Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 18:26:41
her ne olursa olsun bu vatanda her on kasımda binlerce Mustafa Kemal doğar şair.
duyarlı yüreğiniz var olsun.
10 kasım, @DERBEDER-HAZANİ
9.11.2009 16:34:03
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 18:23:20
çok haklısınız şair.
duyarlı yüreğinizi kutluyorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 18:20:30
yüreğim kıpır kıpır oldu sayfanızda
iyiki sizin gibi cesur yürekler var.
yalnız değiliz
kutluyorum selam ile.
Ata'ma sesleniş, @serap hoca
9.11.2009 13:36:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 18:15:58
evet arkadaşım artık sesimizi daha kuvvetli çıkarma zamanı geldi.
duyarlı yüreğinizi kutluyorum
selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 18:04:42
bir varmış bir yokmuş gibibir ruh hali ile yaşadığımız dönemde
hoş bir masaldı şairem.
sevgimle.
Masal, @güşe
8.11.2009 03:57:37
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:54:19
evet arkadaşım..
teknolojinin güzellikleri yanı sıra böyle zorlukları da var tabi ki..
biz neysede gelecekte torunlarımız nasıl bir dünyada yaşayacak..
sanıyorum uzaylı gibi..
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:50:56
kutluyorum duyarlı yüreğinizi.
böyle sesler ve böyle yürekler var oldukça bayrağımız her daim dalgalanacaktır gökyüzünde
selam olsun.
Şehitlerimize, @emeklim
9.11.2009 10:04:55
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:48:31
SESİMİ DUYUYOR MUSUN

Sesimi duyuyor musun?
…Beyaz atlı,
…..Mavi gözlü prensim
Sesimi duy
…….Gel ne olur!
Bak:
…Yüreğim tarumar,
……..Boynum bükük.
Sahip çıkamıyorum
……..Bıraktığın mirasa.
Parsel parsel eylemek
…….Niyeti var ufukta
Ses...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:44:44
duyarlı cesur yüreği kutluyorum
Atamızın bıraktığı miras gelecek kuşaklara mirasımız olacaktır
hiç kuşkumuz olmasın.
selam ile.
10 kasım ruhu, @Selim Temiz
9.11.2009 08:23:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:42:41
kalemler farklı anlatsada yüreğimizde ki Atatürk sevgisini...
adres aynı şair.
kutluyorum selam ile.
Atam!, @Eğitimci
9.11.2009 07:54:29
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:38:57
el ele vererek onu yaşaymak
ve mirasını gelecek kuşaklara devretmek boynumuzun borcu..
kutluyorum
selam olsun
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:36:35
mirası gelecek nesillere mirasımız olacaktır.
duyarlı kaleme teşekkürler.
selam ile.
Sen rahat uyu atam, @GÜLAY BİRKL
9.11.2009 01:31:56
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:34:56
mirası mirasımızdır...
kutluyorum duyarlı yüreği
selam ile.
Atama saygım, @ağla yüreğim
9.11.2009 01:18:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:30:17
aşkın ateşi daim ola...
kutluyorum şair.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:10:54
güçlü bir İZDÜŞÜM şairem...
kutluyorum selam ile.
İzdüşüm, @Şükran AY
7.11.2009 18:11:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:08:28
vavvvvvvvvvv
vallahi bende anlamadımmmmmmmmm
anlayan varsa anlatsın
kutluyorum selam ile.
Kadın anladınmı sen, @Son Damla
9.11.2009 10:10:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:02:46
kalemler ayrı yazsa da yürekler aynı hissediyor arkadaşım.
duyarlı yüreğinizi kutluyorum
selam ile.
On kasım..., @ÖZELÇİ
9.11.2009 07:51:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:58:08
hayali bile güzel değil mi ozan sevdanın?
yüreğinizde ki sevda türküleri hiç bitmesin
selam ile.
Hayalde sen, @RABATLI
9.11.2009 00:08:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:44:21

SESİMİ DUYUYOR MUSUN

Sesimi duyuyor musun?
…Beyaz atlı,
…..Mavi gözlü prensim
Sesimi duy
…….Gel ne olur!
Bak:
…Yüreğim tarumar,
……..Boynum bükük.
Sahip çıkamıyorum
……..Bıraktığın mirasa.
Parsel parsel eylemek
…….Niyeti var ufukta
S...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:21:02
kalemler ayrı yazsa da...
yürekler aynı hissediyor değil mi şairem.
kutluyorum
sevgimle.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.254
Şiir Okunma
174.564
Yazı Okunma
57.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL