Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 15:20:00
Dosta dair çok güzel ve anlam dolu dizelerdi.Kutlarım değerli şair.Saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 15:18:07
Allah bağışlasın,acısını göstermesin yavrunuzun.Kutlarım çok güzeldi ,duygu doluyudu.Selamlar,sevgiler.Puanım tam.
Yaşama sevincim, @47nihal
12.6.2009 09:37:35
hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 15:16:05
Yokturki bir günüm çilesiz gamsız,
Bilmem benmi mahzun, felekmi arsız.
geçiyor günlerim parasız pulsuz,
Zarara giderim kar diye diye...

Cananda vefa yok bilmem ne oldu ?
Nazenin ümitler sarardı soldu.
Yalvara yalvara dil harab oldu,
Düşme el...

Özledim, @koyun delisi
12.6.2009 14:07:59
hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 13:38:06
Yepyeni bir evim olurdu
Pencerelerinde güneş giren.
Bahçesinde hanımelleri biten.
Gece yıldızları gören,sevdiklerimle süslenen
Gönül dostlarının yarenliğinde şenlenen…

Elimde bir sihirli değneğim olsa,
Dünyada hasret kalmazdı.
Savaşlar, acı...

hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 13:33:22
Her taşın altında bir acı gizli
Dönüp bakmasak ta izliyor bizi
Ufkun çizgisi sardı denizi
Mateme gömüldüm seven gönlümle

Kalbimde dostluklar altın kaplıdır.
Sevince yüreğim bin kanatlıdır.
Dert dinlerim yüküm çokta ağırdır
Sevgim ümit olsu...

hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 13:30:51
Seni özlemek,
Dağlardan ayrık otlarını toplayıp,
Günü gelince rengarenk,
Çiçek açacağına inanmak demek,
Yana yakıla yavrusunu arayan ceylanın,
Yüreğinin cayır cayır yanması,
Feryat figan ağlaması,
En nihayet yavrusuna kavuşması demek,

Seni ...

Seni özlemek, @Perihan Metin
12.6.2009 01:55:54
hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 13:28:32

Âş_ık-ı zâr sevdadan çekti, yanar kavrulur,
Lêyla deyip yandı çöllerde, gönül der vurur,
Bağrına vurdukça, Lêyla’m diye ağlar durur,
Âş_ık-ı zâr neylesin çölde, serab görmeden.

Çok harika ve başarılı bir eser okudum değerli şair.Her zama...

hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 13:27:02
sen mecazide benim küçücük kızım
bende senin küçücük bebeğin olmuştum
hani güneş kadar bereketliydin aşkta yazık yazık
birde hiç ellerini bırakmıyacağım demiştin

senin için hüzünlendiğim gecelerime acıyorum
temiz sevdamı ve duygularımı bana ge...

hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 11:31:21
Bulut olup ağacaksın,
Yağmur olup yağacaksın,
Sen gönlüme doğacaksın,
Günahıma girmelisin.

Yazamıyor hiç bir kalem,
Methini eder elalem,
Severek çektiğim çilem,
Gönlüme gül sermelisin.

Duygu dolu,sevgiye dair harika dizeler.Te...

Benli, @ümit zeki soyuduru
12.6.2009 10:40:46
hazan444
@hazan444
12 Haziran 2009 Cuma 11:28:55
Asla gönderemem seni
Yıllarımı çalsada dinlemeyen takvimler
Işıkları acımadan tüketen gecelere gizlensede
sensiz ağlamak
mutluluğu güneşin aydınlığına sarıp saklamak ise
Seni yaşamaktır

Sevgi budur değerli şairem,her şeye rağmen sevmek ...

Seni yaşamaktır, @Türkü
12.6.2009 10:23:51
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 23:03:47
topla dökülmüş tohumlarımı
ben her gece özüme döneceğim
bir Temmuz sıcağında yanacağım
ağıtlı Türkülerde malzeme közüm
ağır aksak telaşlar öldürecek beni
hiçsizliğin içinde hiç olacağım
bir turna kanadıyla su taşıyacak
semahta tutuşan ayakları...

Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:53:16
Ver ellerini hissedeyim
Geride kalsın zamanın kısır döngüsü
ana yenilmenin çaresizliği sarmışken yüreğimi
Son kez kalbimi sarsın çiçeklerin kokusu
Dönerken çemberin de zamanın yenilenen örgüsü
gülüm hayat bir oyun
Perdelerin ardında saklı çiç...

Hayat bir oyun.., @Türkü
11.6.2009 16:25:42
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:44:41
Harika dizelerdi tek kelimeyle.Gurur duyarak,duygulanarak okudum.Tüm askerlerimiz Allah,a emanet olsunlar.Vatan onlara minnettar.Kutlarım duyarlı yüreğinizi ve eserinizi.Puanım tam.Selamlar.
Vatan, @Lavinya86
11.6.2009 17:31:10
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:42:16
Hemen ruh ve sinir hastalıklarında
Adli müsahade durumu şimdi.pesi pesine cigara illeti
Sonra hakim beyin huzurundayım şimdi.
Anlat evladım nedir bunun sebebi
Hakim bey dedim cok sevmiştim,gönlüm razı olmadı
baska kollarda sevilmesine,öldürdüm ...

hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:39:49
*****
Bellekteki geçmiş yaşatır dünü
Parçalı bulutlar hapseder günü
Yürek zirvesine sevda büstünü
Yapmak istiyorum bulamıyorum.
*****
Kaldırdım kekliği sevgi belinden
Bir hatıra sundu zülfün telinden
Suya yanaşmadan hasret gölünden
Kapmak is...

*itiraf*, @OZANMERDAN
11.6.2009 21:57:21
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:35:28
Bir kurşunla vurulup ölmekti senden ayrılmak
Bu şehrin sokaklarında bıraktım sensizliği
Küle döndüm sen burdan gittin gideli
İşte bende gidiyorum şimdi ellerin gurbet gelini

Adresini şaşırdı sevdam sokaklar çıkmazım
Şehrin tam ortasında göz...

Gurbet gelinim, @ERHAN ÇIKAY
11.6.2009 21:38:59
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:31:43

Muhabbet bağında, bülbül ötmedi.
Gül kokmuyor şimdi, seven gülmedi.
Daldan dala gezme, sevgi bitmedi.
İlahi aşk ile, olursan gönül.

Ne çare sevgiyi, aşkı duyguyu.
Yitirdi sevenler, inan saygıyı.
Şairde arttırdı, ondan kaygıyı.
İlahi aşk il...

Gönül., @türkmendağlı
11.6.2009 22:11:41
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:18:46

Bin eza cefaya katlanıp
Aşk dolu göğsüne yaslanıp
Saf sevgisiyle kanatlanıp
Güneşi tuttum yüreğimde…

Dünya benim umrumda değil
Vermişim yalnız “O”na meyil
Dik başım anca “O”na kayil
Güneşi tuttum yüreğimde…

Sevm...

hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:13:40
Benim öğrenmem lazım hasretine dayanmayı
Bu vuslat olmaz ayırır pamukla yün dokumayı
Bırak olamayacak duaya amin deyip okumayı
Rüyalar güzel gecelere devam bırak uyanmayı

Rüyalar da güzel,dilerim gerçek olur değerli şair,tebrik ederim gönü...

Dokuma, @cebirin defteri
7.6.2009 18:04:14
hazan444
@hazan444
11 Haziran 2009 Perşembe 22:12:02
Katran karası gece, bilmem şafak söker mi?
Aydınlığı dönence, avucuma döker mi?

İçim doldu kederden, her günüm ayrı elem,
Silin beni defterden, sönsün artık meş’alem!

Hrika dizeler değerli şair,tebrik ederim.Umutlarınızı asla kaybetmeyin,y...

İntizar, @Halit Gültekin
6.6.2009 18:32:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.039
Şiir Okunma
1.348.621
Yazı Okunma
163.817
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL