Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 16:23:01
oyyyyyyyy
cano kıyamam ben sana...
senin sesini duymayan ne olsun..
sevgimle şairem.
___canom___, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
11.11.2009 00:00:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 16:12:15
oyyyyyyy
oyyyyyyyyyyyyyyy
yine şakımış Komani nin bülbülü......
yüreğinizde ki sevda türküleri hiç bitmesin ozan..
selam ile.
Nazlım nerdesin, @aşık komani
11.11.2009 13:57:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 16:10:06
sizi çok iyi anlıyorum şair arkadaşım.
evet bazı duyguları hissetmek için ille ki yaşamak gerekmez..
bu bir hissediştir..
bende yaşamadığım bir çok duyguyu kaleme aktarabilmiş biriyim.
Ahmet Altan bir çok kadının kendine bile anlatamayacağı hatta...

Ben sana yandım, @Ben sana yandım
11.11.2009 14:08:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 15:43:43
tüm yürek güzellikleri
ve yürek sevdaları üzerine söylenecek her şey çok güzel bir atışma ile söylenmiş.
bize sadece iki yüreği alkışlamak kalmış
selam olsun yüreklere
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 15:39:04
selamınız selamımızdır arkadaşım...
selam olsun....


polyannna tarafından 11/11/2009 3:39:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selam olsun!, @ayvalıklı
11.11.2009 11:27:27
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 15:36:41
acı bir kadın portresi....
ve o kadar çok ki onlardan sokaklarımızda...
kader kurbanı yitik hayatlar...
doğmadan ölen yürekler...
kutluyorum müthişti.
sevgimle.
Bir kadındı o..., @duacı
11.11.2009 12:17:01
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 15:26:08
arkadaşımın ağır imgeler ve derin yorumlarla dolu tamalarının ardından bu su gibi duru sevda seslenişi
çok güzel olmuş.
Farklı duyguları farklı dille ele alabilen çok yönlü kalemini artık tanıyoruz gönüldostu.
okunmaya değer sayfasınız her zaman. ...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 15:21:23
o üşümüş gözyaşlarını ısıtacak sıcacık sabahlar mutlaka olacaktır candost.
hüzünlü ama duygu akmıştı su gibi.
sevgimle.
Yasemin çiçekleri, @AYSE 09
11.11.2009 12:16:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 10:23:51

Beni ilk gördüğün gün
Kırda açan bir tomurcuktum
Dikenli renksiz ve de kokusuz
Çekingen ve ürkek bakışlarım vardı
Ümit dolu gözlerine bakarken
Gözlerim hep kucağıma inerdi....
Bir bahçen vardı sevgi dolu
Ben o bahçede büyüdüm
Sevmeyi sevilm...

Öğretmenim, @çalıkuşu007
11.11.2009 09:46:24
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Kasım 2009 Çarşamba 10:18:43
Gecem gündüzüm ayaz, esir oldum düşüme
Derdim yüzdü, bin oldu, taş basarım döşüme
Sevdamı al koynuna, sen uykunda üşüme
Dola kolun boynuma, sağında kul olayım

sevda güzel bir duygudur....
bizlere yaşama bağlar....
bazen çiçekler açar yürekte....

Gül olayım, @zaralıeren
11.11.2009 00:02:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 19:56:56
yıkın bütün heylellerimi...diyor Atam....
eğer çağın gerisinde kaldıysam..
eğer hala en hakiki mürşit ilim değilse..
bugün güne düşen şiir oldu...
sizde dinlemişsinizdir.
kurluyorum
selam ile.
On kasım'lar, @tekfuri
10.11.2009 17:46:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 19:52:42
vavvvvvvvvvvvvvvv
sözler söz değil keskin bıçak, yüreği delik deşik edebilir.
cahil cesareti deyelim isterseniz aptal dan sanışı.
kutluyorum şairem.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 17:17:43
bu kasvetli onkasım gününde sayfa içimi ısıttı biraz.
sıcacık...
sevda adına söylenen su gibi duru sesleniş.
kutluyorum şair.
sevgimle.
Vuslat sözcüğü, @ilhamialbayrak
10.11.2009 17:13:06
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 16:15:43
mirası mirasımızdır...
kimsenin kuşkusu olmasın.
unutturmayacağız
selam olsun.
Atam, @ZEKİ TOMBUL
10.11.2009 00:14:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 16:11:50
evet...
bu günü yok sayanlar doğduğu günü hatırlıyorlar..
unutmadık ve unutturmayacağız
selam olsun.
Dünya lideri, @tamercan
10.11.2009 00:00:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 16:10:13
güne düşen sayfayı kutluyorum
bizler yaşadıkça ve gelecek kuşaklara mirasını teslim ettikçe asla ve asla
unutturamayaklar...
selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 16:07:10
uyandırmak bize düşüyor şair.
unutmadık ve unutturmamalıyız
kutluyorum
Bugün on kasım, @aliorhan06
10.11.2009 03:31:50
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 16:05:20
hurtardığın vatan perişan Atam
evet bu bizim utancımız.
unutmadık ve unutturmamalıyız.
selam ile.
A t a m ', @necva kıyak
10.11.2009 06:53:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 15:58:37
unutmadık ve unutturmayacağız
selam ile.
10 kasım 2009, @Selim Temiz
10.11.2009 08:15:47
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Kasım 2009 Salı 15:56:33
sesiniz sesimizdir
kutluyorum
selam olsun.
Benim atam atatürk, @monoroza73
10.11.2009 09:28:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.312
Şiir Okunma
174.587
Yazı Okunma
57.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL