SAKIN OLA.... Seçim geçti kavga bitti derlerse de inanma, Kavga şimdi başlıyor bak, sakın ola inanma. Meydanlarda söylenenler hep hayaldi inanma. Gerçekleri görünce de sakın ola şaşırma.
....... Oy peşinde koştular hep, hem yalanla dolanla, ....... Düşman ettiler seni, en can yakın akrabanla. ....... Bir oy için küs oldun sen, amca, dayı , halanla, ....... Yüzlerine bakarken sen sakın ola utanma.
Bak, ileri demokrasi koymuşlardı adını. Copladılar hak arayan hem kızı hem kadını. Nasıl mutlu yaşatacak bilmem bunlar yarını? Acıları yaşayınca sakın ola ağlama.
....... Hem yoksulluk hem yolsuzluk yine devam edecek. ....... Garip gurebanın yüzü acep nasıl gülecek? ....... Yandaş olanlar yine de her köşeyi dönecek. ....... Sen bir köşe dönemezsen sakın ola utanma.
Kavga yaşam kavgasıdır, beter olur acısı. Çoluk çocuk ağlıyor hep, doyuramaz anası. Bir kuru ekmek için bak, çırpınıyor babası. Bir iş bile bulamazsan sakın ola ağlama.
Selamettin PULAT 17.06.2011 Cuma 02:45 Erenler / SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKIN OLA....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKIN OLA....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli dost kalemi mükemmeldi gönül sesi dizelerigüne damga gibi vuran bu içten dizeleri yazan yüreğinikutlarım.yüreğim yüreğinle ve daima seninle.tebriklerim yürekten saygılarımla.
....Şiirimi okumaya ve yoruma değer görüp sayfamı onurlandrdınız, yüreğime güç kattınız. Çok teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum. ....Esen kalın.
O öncelik le uzun aradan sonra sizi görmek güzel ve görmüş olmanın tadını yine direnişten,mücadeleden yana bir eserle sunmanız ayrı bir keyf, yüreğine sağlık..
Merhaba Selamettin Bey değerli dostum önce devrim yüklü yüreğini selamlıyorum. Devrimci, emekçi tekel işçilerine de bin selâm, onurlu direnişleri bizim direnişimiz, direnişlerine başarılar olsun. Dostum sermaye varoldukça, sömürenler dünyaya egemen oldukç , yani eze ve ezilenler sınıfı var olduğu müdetçe ezilenlerin şanli direnişi devrime dönüşünceye kadar devam edecek. Şiarimiz devrim, devrim amacımız....Saygı ve sevgilerimle yoldaşım bu güzel ve etkili şiir için size çok teşekkürler... Saygılarımla
Bak, ileri demokrasi koymuşlardı adını. Copladılar hak arayan hem kızı hem kadını. Nasıl mutlu yaşatacak bilmem bunlar yarını? Acıları yaşayınca sakın ola ağlama.
güzel bir konuya güzel bir paylaşım tebrikler sayın hocam...............
..... PEMBE HAYALLERLE KENDİMİZİ KANDIRMAKTANSA, ACI DA OLSA GERÇEKLERLE YÜZLEŞEREK YAŞAMANIN DAHA ANLAMLI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. ....DEVLET BABA BABALIĞINI GERÇEK ANLAMDA YAPSAYDI, ACABA BÖYLESİ SERZENİŞLERE GEREK KALIRMIYDI BİLEMİYORUM. ....ŞİİRİMİ OKUMAYA VE YORUMA DEĞER GÖRDÜĞÜNÜZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYOR VE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM. ....ESEN KALIN.