ve düzgün bir hece şiiri.
kaleminiz daim olsun
Hünerini gör, @Nuh Comba
6.5.2015 12:04:12
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 20:42:08
derin bir ilgi ve hazla okuyup dinledim bu güzel şiiri.
usta kalemlerin emekleri nefis bir eser ortaya koymuş.
bir kadının kaleminden kadına sesleniş çok içten ve güzeldi.
hele yerinde ve zarafetinde tasvirler şiire oldukça değer katmış.
emek ver...

Nebahat, @Maide Özgüç
6.5.2015 10:44:19
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 20:24:26
umutla bekleyen bir gönlün solmayan sevgisi ve güzel bir sesleniş.
tebrik ederim
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 20:23:33
çok güzel duygulu bir anlatım.
buruk bir haz bıraktı gönülde
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 20:22:23
Coşku dolu güzel bir sesleniş.
Türk olmanın gururu ve hazzını buldum mısralarda.
Bu Millet tarihle başladı ilelebet tarih yazmaya devam edecektir.
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 20:20:16
ana sevgisi karşılıksızdır. içten sade ana sevgisiyle dolu güzel bir şiir
tebrik ederim
Canım anam, @Servet Bardak
6.5.2015 11:08:35
mehmetmacit
@mehmetmacit
6 Mayıs 2015 Çarşamba 20:18:59
günümüzü anlatan anlamlı güzel bir şiir.
duyarlı yüreğinizi tebrik ederim
Dönme dolap, @k.doğanay
6.5.2015 18:09:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.813
Şiir Okunma
856.385
Yazı Okunma
103.857
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL