Uzaklaştırma beni yalan maskesiyle Seni seven yüreğim işkenceler görmesin Canlı Canlı cehennemde ateşlerde yanmasın Seni aşkın en saf masum halinde sevdim Senin her halini sevdim öyle kabullendim
Senin için nelere katlandım neler yaşadım Seni beklemekten sevmekten başka ne yaptım Her kıskançlığını her şımarık haline evet dedim Seni canımda can yüreğimde sevda bildim
Şimdi o yalan maskesini çıkar yüreğim yanmasın Saçlarıma düşen aklar gözlerimden yaşlar akmasın Ardında seni canından çok seven aşk denizinde batmasın Senden başkasına demir atamam ilk ve son limanımsın Aşktaki sevgim sevgimdeki mutluluğum c.i kadınımsın...
Ben aşkı yüreğinde sevmiştim Ben sevdayı saçlarında sevmiştim Ben sevgiyi gözlerinde görmüştüm Ben yaşamayı dudaklarında öpmüştüm Ben seni sadece sende sevmiştim Ben seni sen olduğun için sevmiştim Şimdi gidiyorsan git artık bir şey demiyorum Ne lanet,ne nefret,ne de beddua ediyorum Senin bana yaşattıklarını yaradan a havale ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_sadece sevmiştim_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_sadece sevmiştim_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben aşkı yüreğinde sevmiştim Ben sevdayı saçlarında sevmiştim Ben sevgiyi gözlerinde görmüştüm Ben yaşamayı dudaklarında öpmüştüm Ben seni sadece sende sevmiştim Ben seni sen olduğun için sevmiştim Şimdi gidiyorsan git artık bir şey demiyorum Ne lanet,ne nefret,ne de beddua ediyorum Senin bana yaşattıklarını yaradan a havale ediyorum...
Çok güzel ediyorsunuz seven yüreğe beddua yakışmaz .Güzel şiirinizi beğenerek okudum .Şiirin finali çok güzeldi havale en güzel yereydi Rabbim güzeldir güzelliği sever inşallah sonunu hayırlı eder.Tebriklerim en kalbi sevgi ve saygılarımla efendim
.........................Bugün’ki gecem,,,, her zamankin’den daha karanlık. ....................Son defa kalemimden,sana uzun bir veda dökülecek. .................Sana olan’’’’’’ en son sevgi kırıntıları son kez kopacak. ..........Ömrümden, ömrüne açılan bütün kapıları kapatacağım.. .......Unutulmaya yüz tutmuş olan aşkını hepten unutacağım...
kutlarım sayın hocam her zamanki güzellikte ..yüreğiniz dert görmesin....tebrikler.
Ben aşkı yüreğinde sevmiştim Ben sevdayı saçlarında sevmiştim Ben sevgiyi gözlerinde görmüştüm Ben yaşamayı dudaklarında öpmüştüm Ben seni sadece sende sevmiştim Ben seni sen olduğun için sevmiştim Şimdi gidiyorsan git artık bir şey demiyorum Ne lanet,ne nefret,ne de beddua ediyorum Senin bana yaşattıklarını yaradan a havale ediyorum...
BİRAZ DİNLEN DOST ÇIK BİRYERLERE GÖNLÜNÜ EĞLENDİR...YAZIK DEĞİLMİ CANINA DEĞMİYENLERE SÖZ BİLE SÖYLENMEZ SENİN GİBİ GÜZEL BİR YÜREĞİ NASIL BULACAK BIRAK BİRAZ O DÜŞÜNSÜN...SEVGİLER OLSUN O GÜZEL YÜREĞİNE...
Ben sevdayı saçlarında sevmiştim
Ben sevgiyi gözlerinde görmüştüm
Ben yaşamayı dudaklarında öpmüştüm
Ben seni sadece sende sevmiştim
Ben seni sen olduğun için sevmiştim
Şimdi gidiyorsan git artık bir şey demiyorum
Ne lanet,ne nefret,ne de beddua ediyorum
Senin bana yaşattıklarını yaradan a havale ediyorum...
Tebrikler, dizelerde serzeniş vardı, özeldi şiir, tebrikler duyarlı yüreğe dost.....selamlar esenlikler...