(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOMUZ GRİBİ-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOMUZ GRİBİ-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir altı ayaklı keneler vardı, Orta Anadoluyu taladı sardı, Bunu anlatması elbette zordu Neden biz ölürüz anlamadım ki?
Bundan sonra ne gribi çıkacak, Kimin ocağını yakıp yıkacak, Oğuzsoylum millet candan bıkacak, Neden biz ölürüz anlamadım ki? _________________________________ ÇOK GÜZELDİ ŞİİR ANLAMINI ANLAYANA SAYGILAR HÜZÜN ŞEHRİNDEN
Şair arkadaşım, Batının hepisi hınzırı besler, Günde birkaç öğün sofrasın süsler, Acınacak haller ne komik işler, Neden biz ölürüz anlamadım ki?
Dinimizin emri kesin kes haram, Bir işe yaramaz teori kuram, Ben bu yaraların hangisin saram, Neden biz ölürüz anlamadım ki?
Bence bir saldırı,virüs bir silah, Yemin etselerde inanmam billah, Gün olur elbette değişir külah, Neden biz ölürüz anlamadım ki? Onlar domuzu besler,yer,gribi bizi öldürür.Ellerine sağlık şair dost. Kutlarım kalemini. Esen kalın...
Yine güncel bir konu, Yine can alıcı ve yürekten. Neden e gelince İyi bilirsin ağam, iyi bilirsinde, Bilirim ki ifşaya dilin varmaz, Hicap duyarsın . Ancak sana yakıştığı gibi böyle, Onurlu, mağrur açık alın dik başınla Mısralara dökersin. İşte TÜRK'ün kaderi de bu, tarifi de, aradığımız cevapta sanırım bunun içinde, Saygı ve muhabbetlerimle.
biz koyun sürüsü aklımız yetmez bu işlere..
daim olsun efendim.
selam ile.