Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2012 Çarşamba 21:13:43
Ah benim örselenmiş incinmiş karanfilim
Bir sessiz çığlık gibi kırmızı masum narin
Bu ürkek bu al duruş söyle neden bu vazgeçiş
Ne oldu ümitlerine bu ne keder bu ne iç çekiş

Sen ki özgürlük kadar güzelsin,sevgi kadar özgür
O güzel başını ...

Karanfilim, @emine çerçi
25.4.2012 21:08:17
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2012 Çarşamba 21:11:54
Yüreğe sağlık
İhbar etsem seni, @haleusalan
25.4.2012 20:58:43
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2012 Çarşamba 19:38:21
kaleminize yüreğinize sağlık güzel paylaşımdı tebrikler...
Düş(me) bakışlarıma, @ay/su
25.4.2012 18:01:35
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2012 Çarşamba 19:37:13
kaleminize yüreğinize sağlık güzel paylaşımdı tebrikler....
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2012 Çarşamba 19:36:09
Katletti seni
Özlemiyorum artık kirli ellerini..
kaleminize yüreğinize sağlık güzel paylaşımdı tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Nisan 2012 Salı 22:19:02
benim tarlalarım her mevsimde kıraçtır
cemre bile düşmez baharın müjdesi adına


güzel dizelerdi...vede bir yürek için ağır kutlarım..
Bağışla beni, @ey/zan
24.4.2012 21:33:26
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Nisan 2012 Salı 22:17:23
Kimi sevdiysem
Mutluluğumu ödünç’alıp
Gitti


KUTLARIM GÜZEL PAYLAŞIMDI..
Kimi sevdiysem, @haleusalan
24.4.2012 20:33:29
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Nisan 2012 Salı 17:51:48
Hangi harfsin?
Hangi kelime

kutlarım tebrikler...
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Nisan 2012 Salı 17:50:32
şimdi en keskin kederleri ağırlıyorum avuçlarımda
takılmış aynalarda ağlayan yüzüm bakışlarıma..


Tebrik ve takdirlerimle...
Meçhul zamanlar, @ay/su
24.4.2012 11:35:01
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Nisan 2012 Salı 17:49:25
Tebrik ederim kalem satırlara güzel yansımış.tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Nisan 2012 Salı 17:48:22
Yine harika yürek sesi...

Saygıyla...
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 22:32:40
‘’Gel’’
‘’Gel’’yitik sevdamın durgun limanı,
...........Sürgün ömrümün ilk durağı.

şapka çıkartıyorum bu paylaşıma değerli üstadım..çok mükemmedi..ayrıca buğulu sesiyle şiire renk veren kardeşimi...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 22:29:57
Baykuş mekan tutmuş kapımda öter,
Azrail hergün benimle gezer
Dertli olan garip derdini satar
Alamam derdini gelme boşuna.
Acırım senin için dökülen şu göz yaşıma


ayakta alkışlıyorum süper ötesi duygular coşmuş kutlarım üstadım..
Artık gelme boşuna, @yorgunum_
20.4.2012 14:14:13
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 22:04:03
Tut ki öldün gözyaşları yağmurlarının ortasında
Yamalı gönlüm kabul etmiyor özrünü
Gücenmişliğimle ben senin kıyametinim
Gözlerim mahşerin


güzel paylaşımdı tebriklr.
Güz sancısı, @Deniz Giritli
23.4.2012 15:43:36
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 21:22:02
SEN HAYATTA BEN İSE SOĞUK TOPRAĞIN ALTINDA…..


karamsar bir okadarda yitirilmemiş umutlar birazcık sitem.birazcıkta olsa özlem...dolu satırlar kutlarım
Bitti işte, @babacım
23.4.2012 21:14:46
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 19:36:19
söyle kim üzdü seni kim yaraladı bu yüreğini


tek kelimeyle mükemmmel ötesi kutlarım kalemi,kutlarım almiraya can veren yüreği..tebrikler.
Ah almira, @ey/zan
23.4.2012 19:06:18
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 19:34:38
Bağışlayamam seni kimselere asla

güzel dugulardı.....................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 16:21:33
Sabahı başıma zindan getirdin
Her gün bir parçamı kabre götürdün
Dayanamaz oldum cana yetirdin
Şu nisan ayında sel ettin beni



harikulade değerli üstadım hele birde bunu tufan altaş beste yaparsa ses getirir diye düşünüyorum saygılar..
Acı tebessüm, @emine çerçi
23.4.2012 12:32:42
Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 16:20:24
Yandığını söylemez kimse
Kanma kimsenin sözünçocuklara güzel bir sesleniş güzel bir hediye olmuş tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Nisan 2012 Pazartesi 16:19:05
yine dökülüyor kederlerimin üstüne turkuaz mavilerim
sararken benliğimi şafaksızdır benim bütün gecelerim


baştan sona kadar harikaydı kutlarım kalem dostu..tebrikler.
Ne varsa sileceğim, @ay/su
23.4.2012 08:53:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.240
Şiir Okunma
3.721.039
Yazı Okunma
14.781
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL