Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 11:20:08
Kırık gönlümü avutmuşum....!!!
Gökteki kuşları ellerimle sulamışım..
Her çiçeğin yaprağında seni aramışım
Garip gönlümün yarisin sanmışım.
Karlı dağlarım gibi güvenmişim..
Koskoca bir yalanı yaşamışım.
Bir gün döneceksin diye.
Bu yalana kendi...

Benı, @Nuran KARACA Susmaz Siirl
11.5.2013 11:18:42
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 11:19:01
Kırık gönlümü avutmuşum....!!!
Gökteki kuşları ellerimle sulamışım..
Her çiçeğin yaprağında seni aramışım
Garip gönlümün yarisin sanmışım.
Karlı dağlarım gibi güvenmişim..
Koskoca bir yalanı yaşamışım.
Bir gün döneceksin diye.
Bu yalana kendi...

Sevmeyi bilmeyeceksin, @Erhanyurt
10.5.2013 00:02:32
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 11:17:59
Kırık gönlümü avutmuşum....!!!
Gökteki kuşları ellerimle sulamışım..
Her çiçeğin yaprağında seni aramışım
Garip gönlümün yarisin sanmışım.
Karlı dağlarım gibi güvenmişim..
Koskoca bir yalanı yaşamışım.
Bir gün döneceksin diye.
Bu yalana kendi...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 09:58:09
Emeğine sağlık. selam ve sevgiler.
Utansın, @Birselamver25
6.5.2013 01:55:35
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:43:49
ŞİİR GÖZLÜNÜN GÜNEŞİ DOĞUM GÜNÜNÜZ HER ZAMAN MUTLU VE HER ZAMAN BAHTİYAR OLMASINITEMENNİ EDİYORUM
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:39:37
Geçmişimin sorgusu geleceğimin infazısın...!!!
Anılarıma yüreğime sancı,bitmez matemimsin..
Batmamış bir günümün, umut kırıntılarısın
Zindan olan aha şu gönlüme dört duvarımsın....

Keşkelerle geçse de ömrüm..........
Sen benim en özelim sin.....

Annem, @Minos
10.5.2013 18:33:35
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:32:16
Sessizliğime sen diye çekilen hasretimsin...!!!
Yokluğunu kabul edemediğim varlığımsın
Unutmak istedikçe hatırıma saplanansın..
Sen deyişimde biraz daha bağlandığımsın

Keşkelerle geçse de ömrüm..........
Sen benim en özelim sin...........

....

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:31:15
Sessizliğime sen diye çekilen hasretimsin...!!!
Yokluğunu kabul edemediğim varlığımsın
Unutmak istedikçe hatırıma saplanansın..
Sen deyişimde biraz daha bağlandığımsın

Keşkelerle geçse de ömrüm..........
Sen benim en özelim sin...........

....

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:26:34
Sessizliğime sen diye çekilen hasretimsin...!!!
Yokluğunu kabul edemediğim varlığımsın
Unutmak istedikçe hatırıma saplanansın..
Sen deyişimde biraz daha bağlandığımsın

Keşkelerle geçse de ömrüm..........
Sen benim en özelim sin...........

....

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:22:45
Sessizliğime sen diye çekilen hasretimsin...!!!
Yokluğunu kabul edemediğim varlığımsın
Unutmak istedikçe hatırıma saplanansın..
Sen deyişimde biraz daha bağlandığımsın

Keşkelerle geçse de ömrüm..........
Sen benim en özelim sin...........

....

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Mayıs 2013 Cumartesi 08:21:17
Sessizliğime sen diye çekilen hasretimsin...!!!
Yokluğunu kabul edemediğim varlığımsın
Unutmak istedikçe hatırıma saplanansın..
Sen deyişimde biraz daha bağlandığımsın

Keşkelerle geçse de ömrüm..........
Sen benim en özelim sin...........

....

(aşkıma), @( nry)
10.5.2013 13:48:22
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Mayıs 2013 Perşembe 08:30:05
Kutluyorum bu güzel şiirinizi.
Kaleminiz daim olsun.
Saygı ve sevgilerimle.
.......................................... ...
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Mayıs 2013 Perşembe 08:25:55
kutlarım kalemi emeqinize sağlık
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Mayıs 2013 Perşembe 08:23:58
kutlarım kalemi............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Mayıs 2013 Çarşamba 11:40:25
senin uğruna kırdım sevdiklerimi,
sevmekten öte taptım sana
bağıra bağıra sevdim seni.
adına şiirler,sözler,uykusuz geceler serdim..alıntı
......................................kutlarım yazan kalemi............. ..
Siz duymadınız, @Nazlıgelin
14.4.2013 23:21:28
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Mayıs 2013 Çarşamba 11:37:58
senin uğruna kırdım sevdiklerimi,
Seni sevmekten öte taptım sana..
bağıra bağıra sevdim ...
adına şiirler,sözler,uykusuz geceler serdim
..........................bağıra bağıra sevdim seni...................kutlarım kalemi.
Yoruldum, @( nry)
8.5.2013 10:33:30
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Mayıs 2013 Çarşamba 11:36:24
Sana yanarken üşüyorsam;bil ki sensizim
Çok üşüyorum..................................
.odur işte güzel bir söz kutlarım.
Sensizim!!!, @Birgül OTLU
8.5.2013 11:02:34
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Mayıs 2013 Salı 23:48:13
Yüreğinize emeğinize sağlık.........................
Kaderimize mi küssek, @çimdik
7.5.2013 17:30:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Mayıs 2013 Salı 23:46:04
Yüreğinize emeğinize sağlık
Sevgilerimle........................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Mayıs 2013 Salı 23:44:46
Yüreğinize emeğinize sağlık
Sevgilerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.915
Şiir Okunma
3.716.051
Yazı Okunma
14.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL