Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
22 Haziran 2011 Çarşamba 21:53:04
gün oldu
ağız dolusu kelamı
gargara ettim
yüreğimin sesini
sonuna kadar kıstım
çok savaşalar yaşadım
duygularımla

yüreğinize kaleminize sağlık

Platonik ask, @ilhami gül
20.5.2011 18:17:33
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
22 Haziran 2011 Çarşamba 21:43:39
Derin uykundan bir an gelir uyanırsan
Bahçende rüzgarla bir dal sallanıyorsa
Gök yüzündende bir yıldız kayıyorsa
Şimşekler odanda çakıyorsa
ben oradayım


gönül ne güzel istemler belirtmiş kutlar sevgiler sunarım...
Ben oradayım, @NAZMİ ŞENUSTA
16.6.2011 18:56:41
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
22 Haziran 2011 Çarşamba 21:42:39
Ayrılık şarkıları söyler oldu sevenler
Aşk denince bizi arıyor genç sevgililer
İlk bizi anıyorlar el ele tutuşmadan önce
Saygı duruşuna geçiyor sevdalılar



Duygusal sevgi dizeleri şiirinizi kutlarım
Ağlama sen, @NAZMİ ŞENUSTA
18.6.2011 22:52:48
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
22 Haziran 2011 Çarşamba 21:41:23
Sen benim biteviye dünyamsın
Gündüzleri hayalimde geceleri rüyamdasın
Erişemezken sana tutamazken ellerini
Saklıyorum kalbimin müstesna yerinde seni

değerli hocam güzel paylaşımdı..tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
22 Haziran 2011 Çarşamba 00:25:25
Kapı her çalınınca kalbim atıyor.
Bu günde güneş nazlı nazlı batıyor.
Her yiğidin gönlünde bir güzel yatıyor.
Tutuştu yürekler yanıyor bir bir.

kutlarım hocam güzel bir paylaşımdı..tebrikler.
Bir bir, @Kahraman VARDI
22.6.2011 00:12:18
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 22:34:05
Son nefesimde sen olsan yanımda,
Seni çok seviyorum derim, o anda,
Güzel gözlerin çıkarmı hep aklımda,
Son nefesimde sen olsan yanımda....


değerli hocam her zaman,ki güzellik,te...her zaman iki tadında bir paylaşımdı....tebrik ederim.........

__son nefesimde__, @kosarli 47
21.6.2011 22:29:58
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 22:16:21
Gözlerim buğulu günah kesemde,
Rahmânsın Rahîmsin Allâhu Ekber!
Pişmanım ömrümü boş geçirsem de,
Tevvâbsın Allahım Allâhu Ekber!

Ruhum şahlanıyor cesedim yorgun,
Hâlıksın Bârisin Allâhu Ekber!
Beş vakit secdede Miracım her gün,
Hâmids...

Allahüekber, @CemalettinGÜRPINAR
21.6.2011 22:09:49
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 22:02:40
Gecenin geç vakti suskunluğumu çaresizliğimi hor görme,
Söyleyemediğim sözlerle yanlızlığımla beni bu kadar germe
Yağmurun yağışında dalıp durduğum anlarda geçmişi anımsatma
Sana söyleceğim tek gerçek boşa geçen ömrüm gerisini unutma.

okuna...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 22:00:07
Büyüdüm ben tat alamadım
Hür gezip eğlenemedim
Suskun oldum sevinmedim
Besti’ce dünyam ne güzeldi


Harikaydı. Tebrikler. Sevgilerimle.............
Çocuk dünyam, @bestikoc
21.6.2011 21:49:26
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 21:39:57
Her gece yıldızlara........ seni anlatıyorum..dertleşiyorum.
Rüzgarlara bahsediyorum. ............seni ne çok özlediğimi..
Sulara, ırmaklara, anlatıyorum .....özlemlerimi,hasretlerimi..
Kirpiklerimden süzülen damlalar.,sensiz sızlatıyor yüreğ...

Babam, @Kumsal_3535
21.6.2011 21:30:38
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 20:45:58
Yazan ve düşünen yüreğe sağlık
Hırçın ölümler, @Fulya CODAL
21.6.2011 11:08:52
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 20:42:47
Yokluğun soğuk bir savaş gönlümde…
Seni beklemekten vazgeçiyorum…
Uzayan tutsaklığımda dalgalanan esaret bayrağının altında
dökülen kanda boğuluyor gülüşlerim…
Üzerine çığ düşmüş beklentilerimin hareketsizliğinde
umutlarımı bir...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 20:38:36
Sevdiğiniz mi sizi kabul etmedi?
Yeşil vahalarınız gidin mi dedi?
Denizler göğsünden buhar mı vermedi?
Sahi neden ağlıyorsunuz bulutlar…
Seçenekler yalnızlığa mı dizilmiş?
Kaderiniz benim gibi mi çizilmiş?
Gökyüzü sizi defterinden mi silm...

Nesi var bulutların, @AYSE 09
21.6.2011 15:20:27
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 20:33:30
Gözyaşı kefârettir, günâhlara bilirsin.
Günâhım sevmek,cesası mahşerdi....
Mevtâ ettiğin canı, gel de artık dirilsin.
Söyleme bilmesinler, hiç sevmedin ki beni.!
..............................Gönlümün güneşi
Yananı Allah görür, sen görmesen de b...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 20:11:58
seven sevdiğine
kilim dokuyor
ya da içinde
’kilim’ geçen
şarkı yazıyor
en iyisi gidip
kilim almak...
Yada fatih kısaparmak,tan
kilim şarkısını.......
dinlemek......................
kutlarım hocam................
Kilim, @7TEPE
21.6.2011 11:03:50
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 20:10:29
Sokakta gördüğün her yüzde
Ondan birşeyler aramıyorsan,
Güzel bir manzara,
Hüzünlü bir musiki onu hatırlatmıyorsa,
Uykudan uyandığın zaman
Yaşamakta olduğundan önce

güzel sevda dizeleriydi kutlarım saygılarımla
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 01:12:36
Baharı sana verdim, güzler kalsa da bana
Perdeleri sökülmüş sazlar kalsa da bana..
kutlarım sayın hocam içten ve samimi duygularla yazılmış bir paylaşımdı..tebrikler.
Sır tutmayan aynalar, @RABATLI
21.6.2011 00:05:55
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Haziran 2011 Salı 00:49:09
ve iç geçirir bakarken
teyemmüm sevdalara dalmış
sevgilinin fotoğrafına
apansız (an) sır (kara) sal bi şehri
içinden kopar sonra o şehir
kanar

kanar sonra ansızın
sevda çölünde giderken
gördüğü ilk seraba
kana kana içer
ve fakat...

Teyemmüm, @sibel yunlu
21.6.2011 00:28:32
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Haziran 2011 Pazartesi 23:51:38
Yandı .. içim dışım, yandı, hem’de yürekten yandım.
Ne yaptımsa ,bu sevdanın ateşini .. söndüremedim.
Göz yaşlarım terketti,ağlamalarımı bile.. dindiremedim
Dünyaya ağlayarak geldim, bir yüzümü güldüremedim
..........
Ay_dost;
Bana gül di...

Dost, @bestikoc
20.6.2011 23:38:57
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Haziran 2011 Pazartesi 22:23:01
Sevdamı asla unutma diyorum
Seni seven serseri kalbimi
Asla terk etme diyorum.........

kutlarım sayın hocam................
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.068
Şiir Okunma
3.718.574
Yazı Okunma
14.775
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL