Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
16 Haziran 2009 Salı 14:49:59
Ayrılık acısı yüklü,mana dolu yine harika dizelerdi,tebrik ederim değerli şairkaleminiz çağlasın hep,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
16 Haziran 2009 Salı 14:46:45
Son kez demişti giderken,
Bu son seferim olacak.
Ve bütün güzel günlerim,
Hep seninle dolacak.
Gözleri yaşlı uğurlamıştı onu
Gitme derken sevdiği.
Çabuk gel diye döküverdi
Arkasından bir tas suyu,
Ağlıyordu arkasından,
Dur gitme dediğini d...

Son sefer, @zaloğlu
16.6.2009 12:53:11
hazan444
@hazan444
16 Haziran 2009 Salı 14:37:52
Çok anlamlı ve güzel dizeler.Ne mutlu bu dizeleri yazdıran,duygular veren ve mesleğine gönül vermiş doktorlarımıza.Kutsal bir mesleği ifa ediyorlar,özveri ile,sevgi ile derman oluyorlar insanlara.Kutlarım değerli şair,hastalıksız,sağlıklı ve mutlu,u...

Doktor (1), @AHMET ACAR
16.6.2009 14:21:15
hazan444
@hazan444
16 Haziran 2009 Salı 14:28:36
SEVGİYE DAİR GERÇEKTEN ÇOK ÖZEL VE GÜZEL DUYGULAR,YİNE HARİKA DİZELER.DUYGU DSAĞANAĞI,GERÇEK SEVGİNİN SELİ OLUŞMUŞ DİZELERDE.dİLERİM HEP MUTLU OLURSUNUZ.kUTKARIM KALPTEN,sEVGİLERİMLE.PUANIM YİNE TAM .
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:44:38
Aynı duyguları taşıyorsa silemez değerli şair,silmez umarım.Duygu dolu çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim.Saygılar.Puanım tam.
Sildin mi yoksa, @SerkanErtan
15.6.2009 11:07:30
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:39:51
Aşk mahkumu olmuş seven yürek,tıpkı bir forsa gibi,ömür boyu kürek mahkumu misali okyanuslarda kürek çekmeye mahkum edilmiş adeta.Hrikaydınız,tebrik ederim,selamlar.Puanım tam.
?????savcı?????, @yarali67
14.6.2009 14:55:16
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:37:30

Kıpır kıpır genç kız misali uçuşurdu eteklerin
Sevilmenin hazzı seni götürürdü aşk masalına
Dolaşırdın pamuk prenses gibi ormanda
Prensinin gelmesini beklerdin heyecanla
Gözlerin parlardı görmezdi dünyanın derdin

Büyülü bir sevginin v...

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:28:34
İki ayrı kalp çatışıyor bedende,aslında biri mantığa,diğeri duygulara yönelmekte,zor bir durum.Tebrik ederim,düşüncelere yönelten mükemmel dizelerdi.Selamlar,puanım tam,alkışlar.
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:24:55
Seni sana birakip gidiyorum
Gecelerimin katran siyahini
Sana emanet ediyorum..


Hasraet yumak yumak olmuş yürekte,acı dolmuş,hüzün dolmuş,Çok güzel ve özeldi.Tebrik ederim,selamlar.Puanım yine tam.
"sana emanet edıyorum", @hasret
12.6.2009 01:43:38
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:21:54
Gözyaşı karışmış bir gülümseme düşüyor dudaklarıma,
Gözlerimde çaresizliğin belirtisi,
Ceplerimde umut birikintisi,
Yüreğimde hasretinin acısı,
Karışmışım dertlerin içerisine,
Mezarının başında,
Bekliyorum bir gün çıkıp gelmeni….
Bu hasret,
...

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:20:02
Vurulmuşsa endamına, boyuna,
Hayran ise senin güzel huyuna,
Bir de sen karşılık vermişsen buna,
Sana sitem etse günah benim mi?

Sırf senin yüzünden düşmüşse dile,
Gözyaşı dönmüşse bulanık sele,
Tüm suçları bana yüklesen bile,
Sana soruyorum ...

Günah benim mi?, @TÜRKİSTANLI
5.6.2009 21:57:57
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:14:27
Harika tasvirler,imgeler ve harika dizeler.Kaleminiz susmasın,tebrik ederim,saygılar.Puanım tam.
Mâi, @Lâ
15.6.2009 21:42:03
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 23:07:48

vefanın yolları çetindir bilirim sen koşamazsın
yakarken çıran tutuşur dilerim
yüreğin yanmasın

gündelik ikballere aldanma gönlüm
bilirsin onlar bir vitrin süsüdür
garibim gönlüne çalan seda hayalin
tatlı uykusudur


Sevgiye dair,içt...

Seni__yazarken, @ilhamialbayrak
8.6.2009 10:50:23
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 20:51:55

(Terk’i de terk etsem) ,var’da yok olsam,
Maddeden sıyrılıp,bir mana alsam,
Boşalsam kendimden,kendime dolsam,
Yokluğumu did’en acep ne olur?

Dün elimden gitti,yarın çok uzak,
Her gördüğüm tutsam,atıpta tuzak,
Defterime baştan sona,hi...

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 20:40:55

Belki gelirsin diye
Bardağın durur masada hala
Açık bıraktığın kitabın
____ Kim bilir kaçıncı sayfa

Bak işte
"Anamın kokusu var" diye sarındığın
Gül kokulu battaniyende burada
Ahh şimdi üşümez misin sevgili
Kim örter üstünü
Topraktan baş...

Sessiz ev, @Meltem70
15.6.2009 09:02:35
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 20:38:01
Varlığın öyle mutlu ediyor ki beni
Belki anlatamıyorum ne kadar çok sevdiğimi
Ailemize ilk geldiğin gün ne çok sevindirdin bizi
Çok büyük dualarımın karşılığısın sen
Mutluluğumun sebebisin sen
Gözlerimin nurusun sen
Canım yaşama kaynağım sen ...

hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 20:34:02
Yıldızlara dalmak,ve gökyüzüne bakarak başınız dönünceye kadar onları izlemek.Ulaşılmazdır yıldızlar,hayal ötesidir bazen.Elinizi uzatınca dokunacak gibi görünürler,oysa ki olanaksızdır.İnsanlar da böyledir bazen,bir yıldız kadar uzak olabilirler.Çok...

Yıldızlar arasında, @kempol
15.6.2009 00:42:12
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 20:25:34
Sağlıcakla ve esen kalın değerli şair,yine yazarsınız umarım,tebrik ederim yine anlamlı dizelerdi.Başarılar dilerim.Saygılar.Puanım yine tam.
Hoşça kalın canlar, @hanay
25.5.2009 11:45:16
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 20:12:48
Duygu dolu dizelerdi,sevgi karşılıklı emeklerle beslenir,gerçek sevgi ya sen,ya hiç demelidir,gönülde başka sevgilere yer olmamalıdır,yarden başka.Çok güzel ve hüzünler veren dizelerdi.Kutlarım kalpten,selamlar,sevgiler.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
15 Haziran 2009 Pazartesi 17:32:22
Gözler hep doğru söyler.Duygu dolu,güzel dizeler,kutlarım.Puanım tam,saygılar.
Bekleyiş, @kübra yüksel
15.6.2009 15:32:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.063
Şiir Okunma
1.348.679
Yazı Okunma
163.818
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL