Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 10:11:04
DOPDOLU BİR ŞİİR.ANLAM DERYASINDA
ANLATIMI USTALIK DOLU,OKUMASI DOYUMSUZ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 10:08:55
ÖZLÜ BİR BEYİT...AZ AMA DOLU.
OKUDUM VE DÜŞÜNDÜM...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Beyid-1, @kadiryeter
9.2.2011 07:09:42
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 10:03:41
SİTEMLERLE DOLU ,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI HAZ VEREN ÜÇ ALTIN DÖRTLÜK.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 09:00:56
dünyayı verseler neye yarar ki...
sevda yüklü,hasret dolu okumasına doyulmayan
anlam ve anlatımı mükemmel bir şiir di...tebrikler ve de saygılar...HŞT
Neye yarar ki, @Fatma KALKAN
9.2.2011 01:58:05
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 01:04:29
MUHTEŞEM...MUHTEŞEM...MUHTEŞEMM.
AYAKTA ALKIŞLIYORUM ŞİİRİ VE ŞAİRİNİ.SAĞOLUN VAROLUN.
BEN DE BUNLARI DEMEK İSTİYORDUM.UZUN YAŞARSAM
BENİM ÖMRÜM SİZİN OLSUN.SELAM VE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 00:36:58
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE
VE DERİNLİĞİNE,ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASI HAYRANLIK VEREN,İBRETLİK ŞİİRİ İMRENLE OKUDUM.
TEBRİKLER,TEŞEKKÜRLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 00:20:51
OKUNASI BİR SERBEST ŞİİR.
SEVEREK VE HAYRANLIKLA OKUDUM.
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Şehir ve sevilmeyen, @izmirim
9.2.2011 00:13:16
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 00:18:39
ÖZ VE ÖZLÜ BİR ŞİİRDİ.
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN, BİR İÇİMLİK BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 00:16:53
YİNE BİLGİLER KONUŞMUŞ USTA KALEMDE.
MÜSTEFİD OLDUM,NR GÜZEL...
HEM ŞİİR OKU HEM BİLGİLEN.
TEŞEKKÜRLERİM VAR.
ANLAMLI, ANLATIMI BİLDİK TAD VE LEZZETTE
OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİR Dİ BODRUM YA DA HALİKARNAS...
...VE BALIKÇISI ADAŞIM KABAAĞAÇLI... ...

Bodrum, @vega4
9.2.2011 00:05:58
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 00:13:01
HARİKA BİR ŞİİR Dİ...OKUNASI VE BELLENESİ...
SEVEREK VE HAYRANLIKLA OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR BENDEN...HŞT
Say ki..., @n.kaygısız
9.2.2011 00:03:15
halilşakir
@halilsakir
9 Şubat 2011 Çarşamba 00:09:04
SEVDA YÜKLÜ,BURAM BURAM ÖZLEM TÜTEN,
AKICI,AHENK DOLU,HECE ŞİİRİNDE ARANAN TÜM ÖZELLİKLERİ HAİZ,
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 23:30:37
anlam dolu,anlatımı mükemmel,okumasına doyulmayan bir şiir di.
severek ve hazla okudum...tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 23:27:24
anne şiirlerinin güzelliği, annelerin güzelliğinden gelmektedir.
Yaratanın cenetini ayakları altına bıraktığı annelerimiz için ne yazılsa azdır.
buram buram özlem kokan,duygu yoğunluğu bir hayli fazla,
anlam ve anlatımı mükemmel bir anne şiiriydi....

Annem,,, @kalp yarası
8.2.2011 18:08:06
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 20:20:01
ÇİÇEK DENİNCE AKLIMA SADECE GÜL GELİR..
OYSA TABİATTA NE ÇİÇEKLER VAR GÖKKUŞAĞI GİBİ...
ÇİÇEKLER ÜZERİNE YAZILMIŞ ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 20:15:50
Hadi, samanyolu çok uzun, acele etmelisin
hele şimdi asla gecikmemelisin !
anahtarın elinde tut şu ipin ucunu
endişelenme,biraz ben de çekeceğim seni
sen sevdin de ben az mı sevdim sanki seni
bekliyorum işte MERHABA İNSAN!

ALLAHIN KAİNATININ ...

Merhaba insan, @Şirin Kelebek
8.2.2011 20:10:39
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 19:00:40
Neredesin ? Ey sevgili !
Nerede o güzel gözlerin ?
Hani ettiğin yeminler ? Hani verdiğin sözler ?
Hani iyi günde, kötü günde dediğin nikah defterin?
Bas bir daha ayağıma,
Acıtırcasına.
Bu yürek kadar acımaz ya,
Babanı mı öldürdüm be ?
Ne yapt...

Neredesin ?, @UNALAN
8.2.2011 18:45:14
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 18:08:00
zaman geldi ben her şeye hasret kaldım
denizlerin rengi sevdamı itip saklandım
insan gözünde ne değerliyse kendimden uzak tuttum
doğruluk yamalı bir hırka sırtımda atamazdım
doğrusu da bu değil mi usta

bence de doğrusuydu bu...anlam başatan aş...

halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 17:46:56
SAMSUN GÜZELLERİNDEN BİR SAMSUN GÜZELLEMESİ...
BU ŞİİRİ 45 SENE ÖNCE OKUMALIYDIM,AMA OLSUN GÜZEL ŞİİR NEZAMAN
ELE GEÇERSE OKUNUR.ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM...SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 17:14:49
dip notu görmeseydim, ne oluyor diyecektim...
ama anlatım olarak takdire şayan dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
8 Şubat 2011 Salı 17:06:03
sevda yüklü,buram buram özlem tüten,
anlam ve anlatımı mükemmel,
dopdolu,doyurucu ve çok güzel bir şiirdi.
severek ve hazla okudum.tebrikler ve de saygılar...HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
130.065
Şiir Okunma
3.106.897
Yazı Okunma
44.035
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL