Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 19:13:50
kavuşamadık hayal oldu
terkettin sevgin bumuydu
kafamda kalan bir kaç soru????????
sensiz mi geçecek bu yılda

GÖnülden kutladım Gönül dostu.Karamsarlık sana yakışmıyor.Ummadığın anda sular yokuşa akabilir.Selam ve sevgilerimlşe vede yeni yılı...

Yeni yıl 2009, @yüreksiz
31.12.2008 18:14:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:34:46
Edep ile hayâyadır sabrım,
Bilesinki arımdam susarım.
Yavrun kırdı kulum kanadım
Yuvana olsa da saygım inancım
sevdama yol bulan,
YÂR isterim.

Gönlü güzel balam,Bu güzel şiirinizi gönülden kutladım.Yeni yılınızı kutlar,Türk-İslam alem...

Bir yâr isterim, @balam
30.12.2008 10:50:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:28:34
canlar feda edildi bu uğurda
yaşamaları varken salihce
satıverdiler canlarını ve mallarını
cennet karşılığında

Gönülden kutladım.Selam olsun canlarını ve mallarını feda edenlere.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:24:55
Hakan bey gönülen süzülen dizelerini bende gönülden kutladım.Selam ve sevgilerimi sunarım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:21:35
Kutlarım gönülden dost.Selam ve sevgilerimle.
Benden kaçar oldun, @keklikci
26.12.2008 14:38:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:19:16
Gönülden kutaldım bu güzel şiirinizi.hele"Unutma Allahında bir hesabı vardır"dizesii ne kadar güzel yerleştirmişsiniz.Yüreğinizden öptüm.Allahın selamı üzerine olsun
Gazze ağlıyor, @ahmet sivri
31.12.2008 10:09:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:16:36
Gönülden kutladım.Kuş beyinlilerini kusuruna bakmayın,
"Kızl balyaoz kuş beynine inince,
Varım dersin amma iş işten geçer"
onların beynine galiba balyoz lazım.Selam ve sevgilerimle
Entel papağan, @Toynak
31.12.2008 00:00:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 13:12:03
Deli sevdam coştu sığmaz ummana
Her sözde sezilir bir başka mana
Car edip aşkımı yaysam cihana
Ok yayda durmuyor sen olmayınca
Gönülden kutlarım coşkun yüreğinizi.Selam ve sevgilerimle
Sen olmayınca, @zekibekar
31.12.2008 11:18:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 10:40:38
Ali bey gönülden kutlarım.Yeni yılınızı kutlar, Türk-slam alemine hayırlara vesile olmasını dilerim
Bul beni, @ALİ KILIÇ
31.12.2008 02:43:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 10:32:59
Gönülden süzülenleri gönülden kutladım.Selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Aralık 2008 Çarşamba 10:05:46
Kutladım kardeş,yeni yılınızı kutlar,yeni uılın dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl olmasını dilerim.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 22:04:09
Dostluk kardeşlik sende var
İnsanlığa yuva ve yar
Kin ve nefret senden kaçar
Örnek olmaya değersin

Gönülden kutladım.selam ve sevgilerimle
......değersin, @exani
30.12.2008 20:19:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 22:02:54
Karadeniz vurur dalgalarını
Bırakır yosun kokusunu
Kıyılarına.
Yamacına koyar beni
Çay çiçeklerinin aklığında
Açarım gün ışığına doğru
Islanırım sevda yağmurlarında
Rize’de kalır gönlüm.

Gönülden kutlarım.selamlarımla
Dalarım sevilere, @RABATLI
30.12.2008 20:26:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 22:01:00
Yaylanın yolları taşlı çakıllı
Yaktı yüreğimi kara kekilli
Etrafıma baktım herkes akıllı
Benden başka deli yoktu o gece

Gönülden kutladım bu güzel şiirinizi.Harikasınız selamlarımla
O gece, @şenerkahramansoylu
30.12.2008 20:50:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 21:57:26
Turhaniyem geldim köye
Mehmedimi görem diye
Mehmedim gelip bakmaz bana
Babam beni sevmez diye

Gönülden kutladım .Duygu yüklü şiirinizi selamlarımla
Oğlum mehmede, @aşıkturhani
30.12.2008 21:13:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 21:56:05
Seninle umutluyum,sen içimde bitmeyen şiir
Sanki melekler sağımda solumda,asada sihir
Seninle olmak gülşenliktir,gönül tir tir...
Heyecanım sevincimsin,senin gibisine şans denir.

Gönülden kutladım.selamlarımla
Şansımsın, @Müfide Decdeli
30.12.2008 21:51:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 19:44:56
SELAM VE SEVGİYLE KUTLADIM DOST YÜREK.NERELERDESİN?
Aşk mesaisi, @ms-solmaz
30.12.2008 19:12:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 19:42:31
İlk kıblem karargâhım, dört yüz yıl idaremde
Nifak sokan devletler, mana arıyor gen’de
İslam birliği olsa, kalırmıydı gölgende
Akar sana gözyaşım, ulaşsın Filistin’e

GÖNÜLDEN KUTLARIM BU GÜZEL ŞİİRİNİ DOST YÜREK.SELAM VE SEVGİLERİMİ SUN...

Utanıyorum, @ilhamialbayrak
30.12.2008 19:04:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 18:23:03
Hakkı gel bu sırra biz de erelim
Haikikat bağından güller derelim
Seccadeyi ihlas ile serelim
Bizlere de olsun duacı namaz
SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLADIM.
Bir başka açıdan namaz, @varsagi
30.12.2008 13:42:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
30 Aralık 2008 Salı 18:21:09
Ozan derviş oldu hele,
Günden güne kala kala,
Bir umudu vardır hala,
Bu yüzdendir sabırlanır

GÖNÜLDEN KUTLARIM.
Alamet-i ankara, @OZAN AKAR
30.12.2008 14:24:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.418
Şiir Okunma
2.374.886
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL