Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:29:47

Hoş tut gönülleri sevmeden olmaz,
Sadece diken batar gülsüz olmaz,
Gül tutan ellere gülen yüz yakışır,
Güzelle gülün birlikte tarifi olmaz.

Ahenkli,uyumlu ve çok güzel dizelerdi.Kutlarım değerli şair,saygılar.Puanım tam.
Olmaz, @agullu
15.6.2009 16:00:54
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:28:02
git yüreğimin kapısından artık
yıkadım elimi yüzümü yalan hayatından
yıkadım da,
bir leke kaldı geçmişten alnımda...
öyle ki,
cehennemde olsam bile yanmayacak tek yerimdir yüzüm...
Allah affetsin!!!!
seni de beni de................

Acı il...

Dokunma bana......., @BAHARGÜLÜ
15.6.2009 15:30:19
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:25:15
Şarkı gibi,duygu dolu,ahenkli ve uyumlu,çok güzel dizelerdi.Kutlarım,saygılar.Puanım tam.
Sen beni aldın benden, @cihan61
15.6.2009 16:35:35
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:23:23

HOŞÇA KAL HERŞEYDEN AZİZ SEVDİCEĞİM
BURUK TADI DAMAĞIMDA ANILAR HOŞÇA KALIN
BİR ÖMRÜ DİLLENDİREN KALEM
KAHRIMI SESSİZCE ÇEKEN KÂĞITLARIM
MASUM ZEVKİM RENGÂRENK FULARLARIM
VE SİZ ÇİLEKAR PABUÇLARIM
CÜMLEMİZ HOŞÇAKALIN….

Her şeye rağmen ...

Hoşça kalın, @Aynur Avcı
15.6.2009 16:29:53
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:16:44
Sevgiye dair,duygulara dair çok içten ifadeler ve çok güzel dizeler,kutlarım gönülden.Sevginiz karşılıklı daim olsun dilerim,selamlar.Puanım tam.
Gözlerim, @ANNELERAĞLAR
15.6.2009 17:14:55
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 16:22:26

Şimdi karanlık şehrin ortasında kaldım yokluk ayazında
Her gece dua ettim rabbime ömrüden alıp versin diye
Kor ateşlerde attın beni yanmak değil de sen ölmeseydin keşke
Ama sen toprağa girdin işte hemde benim yüzümden .....

Ayrılıklar bö...

Benim yüzümden, @ERHAN ÇIKAY
15.6.2009 12:32:13
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 16:19:36
Aşkın merhalalerini,ayrılığa kadar,acılara kadar olan dönemini bile çok güzel anlatmışsınız,çok güzeldi.Tebrik ederim,selamlar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 16:18:04
Sevgi dolu,sıcacık,içten dizelerdi.Kutlarım yürek dolusu.Duygularınızı en özel bir biçimde ifade etmişsiniz.Selamlar,sevgiler,puanım tam.
Sen / içimdesin ya, @N.ALTIN
15.6.2009 15:47:20
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:50:47
Allah bağışlasın,mutlu günlerini göstersin kızınızın.Özlem,hasret,acı çektirmesin.Duygu dolarak okudum,harika dizelerdi.Kutlarım gönül dolusu,saygılar.Puanım tam,alkışlarla.
Canım kızım, @suskunkalem
14.6.2009 20:22:28
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:44:50
Tek kelimeyle mükemmel dizelerdi.Kaleminiz hiç susmasın.Şehri gezmiş,iyice tanımış kadar oldum,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:38:33
Sen artık bilemezsin
Neler kaybettiğini
Biliyorum ben senin
Nereye çarkettiğini

Ben sana minnettarım
Kötü olduğun için
Ya sonradan görseydim
Ölürdüm aşkın için
Değmezsin

YOLUN BAŞINDA İKEN SEVMEYE DEĞMEDİĞİNİ ANLAMANIZ BİLE ŞANS DİYEB...

Değmezsin, @belkiz
13.6.2009 11:22:39
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:32:36
Harikasınız hocam.Sevgiye dair duygular,yürek sesi ancak bu kadar özel ifade edilebilirdi.Her yerde olur yürekteki sevgi,her yere taşınır.Eğer yanınızda değilse,gittiğiniz her yerde onu arar gözler,her şey onu anımsatır.Söylenen her şarkı,her özel be...

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:25:19
Dilerim tüm insanlar hüzünden uzak olur değerli şair,fakat hayat işte.Yaşadığımız sürece hüzünler bir türlü bitmiyor.Tebrik ederim dizeleriniz yine çok özel ve güzeldi,saygılar.Puanım yine tam,alkışlar.
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:17:12
Dünya yalan,er ya da geç göçüp gideceğiz.Bu dünyada hep kalacağız gibi davranırsak,bunun sonu olmayacaktır.Para,mekan,makam,mevki her şey bu dünyada kalacaktır.Yine mükemmel ve çok özel dizelerdi usta kalemden,tebrik ederim,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:14:57

Gitmek kolay olandı sen zoru hiç sevmedin
Yitip giden sevdanın ardından bakmadın bile
Şimdi pişmanlığın dönüşündesin ama en yakınımda
Bak toprağıma yazan taşıma bir yıldız kaydı sevdiğim ...

Ayrılık acısı yüreğe işlediğinde,gönülden bir y...

Bir yıldız kaydı, @ERHAN ÇIKAY
14.6.2009 23:24:42
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:11:28


Aynı anda aynı yerde dururuz
Aynı anda aynı yere vururuz
Tepeden tırnağa kadar gururuz
Birazcık sıcaklık yayamıyoruz



Ben sende sen bende yitercesine
Çözülüp yok olup bitercesine
O/Nur diyarında gidercesine
Kendinden geçmeye doyamı...

Sen benim kendimsin, @Onur BİLGE
15.6.2009 00:05:28
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:05:05

kelebek misali dokunurken hayata
damarlarda dolaşan bir günlük kan
ışığa pervane gün boyu
sonra ölüm takılır kanatlara
savururken beden kendini
buzuki nağmesinde sirtaki
sesi kalır duvarlarda
ve yüzü kalır havada


ben yazdım günümü
çe...

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:03:17
Senden sonra gülmüyorum
Ne hikmetse bilmiyorum
Başkasını görmüyorum
Yar seni sevdikten sonra

Olur mu yari terk etmek
Çekip buralardan gitmek
Haram oldu yemek içmek
Yar seni sevdikten sonra.

kararsız sözünde durmaz
Bu gençlik sana da kal...

Sevdikten sonra, @AHMET ACAR
14.6.2009 19:21:40
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 00:01:32
Çok içten ve duygu dolu,çok güzel dizelerdi.Kutlarım değerli şair,saygılar.Puanım tam.
Kader utansın, @Mehmet ERDOĞAN
14.6.2009 18:35:49
hazan444
@hazan444
14 Haziran 2009 Pazar 23:53:24
Ben sokağın ortasında
Yalnız…
Kalbim görünmez duvarların ardında
Issız...
Ruhum dipsiz kuyuda
Tutsak…

Bu çıkmaz sokakta her yer duvar
Amansız bir kaçış
Ama nereye?
İstesen de çıkamazsın
Mahkumsun kaybetmeye
Dedik ya
Çıkmaz sokak diye
...

Çıkmaz sokak, @Meltem70
14.6.2009 08:18:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.047
Şiir Okunma
1.348.657
Yazı Okunma
163.817
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL