Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 15:08:22
Sımsıcak dostluğunla yeşerdi tüm dünyam
Seninle gülerek bakıyorum hayata dostum.
Hayırlı olsun sonumuz inançlıyız ne hoş
Bu yüce sevgimiz bulmasın son dostum

Gönülden kutladım dost sevgilerimle
Dostum, @A.KAPTAN
2.1.2009 14:58:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 15:03:39
Vefâ dolu altın testi
Bir yüreğe serdim postu.
Buldum, buldum gerçek dostu,
Petekle bal arasında

Petekle bal arasında bir şiir okudum.Selam ve sevgilerimle kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 14:27:55
Şener im nerden bilirim
Detrliyim ordan bilirim
Bir allah bir ben bilirim
Güzel senden çektiğimi

Gönülden kutladım.Selam ve sevgikerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 12:46:40
Kutladım gönülden.Selam ve sevgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 12:42:09
Sizi ve şiirinizi gönülden kutlauyor:Canileri bir kez daha lanetliyorum.Selam ve sevgilerimi sunuyorum
İsrail'in yezidi, @DENİZ_70
2.1.2009 09:05:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 12:20:45
arışsın sevgide, gönül dilleri.
Saçılsın âleme, sevgi gülleri.
Mevlâ’ ya varıştır, sevgi yolları.
Nefreti sevgiyle kırdım, sevince

Sağ ol gardaş.Yüreğine salık.Nefreti sevgiyle kırmak ne güzel.Selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 12:14:00
Gönülden kutladım Sevgili ozan Fevzi.Yüreğine-Gönlüne sağlık.
Sığınak vatandır, @OzanFeyzi
2.1.2009 00:55:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 12:06:21
Kutladım selamlarımla.Allah rahmet eyleye dost.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 12:05:18

Sivas da medrese okutur közde
Mardin de Tokat da alimdir özde
Memleketin taşı kaynarken sözde
Şairi Fadıl’ı yakar türküler

Kutlarım bu güzel şiiri ve şiiri selamlarımla
Yakar türküler, @Rifat KAYA
2.1.2009 11:36:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 11:48:26
Güzeldi selamlarımla kutladım.Sevdiğin için kendini boşluğa bırakamıyorsan sevgiden bahsedilemez.Sıddık Gardaşımı bir kez daha kuladım.
Mecnun kayakçı, @ms-solmaz
1.1.2009 21:46:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 11:33:08
YAREN’im dedim adına
YAREN’im yansın oduna
YAREN’im bilip tadına
Özüm ile tatmam gerek,,

Gönülden kutladım dost şair.Selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 11:30:15
Cemiil bey gönülden kutladım şiirinizi."Bir bedende iki baş,Alevi sünni kızılbaş"dizelerinde olduğu gibi.Bende diyorum ki;
"Bir bedende iki başız,
Hem yareniz hem yoldaşız,
Aynı soydanız gardaşız,
Alevi sünni ne ola"


kocakurtsoylum ...

Alevi can, @cemil
2.1.2009 09:53:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 11:09:59
Ay gibi aydınlatır-bilgi veriyor hemen
Öğrenci ve o gençler-davranıyorlar erken
Meyveli ağaçtırlar-bilgilerle beslerler
Hasan onlardan biri-oğlum kızım çalış der

Öğretmenim siz anıt-baş eğmeyen bir cansın
Musluklarda akan su-damarlarımda kans...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 10:55:25
Gönülden kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Ocak 2009 Cuma 10:46:15
Gönlüne sağlık Ferhan bey.Elbette öyleydi.Selam ve sevgilerle kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Ocak 2009 Perşembe 20:39:44
Kutladım Kederli gardaşım
Son hesap!, @Kederli
1.1.2009 18:21:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Ocak 2009 Perşembe 20:38:48
Gönülden kutladım selamlarımla
Delori delori, @Sedat_ERDOGDU
1.1.2009 20:37:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Ocak 2009 Perşembe 20:37:44
Ey İbrahim katline fermân çıkmış o yârden,
Sen kendini sağ belle, okunan salâ nedir.
Gönülden kutladım.Selamlarımla
Nedir, @sagir
1.1.2009 20:18:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Ocak 2009 Perşembe 20:36:00
Anlaşılan Eşref dayınız"Eşrefi mahlukatmış"onun dışında davranışları gerçekleştirenle sadece "mahlukat"tır,
Gönülden kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Ocak 2009 Perşembe 20:29:15
Elbet birilerinin gmileride batacaktır.Selam ve dua ile
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.487
Şiir Okunma
2.375.213
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL