Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
5 Mart 2014 Çarşamba 08:53:47


bahar çiçekleri açsa sarı mor
kokularını yaysa rüzgârlar
bütün kederleri silse süpürse
kırkikindi yağmurları
p’aklansa sokaklar


bilsem gitmeyeceğini, bitmeyeceğini
uyarılmasak güzel düşlerden
ağır kâbuslardan sonra gelen
bir ömre yazı...

Güzel bir rüya, @glenay
5.3.2014 00:43:08
KNİSK
@knisk
5 Mart 2014 Çarşamba 08:47:15

bilirim
babam gibi seversin
annem gibi
siyah ve mavi sesin....


koynuna el sürsem bu gece
bulutların kokusunu bıraksan ömrüme
bir damla aşk olsan gözümde
saklasam seni
yüzümün köşelerinde...



ahh Meriç
senli bir kuyu bul şimdi b...

Sade bir nehir..., @(( elçin ))
5.3.2014 00:45:02
KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 13:38:08


Derya gibi çağlıyordun sığmazdın kaba
Özlemiye yer hazırla Mahzuni baba
Seni ölüme götüren neydi acaba
Azrail dikildi bu gün yoluna senin

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
ÖNCELİKLE MERHUMA ALLAHTAN RAHMET SİZ DEĞERLİ VE VEFALI DOST YÜREKLE...

KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 13:32:27

acısını duymadığım ayrılığı
şu nehir gibi
allahsız karanlığımda
aka aka
bulana durula
belki yare varır diye akışın sonu
dönerek yüzümü yarin kıblesine

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT ...

Bulana - durula, @şairziye
3.3.2014 19:05:17
KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 13:22:06




Sabret öfkem
Sabrımıza değecek bir hicret hazırlığının
kokusudur havadaki bu rayiha

zamanın ayazında
boğuk bir ninni yayılıyor usul usul

o gölge ki ahraz
hayalen bile kör

Sevgiyi aşkla öldürdüler

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHAB...

KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 12:43:15

Solacaksa eğer sevdamın gülleri
Kanatsın yüreğimi zehirli dikeni
Bulamazsa kalbim gönülden seveni
Affeder mi sevgimin yolunu keseni...

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
HER ZAMANKİ GİBİ GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖR...

Affeder mi..., @çimdik
4.3.2014 12:31:28
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 08:52:28

Aşk masalı anlat deme
Ben anlatamam
Yerine !!!!
Seni kocaman seviyorum desem
Sahi sever miydin beni

GÖNÜL DOSTU İNSAN GÜNAYDIN ;
NE ÇOK ŞEY ANLATTINIZ ŞU İKİ SATIR DİZELERDE..HARİKA BİR FON MÜZİĞİ VE HARİKA DUYGU DAMLALARIYDI..GÜZEL VE...

/ adı umut /, @meral melek kaya
4.3.2014 00:02:29
KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 08:49:00

Vicdan ezilip büzülmüş
Karanlıklar içinde azap içinde
Kader tek ayak üstünde cazalı
Duvarlardaki eski saatler
Zamana dargın
Akrep yelkovan saklanmış
Masumiyet kırık oyuncak bebeğin
Plastik ellerinde kalakalmış
Zaman geçip gittiğine pişman ...

KNİSK
@knisk
4 Mart 2014 Salı 08:46:29

Hani Cefakârdır, Çilekeştir, Anaçtır, Doğurgandır
Yuvayı Yapan Kuştur, En Zor Meslek Onundur Da


En Derin Sevdaların Yürek Yakanıdır
Mecnuna Leyla’dır, Ferhat’a Şirin


Evinin Kadınıdır Çocuğunun Anası
Evi Çevirendir, Çocuğu Eğitendir
Yu...

Kadın, @Nuran Benli
4.3.2014 00:06:29
KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 14:17:50

Aşk,
Mertliğine gökkuşağı renkliliğindeki dillerine
Hatır gönül bilip her sahiplenişlerine
Ölüp ölüp dirilmezmiyim...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ŞİİR DE YÜZÜNÜZ GİBİ POZİFTİ..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI...KUTLUYORUM BU YÜR...

KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 13:56:26


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
RESMİN VERDİĞİ DUYGUYLA ÇOK ÇOK ÖRTÜŞMÜŞ DİZELER...GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI...KUTLUYORUM BU YÜREĞİ VEDE KALEMİ..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..SELAM VE SAYGIMLA..
Adımlarız, @Biyografi Yazarı
3.3.2014 13:42:32
KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 12:45:12


Uyanalım uyuyorsak
Yürüyelim duruyorsak
Aşka hürmet duyuyorsak
Oturalım dost demine

Kıldan incedir yolumuz
Hakka dökülür dolumuz
Harama gitmez elimiz
Oturalım dost demine

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HER ZAMAN Kİ GİBİ GÜZEL VEDE A...

Dost demi, @guleseryorulmaz
3.3.2014 12:25:52
KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 12:43:15


Yıllar geçse de üzerinden büyüyüp koca adam olsalar da
Onların yüreğimizde unutulmaz hatıraları var,hatıralarımız var.

MERHABALAR ÖĞRETMENİM ;
HAYATIN İÇİNDEN KARE VE DİZELERDİ..ÖĞRETMENİM HOŞ GÖRÜNÜZE SIĞINARAK BİR GÖRÜŞ BELİRTECEĞİM..BANA...

Yumuk yumuk, @mayısyağmuru
28.2.2014 23:13:52
KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 11:03:45

Bir mihrabın önünde
Yâda

bedesten avlusunda
Yarınları saklamışsın ahenk var eserinde
Hoş görün damla damla
Birikmiş düştüğü yüreklerde
Hakikatle yeşermiş elinin değdiği her yer
Rahmet bulutları eksilmemiş üstünden
Yöneldiğin kapılar a...

KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 10:30:24


Yangınına yenilmiş, yarım bir sevda kaldı.
Ölüm sana yakışmadı
Ölümler bize yakışmadı yar!

Karanlık suskunluklar bana kaldı
Huzur arafta
Aşk yağmurlarda
Vuslat toprakta kaldı yar!

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HÜZÜN BURKTU YİNE İÇİMİ....

Gittin ya!, @Yasemin Şatoğlu
2.3.2014 23:14:49
KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 10:02:03

Sevgiyi anlattık aynı dil ile
Süleyman dilini çözdük bal ile
Anladık gerçeği bildik hal ile
Ummana usulca akıpda gitti


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKAYDI..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI...KUTLUYORUM BU YÜREĞİ VEDE KALEMİ..HE...

KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 09:37:21


Diyorsun ki bana:
__Kalp yerine taş mı var sol yanında?
Yerim yok mu gönül otağında?
Sevmek günah mı insanca?

Diyorum ki ben de sana:
__Susma hakkımı kullansam,
Sallayıp kafadan atsam
İnanmaz mısın bana?
Ne zor yerden soruyorsun,
Hiç ç...

KNİSK
@knisk
3 Mart 2014 Pazartesi 09:35:23

Umarım seninle yaşlanırım ilk çizgilerimi ve aklarımı seninle karşılarım.
Ben seninle biterim, senin gözlerinde kaybolurum aşkım.
Sana inanıyorum
Varlığınla bizi dirilttiğin için sana çok teşekkür ederim gözleri deniz sevdiğim.

GÜNAYDIN GÖNÜ...

KNİSK
@knisk
28 Şubat 2014 Cuma 12:20:53

Çok şeyi irdelemez konuştukları ile
Bebe kundağı gibi sımsıkı bağlanmış dil ucuna
Çığlığın da gırtlağın dış gebeliği sanki

Bu korkusu neyin nesi
Hangi piç kurusuna melâmet olacak sanılıyor
Varsın kırılsın hırsın bileklerinden


MERHABALAR...

KNİSK
@knisk
28 Şubat 2014 Cuma 12:18:06

Dur artık, dur da dinle, ahaliye kulak ver
Onlar derde düçarken, sen abat olamazsın
Kul hakkıyla gidersen, asla kabul etmez yer
Sığınacak bir liman, arasan bulamazsın

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR ...

Dinle artık.., @AYDINK
27.2.2014 15:14:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.552
Şiir Okunma
1.217.617
Yazı Okunma
38.794
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL