Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 18:10:04
Anlam ve anlatımı oldukça güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Bize düşen, @Sadık Güler
24.4.2026 17:59:45
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 18:08:47
Değerli Dost Kalem,

O kadar güzel anlatım yansımış ki dizelere, okurken öğretiyor resmen.

Eyvallah.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 18:06:47
“ Kışın ortasında yazım oldun Sen!“

Özellikle son bölüm takdire şayan.

Yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.
Gözüm oldun sen, @andelip
24.4.2026 17:24:05
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 18:05:28
Nasihat dolu çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Dost Kalem.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 15:44:14
Çok güzel ve manidardı.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.


Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 14:11:01
Değerli Üstadıma bende burdan çokça selam gönderiyorum.

Vefalı yüreğiniz dert görmesin.

Çok çok güzel dizelerdi.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 11:28:13
Merhaba değerli Üstadım.

İnşallah gelir bahar diyelim.
Çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 11:26:48
''Ve şimdi anlıyorum…
Bazı karanlıklar güneşle dağılmaz
Bazı yaralar zamanla kapanmaz
Bazı geceler vardır ki
İçinde sabah hiç doğmaz...''

Canı gönülden kutlarım Hocam.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 11:26:03
Anlam ve anlatımıyla etkileyici ve güzel bir şiirdi.

Yüreğinize sağlık Hocam.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 11:25:09
''Ver bana sesini
Gözlerinin içinden bir anlık sükûneti
Sar beni
Uyumadan önceki o tatlılık gibi
Biraz daha yakın ol
Ört üzerimi.''

Çok güzel bir gönül sesiydi.

Canı gönülden kutlarım.
Ört üzerimi, @Oktay Güvener
24.4.2026 10:52:01
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 11:24:10
Anlam ve anlatımıyla güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Üç nokta iki kalp, @Dilzar Can
24.4.2026 10:30:36
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 11:23:20
Her zaman ki gibi güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kayıp ruhlar, @Müjgan Akyüz
24.4.2026 11:14:40
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 10:39:47
Değerli Üstadım her zaman ki tadında çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Sen de unutma, @k.doğanay
24.4.2026 08:15:23
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 10:37:41
Değerli Kalemden güzel bir şiir daha .

Yüreğinize sağlık.

Kaleminiz daim olsun.

Kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 10:36:21
Sanki ilk kez bir serbest şiirini okudum Dost Kalem.

Gayet başarılı.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Ne güzel desem, @Ahmet Coşkun 1
23.4.2026 09:30:30
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 10:24:35
Günün bu güzel ve değerli şiirini okumakta geç kaldım.

Güne layığıyla yakışmış.

Yüreğine, emeğine, kalemine sağlık.

Nicelerine inşallah.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 10:23:03
Günün şiirini ve yazan kaleminizi canı gönülden kutluyorum.

Çok güzel dizelerdi.

Nicelerine inşallah.

Selam ve saygılarımla.
Asıl yangın yeri, @maskosu
23.4.2026 00:51:59
Kąrsî
@k-261-rs
24 Nisan 2026 Cuma 10:20:07
Evet güzel yürek, güzel gönlünden dökülenler sadece bir ayrılığın acısını değil, o ayrılıkla birlikte insanın kendi içinde yıkılışını ve yeniden susuşunu anlatıyor. Başlangıçtaki “Hira’nın sükûtu” ile içe kapanan ruh, “Dicle’nin akışı”yla kendini zam...

Nasıl mıyım!, @CEMRE_YMN
23.4.2026 23:09:32
Kąrsî
@k-261-rs
17 Nisan 2026 Cuma 16:21:00
Güzel yürek bu defa şiirinde bir farklılık hissettim. Hesaplaşma gibi. Gönül sesin kelimelerin arasına saklanmış bir vedadan çok daha fazlası… Bu, artık senin kendi küllerinden ayağa kalkma anın diyebilirim.

Her dizede bir kırılma sesi var; ama o ...

Kąrsî
@k-261-rs
17 Nisan 2026 Cuma 11:28:27
Güzel bir gönül sesiydi.

Etkileyici ve duygu dolu.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Eksik etek, @gölgesiz
16.4.2026 15:16:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.879
Şiir Okunma
836.493
Yazı Okunma
5.536
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL